Sieć stała się jednym z głównych obszarów działania reklamy. Większość firm nie może sobie już dziś wyobrazić kampanii marketingowej bez internetu. A dla tych, którzy jeszcze nie zdecydowali się, czy zainwestować w reklamę internetową, mamy zestawienie wszystkich argumentów za i przeciw.
Mała firma często nie dysponuje możliwościami pozwalającymi uruchomić kampanię reklamową w mediach, zresztą takie przedsięwzięcie nie ma większego sensu.
Obcowanie z ludźmi to rzecz niezwykle interesująca, a interakcje z klientami należą do najciekawszych tematów. Poznawanie osobowości konsumenta jest nie tylko intrygującym, ale także koniecznym procesem, aby móc dokładnie spełnić jego oczekiwania.
Większość z nas uważa, że nie jest podatna na reklamę i widząc ją w telewizji czy na ulicy. Jednak prawda jest taka, że nawet nie zdajemy sobie sprawy z siły reklamowego przekazu oraz jego wpływu na podejmowane przez nas decyzje. Jakie reklamy do nas najbardziej trafiają?
Aby liczyć na rozpoznawalność i coraz większy poczet klientów, firma musi pogodzić się z wizją skonstruowania dobrej kampanii reklamowej w sieci. Tylko jak zrobić to skutecznie?