Favore.plForumPozostałe tematy

Alkomat

FORA TEMATYCZNE
NAJNOWSZE DYSKUSJE
OSTATNIO POPULARNE
PROMOWANE USŁUGI



Dodaj zlecenie

Alkomat

Login Hasło ZalogujNie masz konta?   Zarejestruj sięObserwuj
Wróć do forum: Pozostałe tematy
  • kava 10 maj 2017, 9:41
    Kto z was posiada alkomat i podpowie mi jakiś sensowny model na prezent?
    Cytuj
  • aniolek_diabelek 15 maj 2017, 15:47
    mnie alkomat nigdy nie był potrzebny bo zawsze mam na uwadze to, że jestem kierowcą.
    Cytuj
  • jarek7 27 cze 2017, 16:29
    Alkohity są fajne, niedawno w rankingu motoru ich alkomat wygrał zestawienie, to był chyba model x60. Dobry alkomat na pewno facetowi się przyda, wiadomo że jak sie planuje jechać to sie nie pije ale bywają sytuacje losowe i lepiej dmuchnąć i widzieć czy można jechać czy nie
    Cytuj
  • kava 3 sie 2017, 21:30
    dzięki za polecenie tego alkohita, już zakupiony uśmiech z tego co wiem to dobrze działa, miałam okazję sama dmuchać iz askoczyłam się jak szybko był wynik i jak by dokładny
    Cytuj
  • jarzebina 4 sie 2017, 18:34
    aniolek_diabelek, ja tez często jestem kierowcą, wtedy nie piję, ale czasami zdarzają się sytuacje nieprzewidziane i wtedy lepiej sprawdzić.
    Co do tego alkohita x60, to w Motorze porównywali go nawet z policyjnym, jeśli dobrze pamiętam, to nawet lepiej wypadł przymrużenie oka
    Cytuj
  • Daria05 9 sie 2017, 10:37
    My w domu mamy x5, ale teraz nowszym modelem jest alkohit x8. Te wyższe modele maja choćby lejek, więc sprawa przydatna, jeżeli trzeba zbadać szybko więcej osób. Generalnie warto w sieci poszukac trochę informacji i nie kupwać tych najtańszych, bo wielkiego pożytku z nich nie będzie.
    Cytuj
  • Magdalenka12 23 sie 2017, 21:33
    U nas w domu jest Xblitz ALControl mini. Fajny podręczny dobry sprzęt. Maż kupił bo jest kierowcą i jednak czasami woli skontrolować mimo że uważa.
    Cytuj
  • mati03 15 wrz 2017, 9:53
    A ktoś podpowie od jakiej kwoty zaczynają się w miarę sensowne urządzenia tego typu?