favore.pl
Favore.plUsługiUsługi dla firmy i biura OpoleUsługi reklamowe Opole

Reklama zewnętrzna, Opole, w odległości 5 km od Chabrów

KATEGORIE
strony internetowe
ZAMIAST SZUKAĆ, NAPISZ CO POTRZEBUJESZ, A FIRMY WYŚLĄ CI SWOJE OFERTY, BYŚ MÓGŁ WYBRAĆ NAJLEPSZĄ

Opisz dokładnie czego potrzebujesz, np. ilość, termin, materiał itp.

Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
Wysłanie zapytania jest bezpłatne i do niczego Cię nie zobowiązuje
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

  • EKRAN LED OPOLE C.H. KAROLINKA tel. 506 599 481, Wrocław, dolnośląskie
    EKRAN LED OPOLE C. H. KAROLINKA tel. 506 599 481 EKRAN LED TELEBIM OPOLE CENTRUM HANDLOWE KAROLINKA ul. WROCŁAWSKA 154 tel. 506 599 481 www.reklamanatelebimach.com Wielkość: 18 m2 Rozdzielczość: 480x...
    Wrocławdolnośląskie
  • EKRAN LED OPOLE C.H. KAROLINKA tel. 506 599 481, Wrocław, dolnośląskie
    EKRAN LED OPOLE C. H. KAROLINKA tel. 506 599 481 EKRAN LED TELEBIM OPOLE CENTRUM HANDLOWE KAROLINKA ul. WROCŁAWSKA 154 tel. 506 599 481 www.reklamanatelebimach.com Wielkość: 18 m2 Rozdzielczość: 480x...
    Wrocławdolnośląskie
  • EKRAN LED OPOLE ul. WROCŁAWSKA 102, Wrocław, dolnośląskie
    EKRAN LED OPOLE ul. WROCŁAWSKA 102 EKRAN LED TELEBIM OPOLE ul. WROCŁAWSKA 102 -- tel. 506599481 www.reklamanatelebimach.com Wielkość: 15 m2 Rozdzielczość: 1200 x 800 px Godziny emisji: ...
    Wrocławdolnośląskie
  • TELEBIM OPOLE SOSNKOWSKIEGO tel. 506 599 481, Opole, opolskie
    TELEBIM OPOLE SOSNKOWSKIEGO tel. 506 599 481 EKRAN LED TELEBIM OPOLE SOSNKOWSKIEGO, HOROSZKIEWICZA, SZARYCH SZEREGÓW STADION GWARDII tel. 506 599 481 www.reklamanatelebimach.com Rozmiar ekranu...
    Opoleopolskie
  • TELEBIM OPOLE SOSNKOWSKIEGO tel. 506 599 481, Opole, opolskie
    TELEBIM OPOLE SOSNKOWSKIEGO tel. 506 599 481 EKRAN LED TELEBIM OPOLE SOSNKOWSKIEGO, HOROSZKIEWICZA, SZARYCH SZEREGÓW STADION GWARDII tel. 506 599 481 www.reklamanatelebimach.com Rozmiar ekranu...
    Opoleopolskie
  • brak zdjęcia
    Agencja Reklamowa Agencja Reklamowa & Drukarnia Wielkoformatowa ADVERT Studio Agencja Reklamowa Advert Studio oferuje usługi z zakresu reklamy Outdoor & Indoor. Oferujemy :...
    Opoleopolskie
  • miejsca reklamowe, opole, opolskie
    Miejsca reklamowe Mam do wynajęcia miejsce reklamowe na wlocie do opole od strony Namysłowa trasa454.wymiar 2.5 na 4m i 2.6 na 1.4m.
    Opoleopolskie

Reklama jest tym elementem marketingu, który towarzyszy nam w zasadzie na każdym kroku. Przybiera różną postać. Najpopularniejsza i jednocześnie wywołująca najwięcej frustracji jest reklama w TV. Reklama zewnętrzna już tak bardzo źle postrzegana nie jest, pod warunkiem jednak, że jej kolorystyka, mówiąc kolokwialnie, nie razi po oczach. Szyldy, banery czy na przykład reklama świetlna ma za cel zwrócenie uwagi potencjalnego klienta. Osoby odpowiadające za fachowe kampanie reklamowe muszą wiedzieć, iż jednym z istotnych elementów reklamy jest jej kolorystyka. Kolory w reklamie dzieli się przede wszystkim na ciemne i jasne oraz zimne i ciepłe. Barwy jasne ciepłe mają na celu wywoływanie przede wszystkim bardzo obfitych w emocje skojarzeń. Weźmy pod uwagę chociażby kolor pomarańczowy. Kojarzy się on nam z radością, zabawą energią. Podobnie jest z kolorem różowym. Barw tych nie powinno się jednak stosować, gdy chce się przedstawić jakiś produkt jako luksusowy. Ciężko wziąć bowiem za poważną reklamę, w której luksusowy samochód przedstawiony jest w kolorze żółtym. Z luksusem kojarzą się kolory ciemne i ciepłe zarazem. Dobrym przykładem jest tutaj kolor szkarłat, bordo lub purpura. Barwy zimne mogą się przydać w sytuacji, gdy chcemy wzbudzić u klienta poczucie bezpieczeństwa. Idealnym przykładem jest tutaj kolor niebieski. Ale popularny jest również kolor zielony, występujący bardzo często w reklamach banków czy firm ubezpieczeniowych, które chcą, aby klient korzystając z ich usług czuł się przede wszystkim bezpiecznie. Trzeba pamiętać, że kolor szary powiększa wizualnie elementy, które znajdują się obok elementów nim wypełnionych. Kiedy zatem chcemy zwrócić uwagę odbiorcy na obrazek znajdujący się obok napisu, czasami warto napis opatrzyć właśnie barwą szarą. Chyba, że reklamujemy chociażby zabawki dla dzieci, wtedy szarość zdecydowanie jest niewskazana. Ludzie odruchowo odwracają wzrok od elementów czarnych. Kiedy widzą na szyldzie coś czarnego, momentalnie szukają innych elementów. Warto o tym pamiętać. Z kolei kolor biały często kojarzy się z czystością i w większości przypadków budzi pozytywne skojarzenia. Dobrze jest znać zasady dobierania kolorów w reklamie. Warto jednak mieć na uwadze, że równie ważna, jak ustalone zasady, jest pomysłowość.

Wybierz kategorię usług

Wybierz lokalizację