favore.pl
Favore.plUsługiUsługi dla firmy i biura GliwiceUsługi reklamowe Gliwice

Reklama zewnętrzna, Gliwice, w odległości 5 km od Młyńska

KATEGORIE
strony internetowe
ZAMIAST SZUKAĆ, NAPISZ CO POTRZEBUJESZ, A FIRMY WYŚLĄ CI SWOJE OFERTY, BYŚ MÓGŁ WYBRAĆ NAJLEPSZĄ

Opisz dokładnie czego potrzebujesz, np. ilość, termin, materiał itp.

Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
Wysłanie zapytania jest bezpłatne i do niczego Cię nie zobowiązuje
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

Reklama jest tym elementem marketingu, który towarzyszy nam niemal na każdym kroku. Przybiera ona różną postać. Najbardziej popularna i jednocześnie wywołująca najwięcej frustracji jest reklama telewizyjna. Reklama zewnętrzna już tak bardzo negatywnie odbierana nie jest, pod warunkiem , że jej kolorystyka, mówiąc kolokwialnie, nie razi po oczach. Szyldy, banery czy chociażby reklama świetlna ma za cel zwrócenie uwagi potencjalnego odbiorcy. Osoby odpowiadające za fachowe kampanie reklamowe muszą wiedzieć, iż jednym z istotnych elementów reklamy jest jej kolorystyka. Kolory w reklamie dzieli się przede wszystkim na jasne i ciemne oraz ciepłe i zimne. Barwy jasne ciepłe mają za cel wywoływanie przede wszystkim niezwykle ogfitujących w emocje skojarzeń. Weźmy pod uwagę na przykład kolor pomarańczowy. Kojarzy się on nam z radością, zabawą energią. Podobnie jest z kolorem różowym. Barw tych nie powinno się stosować, gdy chce się przedstawić jakiś produkt jako luksusowy. Ciężko wziąć bowiem na poważnie reklamę, w której luksusowe auto przedstawione jest w kolorze żółtym. Z luksusem kojarzą się kolory ciemne i ciepłe zarazem. Dobrym przykładem jest tutaj kolor szkarłat, bordo lub purpura. Barwy zimne mogą się przydać w sytuacji, gdy chcemy wzbudzić w odbiorcy poczucie bezpieczeństwa. Idealnym przykładem jest tutaj kolor niebieski. Ale popularny jest również kolor zielony, obecny bardzo często w reklamach banków czy firm ubezpieczeniowych, które chcą, aby klient korzystając z ich usług czuł się przede wszystkim bezpiecznie. Warto pamiętać, że kolor szary powiększa wizualnie te elementy, które znajdują się obok elementów nim wypełnionych. Gdy zatem chcemy zwrócić uwagę klienta na obrazek znajdujący się obok napisu, czasami warto napis opatrzyć właśnie szarym kolorem. Chyba, że reklamujemy chociażby produkty dla dzieci, wtedy szarość zdecydowanie jest niewskazana. Ludzie odruchowo odwracają wzrok od elementów czarnych. Kiedy widzą na szyldzie coś czarnego, momentalnie poszukują innych elementów. Warto mieć to na uwadze. Z kolei kolor biały często kojarzy się z czystością i w większości przypadków budzi pozytywne odczucia. Dobrze jest znać zasady dobierania kolorów w reklamie. Warto jednak mieć na uwadze, że równie istotna, jak ustalone zasady, jest pomysłowość.

Wybierz kategorię usług

Wybierz lokalizację