Favore.plBaza wiedzyDla firmy i biura

"Obsługa klienta" w artykułach z kategorii Reklama, marketing

Dodaj zlecenie
  • E - commerce a e - biznes

    Autor: unabellasorpresa   |   16 sty 2017, 12:01   |   Dział: Artykuły
    E-commerce a e-biznesPrzez ostatnie lata, dynamiczny rozwój Internetu, całej technologii informacyjnej oraz wpływu na działania biznesowe, przyczynił się do zmian w sposobie prowadzenia działalności gospodarczej. Zmieniły się również formy i rodzaje zarządzania. Wykorzystywane są nowe metody komunikacji, zarówno w działalności zawodowej, ale także w życiu prywatnym. Styl życia, technologia oraz metody stosowane przez ludzi w korporacjach, zwykłych firmach czy właśnie na co dzień, musiały zostać przejęte przez ludzi biznesu. Konieczne jest stosowanie tych rozwiązań w działalności przedsiębiorstw. Dlatego powstał e-biznes, czyli biznes elektroniczny.
  • Obsługa klienta - jak robić to dobrze?

    Autor: homie   |   30 paź 2015, 9:15   |   Dział: Artykuły
    Obsługa klienta - jak robić to dobrze?Mówią, że klient jest najważniejszy. Trudno się z tym stwierdzeniem nie zgodzić, biorąc pod uwagę fakt, że to właśnie klienci napędzają działalność przedsiębiorstwa. Co więc należy zrobić, aby byli oni nam bardziej przychylni?
  • Prowadzisz biznes? Zbieraj opinie klientów

    Autor: Kasiamer   |   12 gru 2014, 14:06   |   Dział: Artykuły
    Prowadzisz biznes? Zbieraj opinie klientów Pozytywne opinie klientów to niezwykle ważny element budowania wizerunku firmy. Wiele przedsiębiorców bagatelizuje jednak ten czynnik i nie kontroluje tego, co o marce mówi się w internecie. A przecież każdy z nas nie raz szukał opinii o danej firmie i na tej podstawie podejmował decyzję, czy zostanie jej klientem. Wynika z tego, że warto dbać o to, aby w internecie pojawiały się oceny zadowolonych klientów. Sprawdźmy, jak tego dokonać.