favore.pl
Usługi prawne  -  kompleksowa obsługa firm

Usługi prawne - kompleksowa obsługa firm nr 398590

Lokalizacja: Warszawa (woj. mazowieckie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Kontakt
Law & Business Kancelaria Doradztwa Prawno-Ekonomicznego Sp. z o.o.
Wyślij e-mail
Ul. Leszno 8 lok. 78
01-192 Warszawa

tel: 022 241 29 04022 241 29 04
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 9:00-17:00
OPIS USŁUGI

Wychodząc naprzeciw zmieniającym się trendom na rynku usług prawnych, mając na uwadze dynamicznie rozwijające się i przekształcające się rynki światowe, dostrzegliśmy potrzebę wprowadzenia zmian w sposobie świadczenia pomocy prawnej przy zachowaniu wysokiej jakości wykonywanej pracy.

 

Zdajemy sobie sprawę z tego, że zmieniający się świat niejednokrotnie wymusza na nas konieczność zmierzenia się z coraz większymi wyzwaniami. Dlatego też postanowiliśmy połączyć wiedzę i doświadczenie tworząc – z pełną świadomością mogę to stwierdzić – „Kancelarię przyszłości”.

 

Nasza Kancelaria to:

- innowacyjność – platforma do obsługi prawnej Klientów on-line,

- perfekcja – Jedno okienko dla przedsiębiorców,

- wiedza i doświadczenie – zespół doświadczonych Adwokatów i Radców Prawnych.

 

 

Czym się zajmujemy?

 

Świadczymy kompleksowe usługi obsługi prawnej podmiotów utworzonych w oparciu o przepisy prawa polskiego oraz międzynarodowego. Obok oferty skierowanej do firm, ofertę kierujemy również do osób fizycznych. Zespół doświadczonych Adwokatów i Radców Prawnych umożliwia Nam obsługę Państwa spraw niezależnie od dziedziny prawa, jakiej dotyczą.  Do Naszych wiodących specjalizacji zaliczyć możemy:

Prawo handlowe

Prawo pracy

Prawo gospodarcze

Prawo cywilne

Sprawy egzekucyjne

Prawo upadłościowe

Prawo karne

Prawo spadkowe

Prawo budowlane

Prawo finansowe

Odszkodowania

Hipoteki – administrowanie hipotekami

Prawo farmaceutyczne

Sukcesja, w tym sukcesja firm

Zamówienia publiczne

Oraz wiele innych dziedzin.

 

Ponadto przy wykorzystaniu najnowszych technologii stworzyliśmy platformę do obsługi prawnej Naszych Klientów, która w połączeniu z dostosowanymi do Państwa potrzeb atrakcyjnymi planami abonamentowymi, pozwoli Państwu zaoszczędzić czas i zminimalizować koszty związane z obsługą prawną.

 

Co Nas wyróżnia?

 

CRM – czyli platforma do obsługi prawnej Naszych Klientów to m.in.:

  • zarządzanie swoim kontem
  • wykupywanie abonamentów, dodatkowych godzin na obsługę przez Naszą Kancelarię
  •  kontrolę wykorzystania abonamentu
  • śledzenie, na jakim etapie jest realizacja Państwa zlecenia
  • zgłaszanie uwag/komentarzy
  • wybór Adwokata/Radcy Prawnego, który ma zająć się Państwa sprawą
  • wystawianie faktur
  • stały kontakt z Kancelarią
  • video rozmowy (min. z pracownikami Kancelarii)
  • logowanie się do systemu oraz obsługiwać system z dowolnego miejsca i urządzenia – komputer, telefon, iPad

 

Obok systemu CRM, wdrożyliśmy zasadę Jednego okienka. Nasza Kancelaria w ramach Jednego okienka oferuje Państwu:

 

  • kompleksową obsługę prawną,
  • wykonanie wszelkich czynności notarialnych;
  • prowadzenie kadr i płac;
  • usługi IT;
  • budowanie systemów;
  • projektowanie stron internetowych;
  • marketing;
  • prowadzenie rachunkowości Państwa firmy;
  • doradztwo prawne i ekonomiczne;
  • kredyty i finansowanie dla firm na atrakcyjnych warunkach oraz inne usługi.

