Favore.plBaza wiedzy

"Internet" w artykułach z kategorii Dla firmy i biura (strona 5)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Jak odpowiadać na negatywne komentarze?

    Autor: homie   |   16 lis 2015, 15:16   |   Dział: Artykuły
    Jak odpowiadać na negatywne komentarze?Negatywne komentarze na portalach internetowych czy w mediach społecznościowych to coś, czego raczej nie da się uniknąć. Nie ma zasady wedle której się one pojawiają. Jak jednak odpowiadać na nie, żeby nie przysporzyć sobie kłopotów?
  • Jak dobrze zilustrować treści?

    Autor: homie   |   16 lis 2015, 8:20   |   Dział: Artykuły
    Jak dobrze zilustrować treści?Rzetelny i dobry artykuł nie potrzebuje ozdobników, aby przyciągnąć uwagę, jednakże zilustrowanie go grafiką wspomoże jego odbiór. Jak wybrać grafikę, żeby była spójna i faktycznie działała zachęcająco do przeczytania?
  • E - mail marketing - jak robić to dobrze?

    Autor: homie   |   16 lis 2015, 8:17   |   Dział: Artykuły
    E-mail marketing - jak robić to dobrze?E-mail marketing pomimo wielu kanałów dotarcia do klienta, wciąż jest jednym z najpopularniejszych narzędzi. Ważne jest, aby umiejętnie go wykorzystać i nie dopuścić do tego, że klient będzie zasypywany wiadomościami, których nigdy nie przeczyta. Poniżej kilka wskazówek jak to zrobić.
  • Inbound marketing

    Autor: homie   |   13 lis 2015, 12:10   |   Dział: Artykuły
    Inbound marketingIstnieje wiele strategii marketingowych. Trendy w tej dziedzinie wciąż się zmieniają i wszystko zależy od odbiorców. Obecnie odchodzi się już od pozycjonowania, na rzecz inbound marketingu.
  • Reklama w Internecie

    Autor: Melonet   |   13 lis 2015, 11:31   |   Dział: Artykuły
    Reklama w InternecieOczywistym faktem jest, że reklama jest dźwignią handlu - istotą jest jednak odpowiednia reklama, która przyniesie nam realne korzyści w postaci nowych klientów, zamówień ale również wzmocni wizerunek firmy. Internet to medium, które jest uniwersalne, a możliwości reklamowych jest cała masa.
  • Reklama w gazecie

    Autor: skladgazet   |   9 lis 2015, 22:20   |   Dział: Artykuły
    Reklama w gazecieReklama w publikacjach prasowych, to wciąż dobry sposób by zaoferować swoim klientom Państwa produkt czy usługę. Dobrze zaprojektowany przekaz reklamowy, odpowiednia treść z jasnym przekazem i zwracająca uwagę grafika buduje trwałe relacje z naszą marką.
  • Google Analytics bez tajemnic

    Autor: homie   |   30 paź 2015, 16:15   |   Dział: Artykuły
    Google Analytics bez tajemnicProwadzenie strony internetowej, bloga czy sklepu internetowego wymaga poznania odbiorców i ich zachowań. W tym celu niezbędnym jest zapoznanie się z narzędziem Google Analytics.
  • Czym jest Pinterest i jak go używać w promowaniu swojej firmy?

    Autor: homie   |   30 paź 2015, 9:27   |   Dział: Artykuły
    Czym jest Pinterest i jak go używać w promowaniu swojej firmy?Pinterest jest jednym z głównych mediów społecznościowych zaraz po Facebooku, Instagramie i Snapchacie, z którego korzystają w internauci. Jego popularność rośnie w bardzo szybkim tempie, warto więc wykorzystać go przy promocji marki, szczególnie jeżeli głównymi jej odbiorcami są kobiety, bo to właśnie one stanowią większość użytkowników Pinteresta.
  • Skuteczna komunikacja marketingowa - jak komunikować się z klientami?

    Autor: homie   |   30 paź 2015, 8:59   |   Dział: Artykuły
    Skuteczna komunikacja marketingowa - jak komunikować się z klientami?Komunikacja z klientem jest bardzo ważna. Przeprowadzona nieumiejętnie może przysporzyć wielu kłopotów. Szczególne znaczenie ma komunikacja marketingowa.
  • Zarządzanie wiedzą w firmie

    Autor: nowak-jakub   |   28 paź 2015, 14:33   |   Dział: Artykuły
    Zarządzanie wiedzą w firmieWiedza zawsze odgrywała olbrzymią rolę w organizacjach. Obecnie to nie jakość i ilość urządzeń czy maszyn decydują o powodzeniu firmy. Najistotniejszym czynnikiem jest wiedza, zwłaszcza w przedsiębiorstwach, które zajmują się przetwarzaniem i wytwarzaniem wiedzy. Rosnąca konkurencja wymusza na firmach poszukiwania nowych rozwiązań. Zasoby technologiczne, materialne i ludzkie mają pewne ograniczenia, dlatego co raz częściej zwraca się uwagę na wiedzę jako szczególną wartość w każdej firmie.