Favore.pl

Informacje o użytkowniku "mtech81"

Informacje o użytkowniku "mtech81"

Wyślij zapytanie Pokaż na mapie Zobacz opinie lub Wystaw opinię Obserwuj
Użytkownik
mtech81 ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij wiadomość
Kontakt
A M
MTECH
Wyślij e-mail
kordeckiego 79
04-355 Warszawa
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu powołaj się na Favore.pl
Rejestracja
1 lut 2014, 9:13
Logowanie
23 gru 2023, 12:59
STATYSTYKI
  • Opini pozytywnych 0
  • Opini neutralnych 0
  • Opini negatywnych 1
  • Aktywnych usług 2
  • Aktywnych produktów 3
  • Wpisów na forum 0
  • Wpisów w bazie wiedzy 0
OPINIE O UŻYTKOWNIKU
negatywna
rozwiń Szczerze odradzam korzystanie z tego serwisu. Firma maksymalnie niekompetentna, nierzetelna, długi czas oczekiwania. Na końcu zawód i poczucie bycia oszukanym. Konkrety: 14 grudnia 2020 oddałem do Mtech do naprawy nowy laptop Dell z zalaną klawiaturą. Dopiero teraz na początku stycznia 2021 (b.długi czas oczekiwania) odebrałem sprzęt nienaprawiony, co więcej w gorszym stanie, niż oddałem! Przyciski w klawiaturze nadal klejące, w ogóle nie zostało poprawione to, na czym mi zależało. Dodatkowo komputer nie uruchamia się! Prawdopodobnie coś zostało w nim zepsute podczas naprawy. (gdy oddawałem-sprzęt normalnie funkcjonował-wszystko działało). Właściciel firmy/informatyk/serwisant nie zna się na rzeczy. Nie potrafił teraz uruchomić laptopa (niebieski ekran startowy) i radził żeby go wyczyścić z danych i sformatować do stanu fabrycznego. Ja bym w ten sposób stracił wszystkie programy.. Serwis chciał ode mnie wyciągnąć kolejne pieniądze (200zł za zgranie danych i reinstalację). Gdy zażądałem, żeby w ramach reklamacji przywrócono mi chociaż taki stan komputera, jaki był w grudniu w momencie gdy przywiozłem do serwisu, właściciel z krzykiem wyzywał mnie i próbował wyrzucić z lokalu. Niepojęte! Jestem oszukamy, poniosłem stratę z powodu zaniesienia laptopa do Mtech, straciłem nie tylko pieniądze (musiałem zapłacić za godziny przeznaczone na rozkręcenie laptopa i obejrzenie go w środku) ale też straciłem czas (3 tygodnie bez efektu), na końcu odzyskałem nie wyczyszczony, klejący komputer z zablokowanym dostępem=nie działający. Teraz mam większy problem niż w grudniu. Będę musiał teraz oddać laptopa do kosztownego serwisu producenta. Zgłoszę sprawę do Rzecznika Konsumenta, uważam, że ta firma Mtech przy ul. Kordeckiego w Warszawie, powinna zostać skontrolowana przez niezależne instytucje. Właściciel okazał się oszustem, nieumiejętnym serwisantem. Nie może być tak, że ktoś kto prowadzi działalność gosp. nie może ponieść żadnych konsekwencji za błędy. Uważam, że w dzisiejszych czasach, gdzie dobro klienta jest tak ważne, żaden konsument nie powinien już nigdy zostać tak potraktowany przez małą prywatną firmę, jak ja. Szczerze odradzam ten serwis każdemu
Odpowiedź z dnia 25-05-2021 12:15
Wystawianie na tego samego komentarza wszędzie gdzie się da jest żałosne. Ale każdy klient ma prawo być zadowolony oraz niezadowolony z usługi jaka jest wykonywana na jego zlecenie z tym że pana opinia jest kłamliwa i ma na celu szkalowanie naszej firmy. Jednak to niewiedza i nieznajomość tematu tudzież branży powoduje że finalnie spodziewa się Pan czegoś innego niż otrzyma. Odnosząc się do Pańskiego komentarza zapomniał Pan dodać że za mycie płyty po zalaniu zapłacił jedynie 50 zł za wykorzystane materiały. Mycie płyty głównej nie spowoduje że komputer stanie się jak NOWY itp. Odbierając sprzęt oskarżał Pan serwis że bez jego wiedzy uruchomiono funkcję Bitlockera , nie przyjmował Pan żadnych informacji do wiadomości bo według Pana to my to zrobiliśmy. Nie chcąc wchodzić w zbędne dyskusje kończąc naszą współpracę rachunek jaki Pan zapłacił 50 zł był o czterokrotnie mniejszy niż ten na który usługa była umówiona. Mimo tego kolejnego dnia pojawił się Pan z kluczem do Bitlockera i poinformował nas iż spędził Pan całą noc na próbie uruchomienia systemu. Po czym chciał Pan zrzucić winę na naszą firmę iż ma Pan uszkodzony system operacyjny. Nie wziął Pan pod uwagę tego iż nieumiejętne wielokrotne uruchamiani/resetowanie komputera może doprowadzić do uszkodzenia systemu operacyjnego. Podkreślam to nie my blokujemy Pana dysk, nie wiem ile razy były nieudane uruchomienia systemu przez Pana. Niestety kolejnego dnia liczył Pan że nasza firma jest instytucją charytatywną i zrobi instalacje systemu za darmo otóż nie . Przedstawiliśmy Panu cennik a Pan oznajmił że nie chce Pan płacić . My też darmowej pracy nie świadczymy. Dla Pańskiej wiadomości nasza firma nie istnieje od wczoraj i na pewno nie jesteśmy oszustami. Słowa którymi posługuje się Pan w swojej opinii mają charakter znieważający moją osobę i firmę.
Wystawiona 06-01-2021 17:15 przez Paweł (193.109.244.*)   Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.