 

Więcej informacji znajdą Państwo na Naszej stronie internetowej pod adresem Wyślij e-mail Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: (22) 241-29-04 lub mailowego: Wyślij e-mail

Blog tematyczny - odnawialne źródła energii - Wyślij e-mail

Informacje o usługach

 

  • Wiodące specjalizacje

 

OZE – Odnawialne Źródła Energii

Wariant 1

  • Audyt dokumentacji przedsiębiorstwa Klienta;
  • Due diligence w takich obszarach jak:
    • produkty/usługi (obecne, wdrażane, planowane czy rozważane) i Wyślij e-mail – klienci i konkurenci,
    • zespół zarządzający,
    • organizacja przedsiębiorstwa,
    • Wyślij e-mail ,
    • inne: analiza aspektów prawnych, analiza księgowa;
  • Pełna obsługa prawna firmy;
  • Sporządzanie opinii prawnych;
  • Sporządzanie umów;
  • Reprezentacja przed organami sądowymi i państwowymi;
  • Indywidualne stawki na sprawy z zakresu windykacji wierzytelności i odszkodowań;
  • 7 godzin konsultacji prawnej wraz z wykładnią przepisów prawa gratis;
  • Udział w spotkaniach biznesowych, w tym reprezentowanie interesów Klienta na spotkaniach;
  • Negocjacje biznesowe;
  • Obsługa firmy Klienta przez kancelarię – kilku specjalistów, lub wyznaczenie Radcy Prawnego/Adwokata, w tym opcja wypożyczenia Adwokata/Radcy prawnego;
  • Stały dostęp do porad prawnych – dyżury specjalisty między 8.00 a godziną 18.00 od poniedziałku do piątku (w tym za pomocą platformy do obsługi prawnej klientów);
  • Pomoc w negocjacjach dotyczących uzyskania finansowania w tym wsparcie w uzyskaniu finansowania na budowę elektrowni ze strony niezależnego doradcy finansowego (pomoc w uzyskaniu finansowania bezkosztowa);
  • Dostęp do platformy prawnej do obsługi klientów – CRM – umożliwiającej zarządzanie swoim kontem abonenckim, stały dostęp i kontrolę zleconych spraw, możliwość konsultacji z dyżurującym specjalistą za pomocą video konferencji lub czatu (jak również telefonicznie), oraz korzystanie z wielu innych funkcji;
  • Czynności z zakresu budowy elektrowni:
  • Przygotowanie biznes planu z uwzględnieniem wyłącznie kwestii formalno-prawnych niezbędnych do budowy elektrowni;
  •  Analiza terenów wybranych pod budowę elektrowni, sprawdzenie planów zagospodarowania przestrzennego oraz inne czynności sprawdzające wybrane tereny;
  • Przygotowanie i negocjacje umowy kupna-sprzedaży lub umowy dzierżawy wybranego terenu;
  • Uzyskanie pozwoleń administracyjnych na budowę, przyłącza, zezwoleń, koncesji i innych decyzji w związku z budową elektrowni, w tym przyłącze, pozwolenie na budowę;
  • Negocjacje umów i kontaktów z dostawcami usług i materiałów oraz z podwykonawcami;
  • Stały nadzór prawny nad budową elektrowni;
  • Stałe wsparcie merytoryczne oraz śledzenie na bieżąco zmian w prawie energetycznym, w tym raportowanie istotnych zmian w prawie ze względu na charakter działalności Klienta;
  • Organizacja oraz obsługa prawna spółki celowej;
  • Obsługa udziałowców spółki celowej w ramach czynności związanych z przedmiotem działalności tejże spółki;
  • Udział w zgromadzeniach i naradach Klienta;
  • Zapewnienie współpracy z notariuszem po konkurencyjnych stawkach;
  • Stały nadzór prawnika w tym wizytacje w miejscu budowy elektrowni;
  • Pozostałe czynności związane z budową elektrowni.

