Favore.pl

Strona wizytówka użytkownika "garazeprzechlewo"

Strona wizytówka użytkownika "garazeprzechlewo"

Wyślij zapytanie Pokaż na mapie Zobacz opinie lub Wystaw opinię Obserwuj
Kontakt
Hubert Wróbel
PARTNERSTAL
Wyślij e-mail
SZKOLNA 6A
77-320 PRZECHLEWO
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu powołaj się na Favore.pl
Rejestracja
16 sty 2010, 19:44
Logowanie
5 lip 2013, 9:16
STATYSTYKI
  • Opini pozytywnych 2
  • Opini neutralnych 0
  • Opini negatywnych 6
  • Aktywnych usług 3
  • Aktywnych produktów 1
  • Wpisów na forum 0
  • Wpisów w bazie wiedzy 0

PRODUCENT GARAŻY BLASZANYCH

OPINIE O UŻYTKOWNIKU
pozytywna
rozwiń Super montaż profesjonalne podejście POLECAMY Wystawiona 22-12-2017 22:43 przez Kamil (188.146.103.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Szybka dostawa garaż dobrej jakości mogę Polecić Wystawiona 07-12-2017 15:02 przez Jarek (77.114.92.*)   Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń Nie polecam firmy, musiało być zapłacone z góry przed montażem, to już powinno mi dać do myślenia, połączenia blach fatalne, poszatkowane gąsiory, blachowkret na blachowkręcie, trzecia reklamacja nie odpowiadają. Nigdy więcej tej firm. Wystawiona 17-05-2023 22:14 przez Garaż 5x7 (37.30.96.*)   Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń Od przyjęcia projektu do realizacji zamówienia tragedia. Projekt przyjęty zaakceptowany a w ostateczności dojechały nie te elementy co powinny i nie kompletne.Czas realizacji miał być dwa tygodnie wyszło dwa miesiące. Montaż jeden wielki bałagan pełno nitów wierteł śrób wszędzie gdzie się dało nawet na dachu między łączeniami blach petów od groma wszystkie śmieci porozrzucane przed garażem,blacha na dachu porysowana,rynna nie kompletna a skasowane za całość oświetlenie przy bramie elektrycznej nie sprawne sam musiałem się tym zająć bo nawet nie wiedzieli że powinno być światło szczerze nie polecam zero profesjonalizmu tragedia firma.Dlatego jak już to najpierw niech postawią a potem zapłata a nie na odwrót.Jak najdalej od nich!!!!! Wystawiona 22-12-2022 05:15 przez Niezadowolony klient (192.38.131.*)   Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń Zazwyczaj nie wystawiam tego typu komentarzy, ale być może pomogę komuś przed podjęciem decyzji o wyborze firmy. W końcu po to wystawia się opinie, czego ja niestety nie zrobiłam, nad czym teraz ubolewam, bo straciłam czas swój urlop i pieniądze na przejazd. Tak więc przejdźmy do rzeczy opiszę swoje doświadczenie z daną firmą...Kompletny brak profesjonalizmu i szacunku do klienta. Garaż zamawiany 2 miesiące temu na konkretny termin, po czym stwierdzili, iż jednak nie zamontują go w wyznaczonym czasie. Zaplanowany urlop i przejechane 600 km specjalnie pod montaż! Gdyby mąż nie zadzwonił sam to nawet nie poinformowaliby, że nie przyjadą! a na kolejny termin kazali czekać aż łaskawie zadzwonią! Zero przeprosin i wyjaśnień z ich strony i zaproponowanie dogodnego terminu dla obu stron! Wystawiłam komentarz na fb, aby przypomnieć o sobie i wtedy się obudzili, lecz uwaga kasują nieprzychylne komentarze, aby klient nie dowiedział się z jaką firmą mogą mieć do czynienia. Dododam, że mieli tydzień na to, aby jeszcze naprawić swój błąd, bo tyle czasu byłam na miejscu, ale nie skorzystali z okazji. W ich pojęciu wystarczy powiedzieć nie teraz ,bo nie możemy, i tylko tyle mieli do powiedzenia, nie wyjaśniając dlaczego tak postąpili. Czułam się jakbym rozmawiała z automatyczną sekretarką, a nie z Panem, który wcześniej przyjmował zamówienie. Czytając teraz inne komentarze może to i dobrze, że tak to się skończyło, bo z takim podejściem to i cała transakcja byłaby masakrą od zamówienia po sam montaż. Z mojej strony mogę doradzić, aby czytać komentarze przed podjęciem decyzji. A jeśli szanujesz swój czas i nie chcesz niepotrzebnie się stresować, zdecydowanie odradzam firmę Partnerstal. Jeśli już się zdecydujecie, to proszę nagrywać rozmowy w razie takich sytuacji. na dowód ich niekompetencji. A wam- firmo Partnerstal ! radzę zmienić podejście do świadczonych usług i brać odpowiedzialność za błędy w firmie! Byłoby miło i zaoszczędziłoby przykrych momentów. Mam nadzieję, że i ten komentarz nie zostanie usunięty, bo jest to przestroga dla klienta, oraz reprymenda dla firmy. Wystawiona 05-10-2022 02:45 przez Ostrzeżenie przed firmą PARTNERSTAL (46.205.214.