Favore.plBaza wiedzy

"Wolne." w artykułach z kategorii Dla firmy i biura

Dodaj zlecenie
  • Kiedy wziąć urlop w 2022 roku?

    Autor: KarolinaRoksela   |   29 gru 2021, 13:17   |   Dział: Artykuły
    Kiedy wziąć urlop w 2022 roku? Majówka, połowa sierpnia, a może okres świąteczny... Wciąż nie wiesz, kiedy zaplanować urlop? Początek stycznia to ostatnia chwila, aby korzystnie zorganizować wypoczynek na cały rok. W najbliższych 12 miesiącach czekają bowiem nas tylko cztery długie weekendy. Sprawdź, jak możesz wydłużyć zasłużoną przerwę od pracy. Podpowiadamy, kiedy warto wziąć wolne!
  • Rozliczenie pit za 2018

    Autor: konsultant_finansowy   |   12 cze 2019, 7:32   |   Dział: Artykuły
    Rozliczenie pit za 2018Rozliczenie pit za 2018 Deklarację PIT można rozliczyć na wiele sposobów. Jest jednak szereg czynności, na które każda osoba wypełniająca deklarację powinna zwrócić uwagę i zadbać o to, by je wykonać przed rozliczeniem się z urzędem.
  • Rejestracja stowarzyszenia

    Autor: konsultant_finansowy   |   16 sie 2016, 13:55   |   Dział: Artykuły
    Rejestracja stowarzyszeniaCzym jest stowarzyszenie? Jest to dobrowolna oraz niezarobkowa organizacja społeczna. Może zostać utworzona przez obywateli mających pełną zdolność do czynności prawnych.
  • Jak zaprojektować baner reklamowy

    Autor: Kasiamer   |   2 sty 2015, 12:59   |   Dział: Artykuły
    Jak zaprojektować baner reklamowyBanery o nośnik reklamowy stosowany od dawna. Jednak nie jest to po prostu zwykły kawałek papieru z nadrukiem. Jak zatem zaprojektować baner, który przyciągnie uwagę, zaciekawi i tym samym zrealizuje swój cel reklamowy?
  • Przekaz reklamowy

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:33   |   Dział: Artykuły
    Przekaz reklamowy Przekaz reklamowy kieruje się platformą reklamową, która jest kombinacją celów marketingowych i światów przeżyć. To połączenie jest najlepiej realizowane po analizie grupy docelowej, gdy koncepcja produktu została ustalona, a media i kanały dystrybucji zostały wybrane. W tym momencie przekaz reklamowy można kierować na bardzo konkretnych odbiorców w celu osiągnięcia bardzo konkretnych celów.