 

 

Wariant 2

  • Audyt dokumentacji przedsiębiorstwa Klienta;
  • Due diligence w takich obszarach jak:
    • produkty/usługi (obecne, wdrażane, planowane czy rozważane) i Wyślij e-mail – klienci i konkurenci,
  • zespół zarządzający,
  • organizacja przedsiębiorstwa,
  • Wyślij e-mail ,
  • inne: analiza aspektów prawnych, analiza księgowa;
  • Pełna obsługa prawna firmy;
  • Sporządzanie opinii prawnych;
  • Sporządzanie umów;
  • Reprezentacja przed organami sądowymi i państwowymi;
  • Indywidualne stawki na sprawy z zakresu windykacji wierzytelności i odszkodowań;
  • 7 godzin konsultacji prawnej wraz z wykładnią przepisów prawa gratis;
  • Udział w spotkaniach biznesowych, w tym reprezentowanie interesów Klienta na spotkaniach;
  • Negocjacje biznesowe;
  • Obsługa firmy Klienta przez kancelarię – kilku specjalistów, lub wyznaczenie Radcy Prawnego/Adwokata, w tym opcja wypożyczenia Adwokata/Radcy prawnego;
  • Stały dostęp do porad prawnych – dyżury specjalisty między 8.00 a godziną 18.00 od poniedziałku do piątku (w tym za pomocą platformy do obsługi prawnej klientów);
  • Pomoc w negocjacjach dotyczących uzyskania finansowania w tym wsparcie w uzyskaniu finansowania na budowę elektrowni ze strony niezależnego doradcy finansowego (pomoc w uzyskaniu finansowania bezkosztowa);
  • Dostęp do platformy prawnej do obsługi klientów – CRM – umożliwiającej zarządzanie swoim kontem abonenckim, stały dostęp i kontrolę zleconych spraw, możliwość konsultacji z dyżurującym specjalistą za pomocą video konferencji lub czatu (jak również telefonicznie), oraz korzystanie z wielu innych funkcji;
  • Czynności z zakresu budowy elektrowni:

 

  • Przygotowanie biznes planu z uwzględnieniem wyłącznie kwestii formalno-prawnych niezbędnych do budowy elektrowni;
  • Obsługa inwestycji przez Kancelarię w ramach kolejnych etapów budowy elektrowni (12-15 etapów w zależności od polityki Klienta);
  • Stały nadzór prawny nad budową elektrowni;
  • Stałe wsparcie merytoryczne oraz śledzenie na bieżąco zmian w prawie energetycznym, w tym raportowanie istotnych zmian w prawie ze względu na charakter działalności Klienta;
  • Organizacja oraz obsługa prawna spółki celowej;
  • Obsługa udziałowców spółki celowej w ramach czynności związanych z przedmiotem działalności tejże spółki;
  • Udział w zgromadzeniach i naradach Klienta;
  • Zapewnienie współpracy z notariuszem po konkurencyjnych stawkach;
  • Stały nadzór prawnika w tym wizytacje w miejscu budowy elektrowni.

 

Branża IT

 

