Wymiana baterii iphone
Poznań (wielkopolskie)
PIASKOWANIE MALOWANIE PROSZKOWE Kraków Olkusz felgi LAKIERNIA MALARNIA
Chrzanów, Oświęcim, Pszczyna (małopolskie)
Zakładanie ogrodów Wawer, Józefów, Wiązowna, Halinów, Dębe Wielkie
Wiązowna, Halinów, Wawer, Józefów, Warszawa (mazowieckie)
Kompleksowa obróbka metali: cięcie, spawanie, lutowanie, malowanie
Kraków (małopolskie)
Rozwój e-handlu sprawia, że wiele firm przenosi swój biznes do sieci. W związku z tym już nawet 77% polskich internautów kupuje przez Internet. Do robienia zakupów wykorzystują zarówno e-sklepy, jak i marketplace'y. W poradniku przedstawiamy wady i zalety obu rozwiązań oraz podpowiadamy, którą platformę do sprzedaży online wybrać.
Facebook, Instagram czy LinkedIn: to najpopularniejsze media społecznościowe, z których korzystają miliony internautów. Stanowią również ważne narzędzie marketingowe dla marek prowadzących działalność w sieci. Ogromny zasięg platform sprawił, że stały się znakomitym medium dla reklamy biznesu. Sprawdź, jak promować małą firmę w Social Mediach.
2015 rok wydaje się rokiem, w którym swój szczyt osiągają wszelkie innowacje i efektywne działania content marketingu. Jak firmy tworzą swoją markę? Jaki rodzaj marketingu jest popularny w tym roku? Wjaki sposób wykorzystywać social media reklamując swoją ofertę?