Favore.plBaza wiedzy

"Łódź" w bazie wiedzy (strona 2)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Gdzie się najlepiej mieszka?

    Autor: Daktyle   |   12 cze 2014, 16:33   |   Dział: Artykuły
    Gdzie się najlepiej mieszka? Po zakończeniu szkoły zaczynamy się zastanawiać co ze sobą zrobić. Czy dalej chcemy mieszkać z rodzicami, czy mamy jakąś pracę na horyzoncie a może chcemy się przenieść do innego miasta. Te pytania dręczą każdego i wiele z nas przenosi się do innych miast w poszukiwaniu perspektyw. Czy jednak sama dobra praca sprawy, że będziemy dobrze się czuć w danym mieście?
  • Na co zwrócić uwagę wynajmując mieszkanie

    Autor: DoPanaMichala   |   6 cze 2014, 16:29   |   Dział: Artykuły
    Na co zwrócić uwagę wynajmując mieszkanieCzerwiec to nie tylko piękny miesiąc, ale też najlepszy czas dla studentów, żeby zacząć rozglądać się za mieszkaniem do wynajęcia. Wtedy właśnie na rynku pojawia się najwięcej ofert, dotyczących nieruchomości, a ceny najmu są bardzo konkurencyjne. Przy odrobinie szczęścia można znaleźć lokum w bardzo dobrej lokalizacji za niewielkie pieniądze! Zanim jednak entuzjastycznie zaczniemy odwiedzać nasze potencjalnie mieszkania warto pamiętać o kilku wskazówkach, które powinny towarzyszyć nam podczas szukania wymarzonego lokum.
  • Latanie przyjemność czy tortura?

    Autor: LatajacePodroze   |   18 kwi 2014, 10:12   |   Dział: Artykuły
    Latanie  przyjemność czy tortura? Latanie staje się coraz bardziej powszechnym środkiem lokomocji. Dzięki liniom lotniczym takim jak Ryanair, Wizair etc. Stało się dostępne również dla osób, które mniej zarabiają, zwłaszcza studentów i ogólnie ludzi młodych. To oni bowiem wg danych szacunkowych najwięcej podróżują. Z tanich linii lotniczych korzystają nawet celebryci. Jerzy Dudek lata Ryinarem do Madrytu, oczywiście w klasie VIP.
  • Czy miasto to już marka?

    Autor: donau   |   30 sie 2013, 16:49   |   Dział: Artykuły
    Czy miasto to już marka?Do tej pory marka kojarzona była z produktami i usługami, które dzięki niej zwiększały swój potencjał sprzedażowy. Im większa i bardziej znana marka, tym większy sukces rynkowy. Z miastami jest nieco inaczej. Wrocław, Warszawa, Łódź, Kraków... te największe miasta w Polsce zna każdy. Po co więc się promują?