  • konsultację wraz z interpretacją przepisów prawa w formie elektronicznej, pisemnej, telefonicznej lub osobiście stawiając się w Kancelarii
  • audyt umów i wszelkiego rodzaju innej dokumentacji w Państwa firmie
  • audyt dokumentacji dostarczonej do Kancelarii
  • sporządzenie opinii prawnej
  • sporządzenie pełnomocnictw, upoważnień lub innych dokumentów
  • sporządzenie dowolnej umowy
  • pomoc w negocjacjach biznesowych
  • reprezentowanie przed organami administracji rządowej, sądami oraz innymi instytucjami
  • prowadzenie spraw kadrowych
  • sporządzanie pozwów
  • wszelkie inne czynności związane z obsługą prawną Państwa firmy
  • możliwość skorzystania z opcji dojazdu do Klienta
  • nawet do 7 godzin konsultacji z prawnikiem gratis
  • wykupienie powyższego abonamentu uprawnia do ustalenia indywidualnych stawek w przypadku spraw z zakresu windykacji wierzytelności lub odszkodowań na czynności dokonywane przez Kancelarię
  • due diligence w takich obszarach jak:
    • produkty/usługi (obecne, wdrażane, planowane czy rozważane) i otoczenie przedsiębiorstwa – klienci i konkurenci
    • zespół zarządzający
    • organizacja przedsiębiorstwa
    • analiza finansowa
    • inne: analiza aspektów prawnych, analiza księgowa
    • reprezentowanie interesów Klienta na spotkaniach biznesowych
  • obsługę firmy Klienta przez kancelarię – kilku specjalistów, lub wyznaczenie Radcy Prawnego/Adwokata, w tym opcja pracy Adwokata/Radcy prawnego w siedzibie Klienta
  • stały dostęp do porad prawnych – dyżury specjalisty między 8.00 a godziną 18.00 od poniedziałku do piątku (w tym za pomocą platformy do obsługi prawnej klientów)
  • pomoc w negocjacjach dotyczących uzyskania finansowania ze strony niezależnego doradcy finansowego (pomoc w uzyskaniu finansowania jest bezkosztowa)
  • dostęp do platformy prawnej do obsługi klientów – CRM – umożliwiającej zarządzanie swoim kontem abonenckim, stały dostęp i kontrolę zleconych spraw, możliwość konsultacji z dyżurującym specjalistą za pomocą video konferencji lub czatu (jak również telefonicznie), oraz korzystanie z wielu innych funkcji
  • wykładnia oraz sporządzanie dokumentów zgodnie z przepisami międzynarodowymi wraz z ich tłumaczeniem
  • czynności z zakresu zamówień publicznych.

