negatywna
rozwiń
Witam Serdecznie,
Do tej pory często korzystałem z usług KCM i byłem z tego bardzo zadowolony, niestety ten stan uległ dzisiaj znacznemu pogorszeniu.
Miałem zaplanowaną kolonoskopie. Jak wiadomo przed tym zabiegiem trzeba się odpowiednio przygotować. Głodowałem więc ponad 24 godziny a także wypiłem 3 litry wywaru którego nie dało się pić bez skrzywienia. Dodam tylko, że kosztował mnie ów wywar 60 złoty, ale mniejsza o to.
Tak więc w dniu badania, po wcześniejszym wywalczeniu wolnego w pracy. Po zorganizowaniu sobie kierowcy, staje uśmiechnięty w rejestracji a tam słyszę, że to wszystko na nic bo aparat się zepsuł.
Mało tego, Miłe Panie z obsługi nie mogły uwierzyć, że nie otrzymałem tel z taką informacją, skoro wcześniej zadzwoniono do mnie i poinformowano o tym, że zabieg zostanie wykonany zgodnie z terminem.
Po krótkim poszukiwaniu okazało się, że owszem. Pani dzwoniła, ale było zajęte, więc po raz drugi już dzwonić nie zamierzała.
Leki, dzień wolny, kłopotliwe przygotowanie do zabiegu. Wszystko na nic.
Usłyszałem co prawda przepraszam, ale przepraszam to w tym przypadku trochę za mało.
Teraz zabieg jest za tydzień. czeka mnie Kolejny wydatek (tym razem większy, bo kierowca już wolnego nie dostanie) kolejna wojna o grafik w pracy i kolejne nieprzyjemne przygotowanie do zabiegu.
Konrad, Jelenia Góra
Wystawiona 27-06-2014 10:43
przez Konrad (78.88.137.*)
Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.