Favore.plForumFirma, biuro, reklama

Jaki ekspres kupić do biura?

FORA TEMATYCZNE
NAJNOWSZE DYSKUSJE
OSTATNIO POPULARNE
PROMOWANE USŁUGI



Dodaj zlecenie

Jaki ekspres kupić do biura?

Login Hasło ZalogujNie masz konta?   Zarejestruj sięObserwuj
Wróć do forum: Firma, biuro, reklama 1 2 3 z 3  
  • julitta 10 cze 2012, 20:52
    Prowadzę z mężem firmę, mamy kilkunastu pracowników i chcielibyśmy zakupić jakiś dobry ekspres do kawy. Sama kawy nie pijam i nie znam się zupełnie w temacie, jakie Wy macie w swoich firmach? jaki model jest godny polecenia?
    Cytuj
  • Czakalaka 10 cze 2012, 23:13
    Ja co prawda nie w biurze, ale w domu mam taki zwykły mały ciśnieniowy, jest fajny, łatwy w obsłudze i kawka pyszna, tylko, że do biura to on będzie za mały, bo jest na jedną filiżankę. Konkretnego modelu więc Ci nie polecę, ale przy zakupie zwróć uwagę na to, by ciśnienie w bojlerze nie miało mniej niż 0,7 Bar.
    Cytuj
  • brygida39 11 cze 2012, 10:28
    U mnie w biurze nawet nie ma takiej ekipy zgranej, żeby się złożyć na ekspres do kawy. Każdy jest taki pazerny i tylko by komuś źle życzył.. masakra jakaś. A w domu robię przeważnie zwykłą kawę. Może kiedyś kupimy z mężem jakiś ekspres ale to w przyszłości lub kiedy nam dzieci zafundują. język
    Cytuj
  • natka_pietruszka 11 cze 2012, 12:54
    U mnie w biurze też nie ma ekspresu, chociaż ekipa jest zgrana. uśmiech Ja to cały dzień na wodzie mineralnej jadę, czasem herbata czy jakiś sok, kawy praktycznie w ogóle nie pijam. W domu za to mam samych kawoszy - ojciec, mama i ukochany i oni piją z ekspresu Zeptera (sama się składałam dla rodziców na ten prezent razem z siostrą, coś ponad 2 tysiące było, ale trafiłyśmy na przecenę, bo przez internet ze stylowazastawa.pl zamówiłyśmy, normalnie to chyba delikatnie ponad 3 tys. kosztował). Rodzinka jest zadowolona, kawa aromatycznie pachnie, ale smakować jeszcze jej nie smakowałam.
    Cytuj
  • ragazza 13 cze 2012, 19:46