Prawo farmaceutyczne

  • audyt dokumentacji przedsiębiorstwa Klienta:
  • due diligence w takich obszarach jak:
    • produkty/usługi (obecne, wdrażane, planowane czy rozważane) i otoczenie przedsiębiorstwa – klienci i konkurenci,
    • zespół zarządzający,
    • organizacja przedsiębiorstwa,
    • analiza finansowa,
    • inne: analiza aspektów prawnych, analiza księgowa
  • pełną obsługę prawną firmy
  • doradztwo ekonomiczne
  • sporządzanie opinii prawnych
  • sporządzanie umów
  • reprezentację przed organami sądowymi i państwowymi, zastępstwo procesowe
  • indywidualne stawki na sprawy z zakresu windykacji wierzytelności i odszkodowań
  • 7 godzin konsultacji prawnej wraz z wykładnią przepisów prawa gratis
  • udział w spotkaniach biznesowych, w tym reprezentowanie interesów Klienta na spotkaniach
  • pomoc w negocjacjach biznesowych
  • sporządzanie pozwów
  • mediacje
  • opcja dojazdu do Klienta
  • obsługę firmy Klienta przez kancelarię – kilku specjalistów, lub wyznaczenie Radcy Prawnego/Adwokata, w tym opcja wypożyczenia Adwokata/Radcy prawnego
  • sporządzanie i opiniowanie dokumentów w oparciu o przepisy prawa międzynarodowego, w tym sporządzanie dokumentów oraz ich opiniowanie w językach obcych
  • stały dostęp do porad prawnych – dyżury specjalisty między 8.00 a godziną 18.00 od poniedziałku do piątku (w tym za pomocą platformy do obsługi prawnej klientów)
  • pomoc w negocjacjach dotyczących uzyskania finansowania w tym wsparcie w uzyskaniu finansowania dla firmy (pomoc w uzyskaniu finansowania bezkosztowa)
  • duże zniżki na korzystanie z usług partnerów Kancelarii w ramach jednego okienka
  • dostęp do platformy prawnej do obsługi klientów – CRM – umożliwiającej zarządzanie swoim kontem abonenckim, stały dostęp i kontrolę zleconych spraw, możliwość konsultacji z dyżurującym specjalistą za pomocą video konferencji lub czatu (jak również telefonicznie), oraz korzystanie z wielu innych funkcji
  • Usługi z zakresu prawa farmaceutycznego:
  • doradztwo prawne w zakresie ochrony praw własności intelektualnej
  • doradztwo prawne w zakresie warunków uzyskiwania pozwolenia na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego, jak również zmian dokonywanych po uprzednim zarejestrowaniu produktu leczniczego, z uwzględnieniem zmian odnoszących się do podmiotu odpowiedzialnego, uzyskiwaniem zezwoleń, itp.
  • doradztwo prawne w zakresie zasad zachowania prawidłowego przebiegu badań klinicznych
  • prowadzenie we wszystkich instancjach czynnych i biernych procesów sądowych, w sprawach z zakresu m.in. prawa farmaceutycznego, prawa autorskiego oraz innych
  • doradztwo prawne w zakresie zasad dopuszczania do obrotu produktów leczniczych oraz obrotu produktami leczniczymi, z uwzględnieniem zagadnień pobocznych takich jak: reklama produktu leczniczego, monitorowanie bezpieczeństwa produktu leczniczego, import produktów leczniczych oraz inne
  • doradztwo prawne w zakresie m.in. dopuszczalności i warunków reklamy produktów leczniczych oraz kosmetyków
  • sporządzanie oraz pomoc w negocjowaniu warunków kontraktów z dostawcami krajowymi oraz zagranicznymi
  • wykonywanie czynności prawnych z zakresu uzyskania patentu na dany środek leczniczy, kosmetyk
  • doradztwo i wykładnia przepisów m.in. prawa farmaceutycznego
  • śledzenie na bieżąco zmian w prawie polskim oraz UE dotyczących działalności Klienta oraz informowanie go o tych zmianach
  • prawa pacjenta, refundacje leków dostępnych w aptekach, błędy w sztuce lekarskiej oraz inne
  • pomoc prawna przy wprowadzaniu produktów z pogranicza (borderline products)
  • reprezentowanie Klienta w sprawach z zakresu nieuczciwej konkurencji
  • asystowanie przy wstrzymywaniu i wycofywaniu serii produktów
  • inne czynności z zakresu prawa farmaceutycznego

