Pozycjonowanie stron internetowych, ecommerce, copywriting, optymalizacja
Cała Polska
Zakładanie ogrodów Wawer, Józefów, Wiązowna, Halinów, Dębe Wielkie
Wiązowna, Halinów, Wawer, Józefów, Warszawa (mazowieckie)
Złota 7 lokal 28 - WIRTUALNE BIURO Warszawa za 59 zł
Warszawa (mazowieckie)
Pranie Tapicerki Meblowej Kanapy Krzesła Pranie Dywanów Wykładziny
Płock (mazowieckie)
Podczas rekrutacji każdy z kandydatów chce przedstawić się ewentualnemu przyszłemu pracodawcy z jak najlepszej strony i przekonać o swojej wiedzy, doświadczeniu oraz umiejętnościach. Nawet już w trakcie pisania CV wybieramy przede wszystkim te informacje, które postawią nas w jak najlepszym świetle. Nie ma w tym nic dziwnego, jednak problem pojawia się wówczas, gdy ktoś podczas takiej autoprezentacji zacznie drastycznie rozmijać się z prawdą na temat własnych kompetencji. Jak rekruterzy mogą poradzić sobie z tym problemem?
Wydawałoby się, że w czasach hipermarketów założenie zwykłego spożywczaka może być pomysłem co najmniej ryzykownym, żeby nie powiedzieć niedorzecznym. Nic bardziej mylnego. W wielkich centrach handlowych traci się zwykle mnóstwo czasu, nikomu nie opłaca się jechać do marketu po piwko i chipsy czy inne produkty, których nagle nam się zachce. Często zmęczeni po całym dniu nie mamy też zwyczajnie ochoty pchać się do wielkiego, hałaśliwego sklepu wolimy po drodze wstąpić do osiedlowego spożywczaka po najpilniejsze zakupy.
To wręcz zadziwiające, jak wiele działających w internecie firm całkowicie ignoruje konieczność pozycjonowania swojej strony. Zrozumiałe jest to wtedy, kiedy faktycznie jest to zrozumiałe z ideą firmy, a strona jest dostępna tylko dla określonej grupy osób (a więc nie ma potrzeby informowania o niej wszystkim poprzez wyszukiwarkę Google).
Pewnie już wiesz, że samo stworzenie strony w internecie nie gwarantuje jeszcze sukcesu. To klienci (czytelnicy) zadecydują o tym, czy strona będzie dla Ciebie dochodowa i czy będzie budowała w odpowiedni sposób Twój wizerunek.
Jak wynika ze specjalistycznych badań przeprowadzonych na pracownikach rozmaitych firm, aż 80% osób zatrudnionych nie czuje odpowiedniej motywacji do pracy, w efekcie czego 60% pracowników ma w planach przejście do innej pracy. Dzieje się tak m. in. dlatego, że podczas rekrutacji pracodawca najczęściej zwraca uwagę wyłącznie na dopasowanie danego kandydata do oferowanego stanowiska, podczas gdy na efektywność i zaangażowanie osoby zatrudnionej ogromny wpływ ma także jej styl pracy, który powinien być dopasowany do reszty zespołu.
Sprzątanie, podobnie jak wiele innych usług na rynku, zostało rozdzielone na wyspecjalizowane nisze. Spowodowało to rozrost i podział na segmenty istniejących już i liczących się firm z branży czystości, a także przyczyniło do pojawienia się wielu nowych, wąsko wyspecjalizowanych firm.
W firmach i urzędach coraz większą popularnością cieszy się outsourcing usług porządkowych. Wbrew dotychczasowym opiniom, zlecenie sprzątania biura firmie zewnętrznej opłaca się bardziej niż zatrudnianie własnego personelu. Na co zwrócić uwagę wybierając firmę sprzątającą? Prezentujemy kilka porad.
Czy kiedykolwiek podczas zakupów zastanawialiśmy się nad tym, dlaczego produkty na półkach ułożone są w taki, a nie inny sposób, albo nad kolejnością, w jakiej uporządkowane zostały poszczególne działy? Być może niektórzy z nas zwrócili uwagę na to, jak przemyślnie sąsiadują ze sobą produkty spożywcze czy kosmetyczne.
Jednym z głównych gatunków druku jest popularny i szeroko obecnie rozpowszechniany druk offsetowy. Wśród jego podstawowych cech charakterystycznych wyróżnić należy zwłaszcza wysoką jakość otrzymywanego wydruku, a także trwałość i intensywność przekładanych na papier barw.