Złota 7 lokal 28 - WIRTUALNE BIURO Warszawa za 59 zł
Warszawa (mazowieckie)
Przewóz osób Business & VIP Rzeszów
Rzeszów (podkarpackie)
Pranie Tapicerki Meblowej Kanapy Krzesła Pranie Dywanów Wykładziny
Płock (mazowieckie)
Regeneracja wrzecion , regeneracja elektro wrzecion , naprawy wrzecion
Bydgoszcz (kujawsko - pomorskie)
Bez względu na branżę czy wielkość biznesu, każda firma powinna posiadać własną stronę internetową. Jest to nie tylko świetna forma autokreacji i promocji, ale przede wszystkim doskonałe narzędzie do kontaktów z klientami. Dziś podstawowy serwis WWW może stworzyć każdy. Ile więc kosztuje wykonanie firmowej witryny i od czego zależy jej finalny koszt? Tego dowiesz się z poniższego artykułu.
Sprawność i funkcjonalność pojazdów poruszających się po polskich drogach wynika z prężnego rozwoju elektroniki. Wraz z komputerem samochodowym zastępuje ona popularne wcześniej rozwiązania mechaniczne. Z tego powodu zmienił się również sposób diagnozowania aut. Sprawdź, jak można obecnie określić stan techniczny dwuśladowca i wykryć potencjalne nieprawidłowości.
Od lat obserwujemy zmianę nawyków zakupowych konsumentów. Coraz więcej klientów decyduje się na pozyskiwanie produktów i usług ze sklepów internetowych. Już nawet 73% polskich internautów kupuje za pośrednictwem sieci. Jeśli chcesz wykorzystać potencjał rynku e-commerce, to musisz założyć swoją własną platformę. Sprawdź, dlaczego warto w tym celu wybrać CMS Prestashop. Poznaj zalety tego popularnego w e-handlu rozwiązania.
Czy słyszałeś o tym, że profesjonalna strona WWW jest na wagę złota? Na świecie istnieje już prawie 1,7 miliarda takich serwisów. Posiadanie własnej witryny internetowej przynosi ogromne korzyści i niezwykłe możliwości dla wszystkich nowoczesnych firm, o ile przy jej tworzeniu nie zostaną popełnione rażące błędy. Jakich usterek należy unikać, aby nie stracić klientów?
Na świecie jest ponad 1,7 miliarda serwisów internetowych. Każdy z nich różni się od siebie szatą graficzną, treścią, przeznaczeniem i wieloma innymi aspektami. Dlatego tak trudno wskazać rozwiązania korzystne i gotowe dla wszystkich. Co więc należy zrobić, aby firmowa witryna w sieci przyciągała klientów? Poznaj najważniejsze cechy dobrej strony WWW.
Większość z nas zakupy robi niemal codziennie. Zarówno sprzedającemu, jak i kupującemu przysługują określone prawa i obowiązki. Poznaj konstytucyjne przepisy, które chronią działalność konsumencką, bezpieczeństwo i prywatność podczas nabywania przedmiotów. Sprawdź, do jakich instytucji można się zgłosić, gdy zostanie naruszony nasz ekonomiczny interes.
Narażenie na cyberataki to nieodłączny element funkcjonowania w sieci. Wirusów, szkodliwych aplikacji i oprogramowania z roku na rok znacząco przybywa. Nie można ich bagatelizować, a najlepiej walczyć z nimi poprzez zapobiegawcze rozwiązania. Dowiedz się, jak zadbać o ochronę wrażliwych danych i dokumentów oraz jak zabezpieczyć komputer przed wirusami.
Wiadomo jest zima, to musi być zimno. Ale tylko na dworze, bo w ubraniu roboczym temperatura zawsze powinna być taka, by zapewniać użytkownikowi komfortową pracę. Podpowiadamy, czym kierować się przy wyborze garderoby, by praca na chłodzie i mrozie nie była żadnym problemem.
Jak podaje GUS w 2019 roku w Polsce w wyniku wypadków przy pracy ucierpiało 83.205 osób. To kolejno o 1,3% i 5,8% mniej w porównaniu z poprzednim okresem i danymi z 2017 roku. Choć tendencja spadkowa cieszy, to w kwestii bezpieczeństwa i higieny pracy jest jeszcze wiele do zrobienia. Przed tym wyzwaniem stoją szczególnie duże przedsiębiorstwa, na których spoczywa odpowiedzialność za zdrowie, a nawet życie setek pracowników. O tym, jak wygląda to w praktyce opowiada Anna Połchowska specjalista ds. BHP w zatrudniającej kilkaset osób firmie Cedo.
Potrzeba jest matką wynalazków, a w przypadku działu zakupów pierwszym krokiem do rozpoczęcia procesu zakupowego. Zanim jednak dojdzie do finalizacji i nowa usługa, komponent czy surowiec trafią do firmy, kupców czeka wieloetapowa praca. Spoczywa na nich także duża odpowiedzialność w myśl zasady: pokaż mi swoich dostawców, a powiem ci, jaką firmą jesteś. O tym, jak wygląda praca kupca opowiada Magdalena Leszczyńska-Trela Kierownik Działu Zakupów w firmie Cedo.