*)   Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń Nie polecam , słaba jakość , i nie miła obsługa , garaż się zawalił z powodu wady konstrukcyjnej która jest napisana na gwarancji i bardzo niechętnie wpisana przez pracownika do tego były nawet próby ukrycia wady . Pogoda na dzień w którym garaż się zwalił była ze słabymi opadami deszczu a firma twierdzi że to twierdzi ze to z powodu ciężkiego śniegu mimo ze po każdym opadzie garaż był odśnieżany , nikogo nie było z firmy żeby w ogóle zobaczyć co się stało. Firma wydająca gwarancję jest osobną firmą niż ta co wydaje paragon radzę uważać i odradzam płatność z góry . P.s konsument ma prawo wydawać opinie dobrą czy złą jedynym organem który może nakazać usunięcie bądź co kolwiek jest sąd a nie adwokat ! i jako klienci mamy prawo wydawać opinie na temat firmy . Każdego pokrzywdzonego zapraszam do kontaktu na emaila jacek.kuczera@op.pl Wystawiona 07-08-2022 10:48 przez Jacek Kuczera (94.198.141.*)   Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń Zamawiam firme Huberta Wrobla na montaz 2 garazy blaszanych. Oczywiscie termin to jakas porazka. Kobieta bedaca "handlowcem" nie potrafi sprecyzowac konkretnie kiedy bedzie ekipa montazowa. Po przykezdzie ekipy (tygodniowa obsuwa, zero przeprosin) garaze stanely... z tym ze kompletnie inne niz byly zamawiane. Reklamacji nie uwzgledniaja bo w ich ocenie tak byly zamowione, taka informacja przez pania "handlowiec" byla przekazana i koniec. Z Hubertem ("szefem") zero kontaktu. Sprawa trafila juz do odpowiednich urzędów. W odpowiedzi za raz napisza: "ze nie prawda, ze wymyslanie itd", ale tym razem trafila kosa na kamien. NIE POLECAM TEJ FIREMKI!!!! A JAK JUZ MUSICIE TO NAGRYWAJCIE ROZMOWE - DOWOD W SPRAWIE MACIE W REKU!!! Wystawiona 10-08-2021 02:39 przez Ja Tak (5.173.12.*)   Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń Dramat. Przed montażem trzeba zapłacić i podpisać odebranie garażu mimo, że się go nie widzi. Po zamontowaniu od razu zgłosiłem monterom, że sprężyny są zbyt mocne i nie mam tyle siły aby zamknąć bramy garażach. Powiedzieli abym reklamował to przyjadą i wymienią. Po pierwszym deszczu okazało się, że jeden z garaży zalało do połowy (zamawiałem dwa garaże). Reklamowałem. Faktycznie po ok. 2 tygodniach przyjechał serwis ale nie przekazano im ani o zalaniu, ani o sprężynach. Nie byli przygotowani na takie naprawy. Ponownie reklamowałem. Po dwóch tygodniach znowu przyjechali ale dostali do wymiany sprężyny tylko do jednego garażu. Po ponownej reklamacji otrzymałem odpowiedź: "w ramach reklamacji sprężyny nie zostaną wymienione. Sprężyny są całe nie podlegają wymianie bo ktoś tak sobie chce". Potem jeszcze dostałem jednego maila: "nie przyjedziemy ponownie i nie wymienimy sprężyn na takie jak Pan chce. Gdy brama jest przygotowana pod automat to właśnie takie sprężyny używamy i nie dajemy innych". Tylko zaproszone dwie firmy, które montują automaty nie chcą go zamontować przy takiej sile sprężyn. Innymi słowy Partnerstal odpowiada: "nie mamy pana płaszcza i co pan nam zrobisz" (Bareja). Teraz aby zamknąć garaż wołam syna lub sąsiada do pomocy. Mimo, że wydałem 27 100 PLN to sprzedawca chce oszczędzić 100-150 PLN. To świadczy o traktowaniu klienta. Miałbym jeszcze wiele zastrzeżeń, ale to na innych forach opiszę. Wystawiona 27-07-2021 14:46 przez Juliusz (89.69.15.*)   Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.