Favore.plBaza wiedzy

"Co" w bazie wiedzy (strona 109)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Sprawny Obieg Dokumentów dzięki narzędziu Graphcom

    Autor: Graphcom   |   27 wrz 2013, 12:23   |   Dział: Artykuły
    Sprawny Obieg Dokumentów dzięki narzędziu GraphcomDuże firmy zajmujące się produkcją i dystrybucją mebli, często borykają się z problemem kontroli nad obiegiem dokumentów. Niewywiązywanie się pracowników z terminowego opisywania dokumentów, zagubienia oryginałów czy w konsekwencji, przekroczenia terminów płatności, to tylko niektóre z przykładów problematyki procesu. Graphcom stworzył narzędzie, które znacznie usprawnia ten proces. Rozwiązanie pozwala na efektywną i bardziej zautomatyzowaną obsługę obiegu dokumentów. Narzędzie dzieli proces na 7 etapów:
  • Nie zapominaj o wodzie jesienią!

    Autor: magdalena_r   |   13 wrz 2013, 8:29   |   Dział: Artykuły
    Nie zapominaj o wodzie jesienią!Lato wraz ze słonecznymi dniami i wysokimi temperaturami niestety powoli przemija. Wydawać by się mogło, że wraz z nim mija też nasza ochota, a nawet zapotrzebowania na wodę, która pozwalała przetrwać upalne dni. Tymczasem dla prawidłowego funkcjonowania potrzebujemy odpowiedniej ilości wody każdego dnia, bez względu na porę. Jeśli chcemy zachować zdrowie i dobre samopoczucie cały rok należy pić ją w takich samych ilościach.
  • Jak nie przepłacać na wakacjach?

    Autor: xxxxxxxx   |   4 wrz 2013, 9:46   |   Dział: Artykuły
    Jak nie przepłacać na wakacjach?Lato to pora, podczas której marzymy o tym, aby oderwać się od codziennej pracy i otaczającego nas zgiełku. Dlatego to doskonały moment na urlop, wakacje lub wczasy! Niektórzy wybierają dalekie plaże nad lazurową wodą, gdzie można się zrelaksować, inni preferują górskie wycieczki pełne wyzwań i przygód, a jeszcze inni spędzają czas w miastach, zachwycając się architekturą i historycznymi miejscami.
  • Czy miasto to już marka?

    Autor: donau   |   30 sie 2013, 16:49   |   Dział: Artykuły
    Czy miasto to już marka?Do tej pory marka kojarzona była z produktami i usługami, które dzięki niej zwiększały swój potencjał sprzedażowy. Im większa i bardziej znana marka, tym większy sukces rynkowy. Z miastami jest nieco inaczej. Wrocław, Warszawa, Łódź, Kraków... te największe miasta w Polsce zna każdy. Po co więc się promują?
  • Szkoła muzyczna czyli szansa na rozwój talentu

    Autor: PurePoison   |   30 sie 2013, 13:47   |   Dział: Artykuły
    Szkoła muzyczna czyli szansa na rozwój talentuCoraz częściej rodzice decydują się na to, aby wysłać swoje pociechy do profesjonalnych placówek muzycznych, gdzie już od najmłodszych lat szlifowane są umiejętności gry na różnorakich instrumentach. Pod okiem doświadczonych oraz cierpliwych pedagogów możliwe okazuje się zaciśnięcie pasa i przyłożenie się po to, aby móc uzyskać satysfakcjonujące efekty już w niedalekiej przyszłości.
  • Biuro z tektury

    Autor: xxxxxxxx   |   26 sie 2013, 14:19   |   Dział: Artykuły
    Biuro z tekturyBiuro jest miejscem, które kojarzy się z białymi ścianami, typowymi biurkami z nieoryginalnymi krzesłami, szarą wykładziną i zimnym oświetleniem. Plastik, drewno, metal tym najczęściej projektanci otaczają użytkowników biur pracowników, a co gorsza również klientów. Ale istnieje jeszcze jedno rozwiązanie tektura.
  • Zasady metodologiczne tekstu naukowego

    Autor: serwisdr   |   26 sie 2013, 12:07   |   Dział: Artykuły
    Krótki artykulik na temat tworzenia metodologicznego tekstu w pracy naukowej ...
  • Czy Łaźnia to tylko sauna?

    Autor: saltomortale   |   21 sie 2013, 1:08   |   Dział: Artykuły
    Czy Łaźnia to tylko sauna?Jak zwykle odpowiedź zawarta jest w pytaniu, łaźnia to nie tylko sauna. Zapraszam do zapoznania się ze wspaniałymi właściwościami prawdziwej łaźni - miejsca gdzie oprócz sauny, pryszniców i wanien, spotkać się możemy ze znajomymi, napić się herbaty czy ziół, a także skorzystać z wielu zabiegów łaziebnych, które przyniosą nam ulgę i wzmocnią zdrowie.
  • Płaca minimalna wzrośnie.

    Autor: Ritania   |   18 sie 2013, 23:22   |   Dział: Artykuły
    A o prace bedzie trudniej
  • Marketingowe zarządzanie placówkami oświatowymi

    Autor: konto_usuniete_363221   |   10 sie 2013, 22:14   |   Dział: Artykuły
    Marketingowe zarządzanie placówkami oświatowymiPlacówką oświatowym stawia się coraz większe wymagania, którym mogą sprostać dzięki odpowiedniemu marketingowi. Marketingowe zarządzanie placówkami nie tylko prywatnymi ale także publicznymi to ważny element ich rozwoju. Spełnienie oczekiwań odbiorców jakimi są dzieci oraz ich opiekunowie nie jest rzeczą prostą. Wychowanie przedszkolne jest pewnego rodzaju marketingowym produktem, którego wartość zależy przede wszystkim od oceny wyżej wymienionych odbiorców usługi. Trzeba zatem zadbać aby wartość ta była ważnym elementem ich rozwoju.