Favore.plBaza wiedzyDla firmy i biuraReklama, marketingE-marketing

Artykuł: Jak publikować treści na LinkedIn?

Dodaj zlecenie

Jak publikować treści na LinkedIn?

Jak publikować treści na LinkedIn?
Autor: homie   |   30 paź 2015, 8:33   |   Dział: Artykuły
Kategoria: E-marketing

Istnieje wiele platform oraz mediów, gdzie zwykły użytkownik może publikować swoje treści. Jeżeli piszemy teksty branżowe, warto zainteresować się publikowaniem w serwisie LinkedIn.

Czym jest LinkedIn?

LinkedIn to platforma, służąca do nawiązywania kontaktów biznesowych. Stworzony tam profil jest uzupełniany o doświadczenie, wykształcenie, zainteresowania, szkolenia i inne elementy, które normalnie wpisalibyśmy do CV. Można dodawać znajomych oraz przeglądać też ich profile. Często na LinkedIn potencjalnych pracowników wyszukują rekruterzy i headhuterzy, dlatego warto być tam obecnym.

LinkedIn Pulse.

Sam profil czasem jest nie wystarczający. Jeżeli jesteśmy ekspertami w danej branży albo po prostu chcemy podzielić się swoim zdaniem warto prowadzić bloga na LinkedIn Pulse. Jest to platforma, połączona z LinkedIn, na której możemy publikować swoje przemyślenia i udostępniać wpisy pozostałym użytkownikom serwisu.

Jak publikować na LinkedIn Pulse?

Warto pisać na tematy poczytne i pokazywać świeże spojrzenie na dane zjawisko. Nie należy powielać treści dostępnych na innych platformach czy blogach, gdyż wówczas nasze posty nie będą interesujące dla użytkowników. Dobrze jeśli wpisy nie będą zbyt długie, a jednocześnie rozwiną temat w wystarczający sposób. Aby zacząć publikować należy zmienić język panelu na angielski, w prawym górnym rogu, a następnie kliknąć opcję „publish a post”.

O czym jeszcze warto wiedzieć?

Dobrym pomysłem jest zamieszczenie tzw. cover photo, ważne aby pochodziło ono z naszych prywatnych zbiorów, bądź banków zdjęć, których można używać w celach komercyjnych. Kolejną istotną rzeczą jest wymyślenie chwytliwego tytułu, który od razu będzie się kojarzył z treścią artykułu. Można wzbogacić wpis o treści multimedialne, takie jak: filmy, zdjęcia, prezentacje Slideshare, a także cytaty czy linki. Warto pamiętać także o słowach kluczowych, które wypozycjonują nasz artykuł
na lepsze miejsca w wyszukiwarkach.

Tworzenie artykułów na LinkedIn Pulse wcale nie jest czymś trudnym. Warto skorzystać z tej platformy, jeżeli na przykład prowadzenie bloga jest dla nas zbyt dużym wyzwaniem. Często także publikowane materiały stawiają nas wyżej w ocenie potencjalnego pracodawcy, który przegląda profile w poszukiwaniu pracowników.

KOMENTARZE
  • brak komentarzy