favore.pl
KATEGORIE
strony internetowe
ZAMIAST SZUKAĆ, NAPISZ CO POTRZEBUJESZ, A FIRMY WYŚLĄ CI SWOJE OFERTY, BYŚ MÓGŁ WYBRAĆ NAJLEPSZĄ

Szukasz agencji reklamowej, która przeprowadzi dla Ciebie profesjonalną kampanię? Chciałbyś być widoczny nie tylko w Internecie? Postaw na reklamę zewnętrzną – bilbordy, pojazdy, komunikacja miejska – dzięki naszym ekspertom przekonasz do siebie wielu klientów!

Opisz dokładnie, jakiej reklamy potrzebujesz, w jakich miejscach, jej rodzaj, wykonanie itd.

Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
Wysłanie zapytania jest bezpłatne i do niczego Cię nie zobowiązuje
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

1 2   z 2  

Reklama jest tym elementem marketingu, który towarzyszy nam w zasadzie na każdym kroku. Przybiera ona różną postać. Najpopularniejsza i przy okazji wywołująca najwięcej frustracji jest reklama telewizyjna. Reklama zewnętrzna już tak negatywnie odbierana nie jest, pod warunkiem , że jej kolorystyka, mówiąc kolokwialnie, nie razi po oczach. Szyldy, banery czy chociażby reklama świetlna ma na celu zwrócenie uwagi potencjalnego odbiorcy. Osoby odpowiadające za fachowe kampanie reklamowe muszą zdawać sobie sprawę, że jednym z istotnych elementów reklamy jest jej kolorystyka. Kolory w reklamie dzieli się przede wszystkim na jasne i ciemne oraz zimne i ciepłe. Barwy jasne ciepłe mają na celu wywoływanie przede wszystkim niezwykle bogatych w emocje skojarzeń. Weźmy pod uwagę na przykład kolor pomarańczowy. Kojarzy się on z radością, zabawą energią. Podobnie jest z barwą różową. Barw tych nie powinno się stosować, kiedy chce się przedstawić jakiś produkt jako luksusowy. Ciężko wziąć bowiem na poważnie reklamę, w której luksusowe auto przedstawione jest w kolorze żółtym. Z luksusem kojarzą się nam barwy ciepłe i ciemne zarazem. Dobrym przykładem jest tutaj kolor szkarłat, bordo lub purpura. Barwy zimne mogą się przydać w momencie, gdy chcemy wzbudzić poczucie bezpieczeństwa. Idealnym przykładem jest tutaj kolor niebieski. Ale popularny jest również kolor zielony, występujący bardzo często w reklamach banków czy firm ubezpieczeniowych, które chcą, aby klient korzystając z ich usług czuł się przede wszystkim bezpiecznie. Warto pamiętać, że kolor szary powiększa wizualnie elementy, które znajdują się w pobliżu elementów nim wypełnionych. Gdy zatem chcemy zwrócić uwagę odbiorcy na obrazek znajdujący się obok napisu, czasami warto napis opatrzyć właśnie kolorem szarym. Chyba, że reklamujemy chociażby zabawki dla dzieci, wtedy szarość zdecydowanie jest niewskazana. Ludzie odruchowo odwracają wzrok od elementów czarnych. Kiedy widzą na szyldzie coś czarnego, momentalnie szukają innych elementów. Warto o tym pamiętać. Z kolei kolor biały kojarzy się z czystością i w większości przypadków budzi pozytywne odczucia. Dobrze jest znać zasady dobierania kolorów w reklamie. Warto jednak mieć na uwadze, że równie ważna, jak ustalone zasady, jest pomysłowość.

Wybierz kategorię usług

Wybierz lokalizację