Favore.plBaza wiedzy

"Marketing" w bazie wiedzy (strona 7)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Podstawy marketingu

    Autor: unabellasorpresa   |   16 sty 2017, 11:23   |   Dział: Artykuły
    Podstawy marketinguOd momentu gdy ludzie wpadli na pomysł wymiany dóbr i usług (na początku wymiana barterowa, później handel z wykorzystaniem waluty i tak dalej) powstała potrzeba uświadomienia potencjalnym klientom, że istnieje możliwość wymiany, zakupu, czy uzyskania danej usługi. Mówiąc krótko, od początku istnieje potrzeba reklamy.
  • Marketing w mediach społecznościowych

    Autor: unabellasorpresa   |   16 sty 2017, 10:00   |   Dział: Artykuły
     Marketing w mediach społecznościowych Wraz z rozwojem technologii Web 2.0 zaczęły powstawać serwisy, w których ogromna rolę rozpoczęła pełnić interakcja, spychając statyczne treści na margines. Dzięki asynchronizacji działań (technologia AJAX itp.) i aktualizacji treści serwisu, która jednocześnie mogła być wprowadzana i modyfikowana przez użytkowników krańcowych, zaczęto korzystać z tego typu portali w celu komunikacji.
  • Marketing jako najskuteczniejsza forma promocji

    Autor: unabellasorpresa   |   16 sty 2017, 9:49   |   Dział: Artykuły
     Marketing jako najskuteczniejsza forma promocjiZacznijmy może od dokładnego zdefiniowania pojęcia e-marketingu. Generalne rzecz ujmując jest to forma marketingu, wykorzystująca jako swoje medium internet.
  • Web 2. 0 interaktywność przede wszystkim

    Autor: joasia20074   |   13 sty 2017, 15:04   |   Dział: Artykuły
    Społeczeństwo w którym żyjemy, zwane społeczeństwem informacyjnym, opiera się, jak nie trudno zgadnąć na przepływie informacji. Informacja zawsze była nośnikiem ogromnej wartości i niejednokrotnie była cenniejsza niż jakiekolwiek inne dobro.
  • Dlaczego warto zaistnieć w sieci?

    Autor: unabellasorpresa   |   13 sty 2017, 12:36   |   Dział: Artykuły
    Dlaczego warto zaistnieć w sieci?Często można spotkać się z twierdzeniem, że żyjemy w dobie powszechnego dostępu do informacji. Trudno się nie zgodzić z tym twierdzeniem, wystarczy rozejrzeć się dookoła. Można nawet spróbować pójść krok dalej i wysunąć bardziej radykalną teorię, iż żyjemy nie tyle w dobie powszechnego co przymusowego dostępu do informacji.
  • Programy lojalnościowe czy wato z nich korzystać ?

    Autor: pbugaj006   |   13 sty 2017, 12:25   |   Dział: Artykuły
    Programy lojalnościowe czy wato z nich korzystać ?Każdy sklep chce dbać o swoich stałych klientów oraz przyciągać nowych. Oprócz atrakcyjnych cen i wysokiej jakości produktów stosuje się różne działania marketingowe. Jednym z nich są programy lojalnościowe przeznaczone dla stałych klientów. Służą one do budowania oraz podtrzymywania pozytywnych relacji z najbardziej wartościowymi i atrakcyjnymi dla firmy klientami.
  • Tradycyjne formy promocji

    Autor: unabellasorpresa   |   13 sty 2017, 10:31   |   Dział: Artykuły
    Tradycyjne formy promocji Wyróżniamy trzy rodzaje tradycyjnych mediów- radio, telewizja i prasa. Ostatnio wlicza się w ten kanon także internet, jednak w tym artykule pominę go. Poza wymienionymi wyżej rodzajami mediów wyróżni się także outdoor, w wolnym tłumaczeniu na zewnątrz, oraz kontakt bezpośredni. Skuteczną i coraz popularniejszą formą promocji jest wpływanie na swój wizerunek w opinii publicznej.
  • Marketing w XXI wieku

    Autor: joasia20074   |   13 sty 2017, 10:26   |   Dział: Artykuły
    Marketing w XXI wieku Jak już ustaliliśmy, od momentu gdy ludzie rozpoczęli handlować, zaczęli także reklamować swoje usługi lub dobra. W dawnych czasach, gdy handel opierał się na wymianie barterowej (dobro za dobro) reklama przybierała przede wszystkim formę zwaną dzisiaj marketingiem bezpośrednim. Polegało to głównie na rozgłaszaniu i reklamowaniu swojego produktu, krzycząc i naganiając klientów do swojego stoiska na targu.
  • Reklama w Internecie

    Autor: joasia20074   |   13 sty 2017, 9:57   |   Dział: Artykuły
    Reklama w InternecieObecnie zgodnie z powiedzeniem, że jeśli nie ma Cię w Internecie, to znak, że nie istniejesz wiele firm przenosi swoje kampanie reklamowe właśnie do tego medium. Zasięg i siła Internetu zwiększają się z dnia na dzień. Prowadząc więc działalność gospodarczą, warto pomyśleć o reklamie w Internecie, ponieważ dzięki temu dotrze ona z pewnością do bardzo dużego grona odbiorców.
  • W służbie rozwoju nowy projekt edukacyjny firmy Baumit

    Autor: buenavistamediagroup   |   20 gru 2016, 10:07   |   Dział: Artykuły
    W służbie rozwoju  nowy projekt edukacyjny firmy BaumitCoraz silniejsza konkurencja sprawia, że wykonawcy muszą stawiać czoła coraz większym wymaganiom inwestorów w zakresie czasu i jakości realizowanych prac. Dostrzegając to cieszący się autorytetem w branży, producent chemii budowlanej zainaugurował program szkoleniowy Akademia Baumit, skierowany do firm ogólnobudowlanych, remontowych, podłogowych oraz tynkarskich, a także pracowników hurtowni.