Przewóz osób Business & VIP Rzeszów
Rzeszów (podkarpackie)
Złota 7 lokal 28 - WIRTUALNE BIURO Warszawa za 59 zł
Warszawa (mazowieckie)
Meble na wymiar, produkcja, montaż, wykonanie mebli, solidnie
Cała Polska
Kompleksowa obróbka metali: cięcie, spawanie, lutowanie, malowanie
Kraków (małopolskie)
Jedną z najgroźniejszych chorób współcześnie nękających ludzi jest rak. Nowotwór to druga w kolejności przyczyna umieralności po chorobach układu krążenia, która przyniosła już więcej ofiar niż wszystkie wojny XX wieku.
Niemiecki koncern Uzin Utz AG wprowadził na polski rynek RZ Turbo Protect Plus, specjalistyczne rozwiązanie, dzięki któremu można szybko i skutecznie wydłużyć żywotność intensywnie użytkowanych wykładzin elastycznych. Sięgając po wysokiej jakości lakiery marki RZ, inwestor może również zrezygnować z kosztownej i czasochłonnej wymiany wysłużonej już podłogi na rzecz jej trwałego odnowienia.
Czy zawieranie tanich ubezpieczeń faktycznie ma sens? Wiele osób twierdzi, że absolutnie nie. Że wartość ubezpieczeń dobrowolnych w dużej mierze zależy od wysokości składki. Cóż to nie do końca prawda. A w dzisiejszym wpisie zastanowimy się, dlaczego.
Protetyka to obecnie jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się gałęzi stomatologii. Na przestrzeni ostatnich kilku lat dokonała się gwałtowna rewolucja, a technologie wykorzystywane do tworzenia protez oraz implantów przypominają te rodem z science-fiction.
Nowe przepisy dotyczące OFE pozwolą Polakom wybrać, gdzie chcą odkładać na swoja przyszłą emeryturę. Warto więc dobrze się zastanowić, by w przyszłości móc cieszyć się godnymi pieniędzmi.
Na rynku ubezpieczeniowym mamy do czynienia ze zjawiskiem zdrowej konkurencji. W Polsce działa około 30 firm, oferujących produkty, które dla laika wydają się praktycznie identyczne. Czy faktycznie tak jest? Jak wśród tylu ofert znaleźć tę najkorzystniejszą?
JBND Solutions wprowadza na rynek trzy innowacyjne e-usługi z zakresu badań nad cyfrowymi źródłami obrazu. Proponowane rozwiązania umożliwią użytkownikom samodzielne i niezależne przeprowadzanie badań statystycznych, które pozwolą m.in. na: mierzenie zainteresowania reklamą oraz dobór reklamy dla indywidualnego klienta.