Favore.plBaza wiedzyDla firmy i biuraReklama, marketing

Artykuły z kategorii E-marketing

Dodaj zlecenie
1 2 3 4 5 6 7 z 7  
  • Wpływ wyboru CMS na rozwój strony internetowej

    Autor: studiozielinski   |   6 kwi 2024, 1:17   |   Dział: Artykuły
    Wpływ wyboru CMS na rozwój strony internetowejWybór systemu zarządzania treścią (CMS) jest kluczowym momentem dla każdego, kto planuje rozwój strony internetowej. To decyzja, która wpływa nie tylko na pierwsze kroki w cyfrowym świecie, ale również na długoterminowe możliwości rozwoju i adaptacji strony do zmieniających się wymagań rynku oraz użytkowników.
  • Jakie są wady i zalety sztucznej inteligencji?

    Autor: KarolinaRoksela   |   9 lut 2023, 16:11   |   Dział: Artykuły
    Jakie są wady i zalety sztucznej inteligencji?Sztuczna inteligencja zyskuje coraz większą popularność wraz z rozwojem zaawansowanych technologicznie maszyn. Czym dokładnie jest i co oznacza skrót AI? Dowiedz się, jakie są jej zalety i wady. Zakupy w Internecie, wyszukiwanie w sieci albo zwalczanie dezinformacji jakie są przykłady jej wykorzystania? Odpowiadamy w naszym artykule!
  • 5 wskazówek, jak zbudować widoczność firmy w sieci

    Autor: KarolinaRoksela   |   18 mar 2021, 14:52   |   Dział: Artykuły
    5 wskazówek, jak zbudować widoczność firmy w sieciStacjonarne prowadzenie biznesu jest już współcześnie niewystarczające. Chcąc odnieść sukces na rynku oraz podjąć rywalizację z konkurencją należy budować widoczność swojej firmy przede wszystkim w Internecie. To właśnie sieć stanowi obecnie najważniejszą formę kreacji i autopromocji. Nie jest to jednak zadanie łatwe i rzadko przynosi od razu wymierne efekty. W poniższym artykule uchylamy rąbka tajemnicy i podpowiadamy, jakie działania należy podjąć, aby zyskać nowych i nie tylko wirtualnych klientów.
  • MultiBox nowoczesny marketing zintegrowany

    Autor: alegria_KK   |   14 kwi 2020, 19:14   |   Dział: Artykuły
    Internetowy świat ery Google ciągle się zmienia. Obserwujemy trendy i zmiany, jakie zachodzą w wyszukiwarce i ciągle dostosowujemy naszą ofertę do aktualnych wymagań. Dzięki temu Klientom CS Group Polska zapewniamy kompleksowe działania dopasowane do potrzeb i możliwości każdego biznesu, na każdym etapie rozwoju firmy od podstawowej obecności w Internecie, po aktywny marketing internetowy.
  • Sklep w internecie, czyli e - marketing

    Autor: unabellasorpresa   |   16 sty 2017, 11:50   |   Dział: Artykuły
    Sklep w internecie, czyli e-marketingW dobie popularności internetu coraz większą popularność zyskują sklepy internetowe. Ludzie coraz częściej przeszukują sklepy, przeglądają ofertę, zamawiają produkty właśnie przez Internet, nie wychodząc z domu. Wydawać by się mogło, że dość łatwo jest stworzyć stronę internetową z usługami, czy produktami na sprzedaż. Nic bardziej mylnego. W sieci istnieje już tak duża konkurencja, że ciężko znaleźć wyróżnik. Ceny produktów są zbliżone i warto dodać, że zazwyczaj niższe niż w sklepach w rzeczywistym świecie. Oferta jest zbliżona, cena również. Czym zatem się wyróżnić?
  • Marketing jako najskuteczniejsza forma promocji

    Autor: unabellasorpresa   |   16 sty 2017, 9:49   |   Dział: Artykuły
     Marketing jako najskuteczniejsza forma promocjiZacznijmy może od dokładnego zdefiniowania pojęcia e-marketingu. Generalne rzecz ujmując jest to forma marketingu, wykorzystująca jako swoje medium internet.
  • Marketing w XXI wieku

    Autor: joasia20074   |   13 sty 2017, 10:26   |   Dział: Artykuły
    Marketing w XXI wieku Jak już ustaliliśmy, od momentu gdy ludzie rozpoczęli handlować, zaczęli także reklamować swoje usługi lub dobra. W dawnych czasach, gdy handel opierał się na wymianie barterowej (dobro za dobro) reklama przybierała przede wszystkim formę zwaną dzisiaj marketingiem bezpośrednim. Polegało to głównie na rozgłaszaniu i reklamowaniu swojego produktu, krzycząc i naganiając klientów do swojego stoiska na targu.
  • Dlaczego firmowa strona internetowa jest konieczna

    Autor: taniestronywww   |   9 lis 2016, 14:09   |   Dział: Artykuły
    Dlaczego firmowa strona internetowa jest koniecznaCzy można wyobrazić sobie firmę, która nie posiada strony internetowej, która nie reklamuje swoich produktów czy usług w sieci? Jest to niemożliwe Internet stał się w ciągu ostatnich lat podstawowym narzędziem przedsiębiorstw w zdobywaniu klientów. Ta rewolucja, którą przeżywamy od momentu sprywatyzowania sieci w 1991 roku trwa już dokładnie ćwierć wieku i zmieniła całkowicie funkcjonowanie globalnej gospodarki.
  • Jak promować sklep internetowy

    Autor: SafariS   |   15 gru 2015, 7:16   |   Dział: Artykuły
    Jak promować sklep internetowyObecnie sklepy internetowe przeżywają prawdziwy boom. Mamy bowiem coraz większe zaufanie do zakupów online, a większość z nas ma już swoje sprawdzone sklepy, w których często dokonuje zakupów i na których się nie zawiodła. Konkurencja jest więc duża i to właściwie w każdej branży.
  • Jak odpowiadać na negatywne komentarze?

    Autor: homie   |   16 lis 2015, 15:16   |   Dział: Artykuły
    Jak odpowiadać na negatywne komentarze?Negatywne komentarze na portalach internetowych czy w mediach społecznościowych to coś, czego raczej nie da się uniknąć. Nie ma zasady wedle której się one pojawiają. Jak jednak odpowiadać na nie, żeby nie przysporzyć sobie kłopotów?
1 2 3 4 5 6 7 z 7