Sprzedaż laptopów oraz komputerów
Krapkowice (opolskie)
Kto choć raz stał w długich kolejkach w zatłoczonej galerii handlowej wie, jak bardzo potrafi to zniechęcić do dalszych zakupów. Nic dziwnego więc, że zgodnie z raportem Gemiusa E-commerce w Polsce w 2021, już 77% decyduje się na robienie zakupów online. Kupowanie w sklepach internetowych jest szybkie, proste i wygodne. Co więcej, kupując online, oszczędzamy czas i nierzadko pieniądze, dzięki licznym rabatom, które zostały przygotowane dla internautów. Przedsiębiorcy coraz częściej decydują się więc na własny sklep internetowy, aniżeli na biznes stacjonarny takie rozwiązanie jest korzystniejsze zarówno dla właścicieli firm, jak i ich klientów. O tym, dlaczego warto rozważyć wejście do branży e-commerce oraz ile kosztuje e-sklep, przeczytasz w tym artykule!
Rynek e-commerce rozwija się ostatnio bardzo dynamicznie. Coraz więcej osób robi zakupy w Internecie. Powstaje też coraz więcej sklepów online. Ty także chcesz rozpocząć sprzedaż w sieci i docierać do dużej liczby klientów? Sprawdź, jak założyć sklep internetowy, który sprzedaje. Dowiedz się, od czego zacząć i gdzie szukać pomocy. Nawiąż współpracę z profesjonalistami, wejdź do świata e-commerce i odnieś sukces.
Marketplace to jeden z najciekawszych sposobów na rozpoczęcie działalności w sieci. Obecnie zyskuje na popularności, ponieważ pandemia wpłynęła na ogromny rozwój e-handlu w ostatnich latach. Dla wielu sklepów internetowych stanowi również dodatkowy kanał sprzedaży w ramach strategii omnichannel. Sprawdź, co daje sprzedawcom obecność na platformach handlowych.
Rynek e-commerce od lat nieustannie się rozwija. Rok 2020 oraz kończący się 2021 były jednak pod tym względem przełomowe. W związku z pandemią wielu przedsiębiorców przeniosło bowiem swój biznes do sieci. Popularnością cieszą się nie tylko własne sklepy internetowe, ale również markeplacey. Przekonaj się, czy warto sprzedawać tam swoje produkty.
Zmiana nawyków zakupowych i częstsze pozyskiwanie produktów przez użytkowników za pośrednictwem sieci wyraźnie wpłynęły na rozwój polskiego e-handlu. Wykorzystanie potencjału rynku możliwe jest dzięki stworzeniu własnego sklepu internetowego. Jeśli chcesz rozpocząć sprzedaż online, koniecznie musisz zapoznać się z pojęciem i typologią platform e-commerce. Dowiedz się, jakie rozwiązanie jest dla Ciebie.
Od lat obserwujemy zmianę nawyków zakupowych konsumentów. Coraz więcej klientów decyduje się na pozyskiwanie produktów i usług ze sklepów internetowych. Już nawet 73% polskich internautów kupuje za pośrednictwem sieci. Jeśli chcesz wykorzystać potencjał rynku e-commerce, to musisz założyć swoją własną platformę. Sprawdź, dlaczego warto w tym celu wybrać CMS Prestashop. Poznaj zalety tego popularnego w e-handlu rozwiązania.