Favore.plBaza wiedzy

"Ofe" w artykułach z kategorii Dla firmy i biura (strona 13)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Postaw na promocję!

    Autor: donau   |   4 lis 2013, 16:51   |   Dział: Artykuły
    Postaw na promocję!W czasach potężnej i stale rosnącej konkurencji sam fakt wygenerowania dobrego produktu lub świetnej usługi nie wystarczy, aby biznes nabierał rozpędu i przynosił wymierne korzyści. Produkt, o którym nikt nie słyszał, nie ma racji bytu. Dlatego w promocję firmy i produktu trzeba włożyć co najmniej tyle samo energii, pomysłowości i pieniędzy, ile w ich stworzenie.
  • Tysiąc rzeczy, które powinieneś zrobić zanim rozkręcisz biznes.

    Autor: lovemarketing   |   4 lis 2013, 16:36   |   Dział: Artykuły
    Tysiąc rzeczy, które powinieneś zrobić zanim rozkręcisz biznes.Masz świetny plan, na to jak otworzyć własną działalność gospodarczą. Sam pomysł jednak nie wystarczy. Firmę budują działania, jakie podejmujesz, a idea fix, na którą właśnie wpadłeś wcale nie musi zakończyć się sukcesem. O co zatem zadbać, by nasza firma przetrwała więcej niż kilka krótkich miesięcy? Poniżej kilka, nie tysiąc, porad na temat ,,co? i ,,jak?
  • Technologia Digital Signage używasz jej na co dzień!

    Autor: CC   |   31 paź 2013, 13:01   |   Dział: Artykuły
    Technologia Digital Signage  używasz jej na co dzień!Choć hasło Digital Signage przeciętnemu człowiekowi nie mówi za wiele, to warto zdać sobie sprawę, że stykamy się z tą technologią codziennie. Dzisiaj opowiadamy, co kryje się pod tym pojęciem i jak systemy Digital Signage zrewolucjonizowały przekaz wizualny na świecie.
  • Biuro z tektury

    Autor: xxxxxxxx   |   26 sie 2013, 14:19   |   Dział: Artykuły
    Biuro z tekturyBiuro jest miejscem, które kojarzy się z białymi ścianami, typowymi biurkami z nieoryginalnymi krzesłami, szarą wykładziną i zimnym oświetleniem. Plastik, drewno, metal tym najczęściej projektanci otaczają użytkowników biur pracowników, a co gorsza również klientów. Ale istnieje jeszcze jedno rozwiązanie tektura.
  • Jakość jako kluczowy element pozyskiwania klienta

    Autor: konto_usuniete_354774   |   3 cze 2013, 16:10   |   Dział: Artykuły
    Jakość jako kluczowy element pozyskiwania klientaObecnie rynek dóbr i usług zalewany jest z każdej strony przez różnego rodzaju firmy, przedsiębiorców, którzy w tym momencie są w stanie zaoferować potencjalnemu klientowi praktycznie wszystko. Napływ firm na rynek jest tak duży, że konsumenci nie wiedzą momentami co kupować, więcej czasu spędzają na dokonaniu wyboru niż na korzystaniu z tego co chcieli nabyć. Tym bardziej się zastanawiają jeżeli przychodzi zetknąć im się z tym samym produktem innego producenta. Mają oni bowiem wtedy pewien zarys tego czego mogą się spodziewać po danym produkcie lub usłudze.
  • Jak zaistnieć w sieci

    Autor: inclick   |   1 maj 2013, 18:23   |   Dział: Artykuły
    Wydawać by się mogło, że istnienie przedsiębiorstwa w Internecie zaczyna się i kończy na umieszczeniu banerów reklamowych tu i ówdzie i nerwowym sprawdzaniu statystyk odwiedzin wyróżnionych ofert. Nic bardziej mylnego. Kreowanie swojej marki w sieci to nie tylko postawienie strony firmowej na jednym z dostępnych serwerów. To także, a może przede wszystkim, kierowanie sił i środków, aby pojawiały się na niej treści wysokiej jakości, które zainteresują potencjalnych klientów do zapoznania się z naszą ofertą.
  • Zanim zlecisz pozycjonowanie swoich stron

    Autor: MarlenaM   |   24 kwi 2013, 13:29   |   Dział: Artykuły
    Zanim zlecisz pozycjonowanie swoich stron Pewnie już wiesz, że samo stworzenie strony w internecie nie gwarantuje jeszcze sukcesu. To klienci (czytelnicy) zadecydują o tym, czy strona będzie dla Ciebie dochodowa i czy będzie budowała w odpowiedni sposób Twój wizerunek.
  • Efektywna rekrutacja pracowników

    Autor: RedaktorNaczelny   |   3 kwi 2013, 14:54   |   Dział: Artykuły
    Efektywna rekrutacja pracownikówJak wynika ze specjalistycznych badań przeprowadzonych na pracownikach rozmaitych firm, aż 80% osób zatrudnionych nie czuje odpowiedniej motywacji do pracy, w efekcie czego 60% pracowników ma w planach przejście do innej pracy. Dzieje się tak m. in. dlatego, że podczas rekrutacji pracodawca najczęściej zwraca uwagę wyłącznie na dopasowanie danego kandydata do oferowanego stanowiska, podczas gdy na efektywność i zaangażowanie osoby zatrudnionej ogromny wpływ ma także jej styl pracy, który powinien być dopasowany do reszty zespołu.
  • Na co zwrócić uwagę zatrudniając firmę sprzątającą?

    Autor: magdalena_r   |   5 mar 2013, 15:10   |   Dział: Artykuły
    Na co zwrócić uwagę zatrudniając firmę sprzątającą?W firmach i urzędach coraz większą popularnością cieszy się outsourcing usług porządkowych. Wbrew dotychczasowym opiniom, zlecenie sprzątania biura firmie zewnętrznej opłaca się bardziej niż zatrudnianie własnego personelu. Na co zwrócić uwagę wybierając firmę sprzątającą? Prezentujemy kilka porad.
  • Co napisać w ofercie sprzedaży, żeby skuteczniej przekonać klientów do zakupu?

    Autor: konto_usuniete_17649   |   11 lut 2013, 11:57   |   Dział: Artykuły
    Co napisać w ofercie sprzedaży, żeby skuteczniej przekonać klientów do zakupu?Jak myślisz, co koniecznie musi zawierać twoja oferta handlowa, by zaczęła więcej sprzedawać, mocniej przyciągać uwagę twoich klientów, intrygować ich treścią oraz przekonywać, że to właśnie twoje produkty albo usługi są godne zaufania i działają tak, jak to obiecujesz?