Favore.plBaza wiedzy

"Jakość" w bazie wiedzy (strona 30)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Jak zarządzać jakością w firmie?

    Autor: lovemarketing   |   19 lis 2013, 14:32   |   Dział: Artykuły
    Jak zarządzać jakością w firmie?W czasach ogromnej i nieustannie rosnącej konkurencji niełatwo być przedsiębiorcą. Wielu zadaje sobie pytanie, jak się przebić ze swoją ofertą, jak się wyróżnić. Startowanie z kiepskim produktem czy mierną usługą nie ma większego sensu. Jakość to jeden z najważniejszych warunków sukcesu - aby nie wypaść z gry, trzeba trzymać poziom. Czy jednak zawsze jesteśmy w stanie obiektywnie ocenić faktyczną sytuację przedsiębiorstwa?
  • CRM skutecznym narzędziem w walce konkurencyjnej

    Autor: xxxxxxxx   |   7 lis 2013, 9:04   |   Dział: Artykuły
    CRM skutecznym narzędziem w walce konkurencyjnejSkuteczne zarządzanie firmą to w obecnych czasach niezwykle ważny element prowadzenia niemal każdego biznesu. Terminowość, wydajność, jakość to podstawowe wyznaczniki dobrze prosperującego przedsiębiorstwa. Jednak im bardziej złożona struktura firmy, im więcej klientów, tym większa ilość czynników może zaburzyć jej prawidłowe funkcjonowanie oraz efektywność pracy.
  • Fototapeta, czyli jak podróżować w czasie i przestrzeni nie ruszając się z miejsca

    Autor: donau   |   18 paź 2013, 13:03   |   Dział: Artykuły
    Fototapeta, czyli jak podróżować w czasie i przestrzeni nie ruszając się z miejscaJest wiele sposobów na podróżowanie w czasie. Jedni piszą pamiętnik i w ten sposób wracają do ulubionych momentów swojego życia, drudzy robią zdjęcia lub kręcą filmy. Jeszcze inni malują farbami, sprejem lub rysują komiksy. By zatrzymać czas kupujemy souveniry i pocztówki , kolekcjonujemy zapachy i miejsca. Gdyby się zastanowić: robimy naprawdę wiele, by zatrzymać ulubione chwile na dłużej.
  • Kontenery elastyczne kiedy warto je zakupić?

    Autor: Orish   |   12 wrz 2013, 12:15   |   Dział: Artykuły
    Kontenery elastyczne  kiedy warto je zakupić?Worki big bag są doskonałym, innowacyjnym rozwiązaniem dla wszystkich którzy prowadzą regularnie organizowane przewózki danych produktów. Wówczas liczy się zwłaszcza pełen komfort transportu oraz co za tym idzie także i wysoka jakość zabezpieczeń tak, aby dostarczane artykuły nie zostały naruszone pod względem przykładowo ich jakości.
  • NOWOŚĆ! wydajne ogrzewanie na podczerwień dla biznesu, do biur, sklepów i warsztatów

    Autor: fortunatared   |   13 sie 2013, 16:31   |   Dział: Artykuły
    NOWOŚĆ! wydajne ogrzewanie na podczerwień dla biznesu, do biur, sklepów i warsztatówPanele grzewcze na podczerwień seria biznes BIZ, to nowa linia grzejników infrared dedykowanych do małego i średniego biznesu. Ich zastosowanie to są większe kubatury, w których przebywają ludzie. Np: sklepy, kościoły, galerie handlowe, biura, kantory, warsztaty, garaże,ogrody zimowe. Nowością jest możliwość ekonomicznego i nowoczesnego ogrzewania strefowego powierzchni zewnętrznych: jak tarasy czy ogródki letnie. Panele grzewcze linii biznes występują w wydajnych i dużych mocach 1000W i 1500W, a co istotne są bardzo konkurencyjne cenowo.
  • Łańcuch dostaw w firmie Rohlig Suus logistic

    Autor: konto_usuniete_279061   |   21 lip 2013, 18:32   |   Dział: Artykuły
    łańcuch dostaw w firmie Rohlig Suus logisticObecnie duże znaczenie ma łańcuch dostaw. Usługi transportowe związane są z potrzebami klientów.
  • Uczelnie walczą o tegorocznych maturzystów

    Autor: aniruel   |   11 lip 2013, 14:17   |   Dział: Artykuły
    Uczelnie walczą o tegorocznych maturzystówDuża część tegorocznych maturzystów już od dawna wie, czy i gdzie chce pójść na studia. Starannego i przemyślanego wyboru dokonują nie w klasie maturalnej, ale już wcześniej - poważnie myślą o swojej przyszłości, więc analizują wszystkie za i przeciw. Jednakże równie duża liczba tegorocznych absolwentów wciąż jeszcze nie podjęła decyzji co do wyboru uczelni. To właśnie o ich uwagę walczą w tej chwili szkoły wyższe.
  • Jakość jako kluczowy element pozyskiwania klienta

    Autor: konto_usuniete_354774   |   3 cze 2013, 16:10   |   Dział: Artykuły
    Jakość jako kluczowy element pozyskiwania klientaObecnie rynek dóbr i usług zalewany jest z każdej strony przez różnego rodzaju firmy, przedsiębiorców, którzy w tym momencie są w stanie zaoferować potencjalnemu klientowi praktycznie wszystko. Napływ firm na rynek jest tak duży, że konsumenci nie wiedzą momentami co kupować, więcej czasu spędzają na dokonaniu wyboru niż na korzystaniu z tego co chcieli nabyć. Tym bardziej się zastanawiają jeżeli przychodzi zetknąć im się z tym samym produktem innego producenta. Mają oni bowiem wtedy pewien zarys tego czego mogą się spodziewać po danym produkcie lub usłudze.
  • Prowadzisz firmę sprzedającą materiały budowlane? Chcesz podnieść poziom obsługi Klienta?

    Autor: Graphcom   |   27 maj 2013, 14:54   |   Dział: Artykuły
    Duże firmy zajmujące się sprzedażą materiałów budowlanych i wykończeniowych szczególny nacisk kładą na przyśpieszenie procesu obsługi Klienta i zwiększenie zysków ze sprzedaży. Realizacja tych założeń możliwa jest dzięki inwestycji w nowoczesny magazyn wysokiego składu, a także w zakup i wdrożenie profesjonalnego systemu do zarządzania.
  • Sprzątanie zawodem profesjonalistów

    Autor: magdalena_r   |   2 kwi 2013, 15:55   |   Dział: Artykuły
    Sprzątanie zawodem profesjonalistówSprzątanie, podobnie jak wiele innych usług na rynku, zostało rozdzielone na wyspecjalizowane nisze. Spowodowało to rozrost i podział na segmenty istniejących już i liczących się firm z branży czystości, a także przyczyniło do pojawienia się wielu nowych, wąsko wyspecjalizowanych firm.