Prawo bankowe

  • audyt dokumentacji przedsiębiorstwa Klienta
  • due diligence w takich obszarach jak:
    • produkty/usługi (obecne, wdrażane, planowane czy rozważane) i otoczenie przedsiębiorstwa – klienci i konkurenci
    • zespół zarządzający
    • organizacja przedsiębiorstwa
    • analiza finansowa
    • inne: analiza aspektów prawnych, analiza księgowa
  • pełną obsługę prawną firmy
  • doradztwo ekonomiczne
  • sporządzanie opinii prawnych
  • sporządzanie umów
  • reprezentację przed organami sądowymi i państwowymi, zastępstwo procesowe
  • indywidualne stawki na sprawy z zakresu windykacji wierzytelności i odszkodowań
  • 7 godzin konsultacji prawnej wraz z wykładnią przepisów prawa gratis
  • udział w spotkaniach biznesowych, w tym reprezentowanie interesów Klienta na spotkaniach
  • pomoc w negocjacjach biznesowych
  • sporządzanie pozwów
  • mediacje
  • opcja dojazdu do Klienta
  • obsługę firmy Klienta przez kancelarię – kilku specjalistów, lub wyznaczenie Radcy Prawnego/Adwokata, w tym opcja wypożyczenia Adwokata/Radcy prawnego
  • sporządzanie i opiniowanie dokumentów w oparciu o przepisy prawa międzynarodowego, w tym sporządzanie dokumentów oraz ich opiniowanie w językach obcych
  • stały dostęp do porad prawnych – dyżury specjalisty między 8.00 a godziną 18.00 od poniedziałku do piątku (w tym za pomocą platformy do obsługi prawnej klientów)
  • pomoc w negocjacjach dotyczących uzyskania finansowania w tym wsparcie w uzyskaniu finansowania dla firmy (pomoc w uzyskaniu finansowania bezkosztowa)
  • duże zniżki na korzystanie z usług partnerów Kancelarii w ramach jednego okienka
  • dostęp do platformy prawnej do obsługi klientów – CRM – umożliwiającej zarządzanie swoim kontem abonenckim, stały dostęp i kontrolę zleconych spraw, możliwość konsultacji z dyżurującym specjalistą za pomocą video konferencji lub czatu (jak również telefonicznie), oraz korzystanie z wielu innych funkcji
  • doradztwo prawne, opiniowanie i sporządzanie dokumentów z zakresu:
  • kredytów konsorcjalnych
  • finansowania projektów
  • finansowania nabycia aktywów/leasingu (w tym samolotów, statków, taboru kolejowego)
  • finansowania eksportu
  • finansowania projektów nieruchomościowych
  • finansowania przejęć/finansowania lewarowanego
  • restrukturyzacji i upadłości
  • transakcji strukturyzowanych (w tym sekurytyzacji true sale, syntetycznych i subpartycypacyjnych)
  • sprzedaży portfeli wierzytelności
  • projektów infrastrukturalnych
  • struktury cash management, cashpooling rzeczywisty i wirtualny
  • projektów private equity
  • transakcji leasingu ruchomości i nieruchomości, w tym w obszarze leasingu konsumenckiego, flotowego - CFM, sale and lease back
  • elektronicznych instrumentów płatniczych, implementacja SEPA
  • tworzenia, nabycia i restrukturyzacji banków, oddziałów instytucji kredytowych, funduszy inwestycyjnych
  • zakup/sprzedaż obligacji
  • akty założycielskie spółdzielni, banków spółdzielczych
  • zgromadzeń zarządu
  • posiedzeń Rady Nadzorczej
  • wykładni przepisów dotyczącej możliwości zaskarżania
  • podejmowanych uchwał
  • kontraktów z przedsiębiorcami
  • konsolidacji, zrzeszania się banków
  • tworzenia filii i oddziałów
  • wszelkich czynności przewidzianych „Ustawą milenijną”
  • oraz „Ustawą prawo bankowe”

Sukcesja (następstwo prawne)

 

Nasza Kancelaria świadczy usługi z zakresu sukcesji dla osób fizycznych oraz firm.

Czynności z zakresu sukcesji uniwersalnej obejmują m.in.:

  • Nabycie spadku;
  • Przekształcenie spółek w oparciu o przepisy KSH;
  • Łączenie osób prawnych (na podstawie ustawy prawo spółdzielcze);
  • Dziedziczenie:

a) testamentowe;

b) ustawowe;

 

Czynności z zakresu sukcesji syngularnej obejmują m.in.:

  • Sprzedaż;
  • Zamianę;
  • Darowiznę konkretnych przedmiotów;
  • Wypłata sumy pieniężnej z rachunku bankowego na rzecz osoby wskazanej w umowie po śmierci posiadacza tego rachunku.

