Pogotowie kanalizacyjne wuko sobota , niedziela jesteśmy ok w te klocki
Warszawa, Wołomin , Radzymin, Jabłonna, Seroc, Ot (mazowieckie)
Awarja rur SOS Udrażnianie kanalizacj jesteśmy dobrzy w te klocki
Dobczyn , Warszawa, Wyszków , Serock, Łochów, (mazowieckie)
BIZNESPLAN - Profesjonalnie i szybko
Cała Polska
Złota 7 lokal 28 - WIRTUALNE BIURO Warszawa za 59 zł
Warszawa (mazowieckie)
Jak podaje GUS w 2019 roku w Polsce w wyniku wypadków przy pracy ucierpiało 83.205 osób. To kolejno o 1,3% i 5,8% mniej w porównaniu z poprzednim okresem i danymi z 2017 roku. Choć tendencja spadkowa cieszy, to w kwestii bezpieczeństwa i higieny pracy jest jeszcze wiele do zrobienia. Przed tym wyzwaniem stoją szczególnie duże przedsiębiorstwa, na których spoczywa odpowiedzialność za zdrowie, a nawet życie setek pracowników. O tym, jak wygląda to w praktyce opowiada Anna Połchowska specjalista ds. BHP w zatrudniającej kilkaset osób firmie Cedo.
Za powodzenie sprzedaży w dużej mierze odpowiada klient. To on w sposób bezpośredni decyduje o tym, czy prowadzone przez sprzedawców działania będą przynosić zyski i staną się opłacalne. Co w takim razie, albo raczej kto sprawia, że jedni konsumenci do nas wracają, a inni nie? Jak skutecznie rozmawiać z klientem, by nie tyko kupił oferowany przez nas produkt, ale też zapamiętał, kto mu go sprzedał? Kuczem do odpowiedzi na te pytania jest efektywna komunikacja.
Blisko 800 firm z całego świata zaprezentowało swoje produkty i usługi podczas Międzynarodowych Targów Budownictwa i Architektury BUDMA 2017. Jak co roku, organizatorzy przyznali firmom nagrody Acanthus Aureus, za stoiska sprzyjające realizacji działań marketingowych podczas targów. Wśród uhonorowanych, znalazła się firma szkoleniowo-doradcza Mitura Academy.
Historia o staruszku, który udowadnia, że nigdy nie jest za późno na naukę języków obcych. Przekaz o dzieciach z różnych kultur, które dzięki wsparciu swoich mam, mimo przeciwności losu, mogły rozwinąć skrzydła w sporcie i wystąpić na Olimpiadzie. Opowieść o emerytowanym maratończyku w domu opieki, pokonującym ograniczenia miejsca, w którym się znajduje. Dlaczego powyższe fabuły, wzruszają, chwytają za serce, wzbudzają emocje, wywołują uśmiech, skłaniają do działania? Odpowiedź jest prosta: zostały stworzone zgodnie z zasadami storytellingu. To uniwersalne narzędzie perswazji zarówno w życiu codziennym, jak i biznesie.
Dobry sprzedawca dwoi się i troi, żeby osiągać jak najkorzystniejsze rezultaty. Próbuje różnych technik, analizuje każde obiecujące pomysły. Stara się bo jest pewien, że od tego zależą przyszłe lata jego firmy. Z drugiej strony dobry pracodawca dobrze wie, że w to, w co często należy inwestować i na czym nie można oszczędzać to szkolenia. Techniki sprzedaży to w tym miejscu jedna z najważniejszych dziedzin, w których organizacje prowadzące szkolenia dla pracowników specjalizują się.
Jakie są przeznaczenia tego typu szkoleń? Co zwykle one zawierają?