Grafika

Grafika nr 14309

Produkt dostępny na obszarze: woj. warmińsko-mazurskie

INFORMACJE
Stan
Nowy
Dostawa
Wysyłka do kupującego
Kontakt
Creative Connection
Wyślij e-mail
ul. Bohaterów Warszawy 21
11-700 Mrągowo

Pokaż na mapie
OPIS PRODUKTU
 Logo - To symbol lub inna forma ekspresji graficznej służąca do identyfikacji marki, przedsiębiorstwa bądź organizacji.Już sama definicja uświadamia o niezbędności tego produktu. Logo jest podstawą identyfikacji wizualnej  każdej firmy,  ma Cię wyróżniać, charakteryzować, ale nie koniecznie tłumaczyć dosłownie co robisz. Dobre logo wspomaga proces budowania świadomości marki oraz kształtowania jej i Twojego wizerunku.  Logo ułatwia zapamiętanie firmy, odróżniając ją przy tym od konkurencji, sprawia że działalność wygląda poważniej, tak też jest odbierana na rynku. Kształtuje również relacje z klientem. Dobre czytelne logo skierowane do właściwej grupy konsumentów sprawia że, identyfikują się oni marką a ta wydaje się im bliższa i przyjazna bardziej "swoja".Większość ludzi zapamiętuje firmę przez same logo, dlatego też ważne jest by było skierowane do konkretnej grupy docelowej ale także by wyróżniało Cię w śród konkurencji. Mając odpowiednie logo z pewnością przyciągniesz wielu klientów a także utrwalisz świadomość istnienia swojej firmy na rynku.Pozytywnie wyróżniającą się identyfikację łatwiej jest też zapamiętać. Twoje Logo możemy zaplanować i wykonać na miarę Twoich wyobrażeń. 
 
Identyfikacja graficzna - To symbole i zachowania stosowane w firmie w celu uzyskania czytelnej i spójnej identyfikacji rynkowej i wyróżnienia jej spośród konkurencyjnych marek. Aspekt wyróżnienia firmy jest pierwszą dostrzegalną zaletą posiadania porządnej oprawy wizualnej. To jak wygląda produkt, jego opakowanie, a także „właściciel” ma niebagatelne znaczenie przy procesie decyzyjnym (zwłaszcza podczas pierwszego kontaktu odbiorcy z marką). Spójna komunikacja wizualna zapewnia firmie wysoki poziom identyfikacji wśród odbiorców, spójny i dobrze zaprojektowany system wizualny przekłada się także na konkretne oszczędności czasu i pieniędzy.  Dobrą, estetyczną i spójną identyfikacją na pewno zyskuje się w oczach potencjalnego klienta, ponieważ profesjonalny system wizualny wzbudza zaufanie do marki. Jest on także zalążkiem do budowy naprawdę silnego wizerunku, który przekłada się m.in. na satysfakcję odbiorców. Posiadając określone zasady posługiwania się znakiem i jego „rozszerzeniami”, można szybciej przygotowywać materiały do eksploatacji. Również ich rozwijanie, czy kreowanie nowych odbywa się efektywniej, niż w sytuacji gdy posiada się tylko logo i nie wiadomo co z nim zrobić. Jeśli firma działa w branży „wizualnie zaniedbanej”, albo stosunkowo jednolitej, gdzie wszyscy trzymają mniej więcej ten sam poziom, to inwestycja w kompleksową, profesjonalną i spójną koncepcję identyfikacji może okazać się pierwszym krokiem do przeskoczenia konkurentów. Wyróżniająca się tożsamość wizualna będzie wspierać wszystkie inne zalety przedsiębiorstwa i ułatwi zbudowanie silnej marki.
 
Kampanie reklamowe - Działania marketingowe, odbywające się w mediach masowych, mające na celu osiągnięcie zakładanego celu marketingowego reklamodawcy. Działania te skierowane są do wybranej grupy docelowej. Cele kampanii reklamowej mogą być określone różnie. Korzyści wynikające z kampanii reklamowej to :wzrost sprzedaży,wzrost świadomości danego produktu, usługi, marki itp., wprowadzenie produktu na rynek (launch) , ponowne wprowadzenie produktu na rynek w przypadku produktu o bardzo niskiej sprzedaży lub świadomości (relaunch), repozycjonowanie produktu na rynku.  
Rodzaje kampanii :
ze względu na temat:
kampania rozproszona dotycząca problemu ogólnie, a nie tylko jednego produktu,
kampania tematyczna mogąca przekazywać wiedzę dotyczącą pewnych problemów ogólnych lub zachęcenia do bardziej świadomych zachowań;
ze względu na media:
kampania uderzeniowa-rodzaj kampanii reklamowej polegający na silnych "uderzeniach" reklam w mediach przedzielanych okresami ciszy, np. Intensywna kampania radiowa zaplanowana na co drugi miesiąc,
kampania pulsacyjna-rodzaj kampanii reklamowej o zróżnicowanym natężeniu, jednak bez tak wielkich różnic w intensywności, jak w przypadku kampanii uderzeniowej,
kampania stała (ciągła)-rodzaj kampanii reklamowej prowadzonej bez przerw, jej przebieg charakteryzuje mniej więcej taka sama intensywność;
ze względu na cel:
komercyjna,
społeczna.
 
Ilustracja - wykonana według oczekiwań klientów żadna abstrakcja nie jest nam straszna, prace unikalne i oryginalne. Ilustracja przyciąga i skupia uwagę odbiorcy, wzbudza emocje i nastroje w wśród odbiorców oraz wzmacnia przekaz reklamowy.
 
Post - produkcja wizualizacji 3D- To przedstawienie dowolnego, istniejącego, lub będącego w fazie projektowania obiektu. Profesjonalny wygląd, w którym można umieścić wszelakie obiekty z pewnością spotkają się z wielkim uznaniem w sród klientów. wygodne i praktyczne rozwiązanie zastępujące dotychczasowe zdjęcia.  Wizualizacja 3D jest wspaniałym wyjściem z sytuacji, ponieważ do stworzenia wizualizacji potrzebny jest jedynie projekt strukturalny kształt oraz artwork (design). Te dwa elementy są wystarczające, aby przygotować jakościowe wizualizacje produktu, które często stają się kluczowym elementem key visuali komunikacyjnych. Wszelakie poprawki w projekcie są łatwiejsze do wykonania niż w przypadku zdjęć w  3D sprawę załatwiają współrzędne naniesione na każdy szczegół i element, co sprawia, że wszystko pozostaje  identyczne (ułożenie, światło, tło) – zmianom ulegnie jedynie element wymagający modyfikacji. Jeżeli  zależy Ci na spektakularnym efekcie - wykorzystaj zalety wizualizacji 3D. Projektowanie 3D pozwala na stworzenie dowolnych ujęć przyszłego produktu (otwartego, zamkniętego, dynamicznego, statycznego itp.),  wizualizacje 3D w procesie NPD są niezastąpione i pozwalają znacznie usprawnić proces. Obecnie wizualizacja 3D umożliwia odwzorowanie niemal idealne.
INNE PRODUKTY TEGO UŻYTKOWNIKA
SŁOWA KLUCZOWE
logo, identyfikacja graficzna, kampanie reklamowe, ilustracje, post-produkcja wizualizacji d
Wyślij zapytanie Pokaż na mapie Zobacz opinie lub Wystaw opinię Obserwuj
OPINIE O UŻYTKOWNIKU
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Grafika (galeria) - wyświetleń 404Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 3)