Favore.plForumO urodzie, zdrowiu i modzie

Dekoloryzacja włosów - jak to się robi?

FORA TEMATYCZNE
NAJNOWSZE DYSKUSJE
OSTATNIO POPULARNE
PROMOWANE USŁUGI



Dodaj zlecenie

Dekoloryzacja włosów - jak to się robi?

Login Hasło ZalogujNie masz konta?   Zarejestruj sięObserwuj
Wróć do forum: O urodzie, zdrowiu i modzie 1 2 z 2  
  • Barbra67 19 wrz 2010, 15:44
    Kilka lat temu zaczęłam farbowac włosy na ciemny brąz (właściwie ten kolor wygląda prawie jak czarny) i odrosty też mam już ciemne, a naturalnym moim kolorem był ciemny blond. Czy możecie mi poradzić jak zdjąć ten ciemny kolor z moich włosów? chciałabym znow miec jasny. Słyszałam,że jest coś takiego jak dekoloryzacja, ale nie znam się na tym i nie chcę zostać bez włosówprzymrużenie oka
    Cytuj
  • Iolla007 19 wrz 2010, 19:36
    Ja wiem, że jest tak usługa u fryzjera jak "ściąganie koloru" może sprawdź w salonach i dowiedz się więcej, bo ja niestety nie korzystałam z tego nigdy i nie bardzo moge coś więcej się wypowiedzieć w tym temacieuśmiech
    Cytuj
  • Solniczka84 19 wrz 2010, 20:10
    Jest taki zabieg, są też preparaty dekoloryzujące do stosowania w domu, ale tak czy owak to bardzo niszczy włosy... i nie sprawi, że wrócisz do swojego naturalnego tylko wypłukujesz barwnik z farbowanych włosów.
    Cytuj
  • Barbra67 19 wrz 2010, 22:30
    O własnie a orientujecie się jak to wygląda po takim ściąganiu koloru? Tzn wiem, że to nie będzie moj dawny kolor, ale dokładnie to nie wiem jak będą włosy wyglądać po tym. Jakoś nie umiem sobie tego wyobrazić...
    Cytuj
  • Aubiergine 20 wrz 2010, 6:16
    Podczas dekoloryzacji usuwa sie barwnik z włosów, nieważne czy to będzie barwnik z farby czy z naturalnego koloru włosów. Na zdekoloryzowane włosy nakłada się farbę, możesz wtedy próbować uzyskać swój naturalny kolor, ale to już szczególnie odradzam robić samemu, bo to jest zadanie dla doświadczonego fryzjera.