 

Przeprowadzamy również wszelkie czynności z zakresu SUKCESJI FIRM,  które obejmują m.in.:

  • Audyt due diligence – zalecany dla przygotowania firmy do przejęcia przez wyznaczonego członka rodziny;
  • Analiza stanu prawnego firmy;
  • Sporządzanie raportu zawierającego proponowane rozwiązania prawne w celu przeprowadzenia sukcesji;
  • Przygotowanie propozycji mechanizmów zabezpieczających odchodzącego seniora;
  • Sporządzanie pełnego planu sukcesyjnego;
  • Szkolenia dla firm z zakresu sukcesji;
  • Sporządzanie umów spółek z zastosowaniem znowelizowanych przepisów kodeksu cywilnego w zakresie dziedziczenia majątki firm i udziałów w spółkach;
  • Zastosowanie „zapisu windykacyjnego” w testamentach;
  • Oraz inne czynności.

 

Prawo hipoteczne – administrator hipoteki

 

  • Administrowanie hipotekami:

a) stały nadzór nad hipotekami;

b) wykonywanie praw i obowiązków wierzyciela hipotecznego;

c) zawieranie umów o zawarcie hipoteki;

  • Zastępstwo procesowe;
  • Przekształcenia praw do gruntów;
  • Ustanawianie zabezpieczeń wierzytelności;
  • Dokonywanie wpisów do KW;
  • Sporządzanie umów sprzedaży/nabycia nieruchomości;
  • Zastępstwo w postępowaniach administracyjnych;
  • Sporządzanie wszelkiej niezbędnej dokumentacji.

 

  • Pozostałe specjalizacje:

 

  1. Prawo handlowe;
  2. Prawo pracy;
  3. Prawo gospodarcze;
  4. Prawo cywilne;
  5. Prawo upadłościowe i naprawcze;
  6. Prawo spadkowe;
  7. Odszkodowania;
  8. Sprawy egzekucyjne;
  9. Windykacja wierzytelności;
  10. Zamówienia publiczne.

 

  • Sprzedaż i tworzenie spółek
  • Wprowadzanie spółek na giełdę.
  • Przekształcenia spółek.

 

 

Po pierwszych trzech miesiącach współpracy, jeśli klient wykorzystuje zbliżoną ilość godzin pracy Kancelarii jest możliwość ustanowienia stałego abonamentu, gdzie wyznacznikiem będzie liczba godzin.

 

Umowa z Klientem zawierana jest na czas nieokreślony z możliwością wypowiedzenia z zachowaniem jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia.

 

Na życzenie Klienta, poza stawką godzinową, istnieje możliwość rozliczenia od danej czynności prawnej, np.:

 

  • założenie spółki celowej – od 1500zł netto,
  • sporządzenie umowy inwestycyjnej -od 7 000 zł netto,
  • sporządzenie umowy o współpracy – od 5 000 zł netto,
  • sporządzenie pozwu do wartości przedmiotu sporu do 100 000 euro – od 1500 zł netto.

 

 

Dane kontaktowe

 

LAW & BUSINESS

Kancelaria Doradztwa
Prawno-Ekonomicznego

Spółka z ograniczną odpowidzialnością

Warszawa 01-192, ul. Leszno 8/78

Wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem Wyślij e-mail , REGON Wyślij e-mail , NIP 527-267-24-95, z kapitałem zakładowym w wysokości 5.000,00 złotych, w całości wpłaconym.

Tel./Fax.: Wyślij e-mail

Dział Handlowy
Tel./Fax.: Wyślij e-mail , 02

e-mail: Wyślij e-mail

Kancelaria czynna od pn. do pt. w godzinach 9.00-17.00

 

 



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

SŁOWA KLUCZOWE
INFORMACJE
Kontakt
Law & Business Kancelaria Doradztwa Prawno-Ekonomicznego Sp. z o.o.
Wyślij e-mail
Ul. Leszno 8 lok. 78
01-192 Warszawa

tel: 022 241 29 04022 241 29 04
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 9:00-17:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU lbkancelaria
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Usługi prawne - kompleksowa obsługa firm - galeria
Usługi prawne - kompleksowa obsługa firm Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 8)
Poprzednia usługa: Wakacyjny kurs rysunku w Krakowie dla dzieci i młodzieży 2024   Następna usługa: Budowa domu tynkowanie