Sprzedaż laptopów oraz komputerów
Krapkowice (opolskie)
JBND Solutions wprowadza na rynek trzy innowacyjne e-usługi z zakresu badań nad cyfrowymi źródłami obrazu. Proponowane rozwiązania umożliwią użytkownikom samodzielne i niezależne przeprowadzanie badań statystycznych, które pozwolą m.in. na: mierzenie zainteresowania reklamą oraz dobór reklamy dla indywidualnego klienta.
Według najświeższych informacji jakie Graphcom otrzymał z PARP wynika, że obecnie przeliczana jest wysokość środków, jaka pozostała do rozdysponowania w ramach działania 8.2. POIG. Wysoce prawdopodobne jest, że będzie to pokaźna kwota, a dodatkowy konkurs zostanie ogłoszony już w styczniu 2014 roku. W związku z powyższym, należy liczyć się z małą ilością czasu, jaki PARP da zainteresowanym na przygotowanie wniosku. Aby zdążyć na czas, już teraz należy rozpocząć kompletowanie niezbędnych danych i dokumentów!
Ostatnimi czasy kampania SMS to hasło coraz częściej wypowiadane przez społeczność naszego kraju. Nie oznacza to jednak, że wszyscy mają już na tyle wystarczającą wiedzę, aby całkiem swobodnie operować danym określeniem. Dlatego należy wyjaśnić czym w ogóle jest ta kampania i czemu służy.
Nowelizacja Ustawy o VAT wprowadza szereg zmian, które wejdą w życie z dniem 1 stycznia 2014 roku. Zmiany te dotyczą przede wszystkim zasady określania momentu powstania obowiązku podatkowego, sposobu określania podstawy opodatkowania, a także ujmowania faktur korygujących i odliczania podatku naliczonego.
W dobie Internetu, praktycznie każdy użytkownik sieci posiada swój adres e-mail. Na całym świecie wysyła się blisko 294 miliardy maili (dane opublikowane przez MBA Online) dziennie. Listy elektroniczne wysyłamy już nie tylko do znajomych. Maila używamy także w pracy. Jak więc przy tak dużej liczbie wychodzącej i przychodzącej poczty utrzymać porządek na skrzynce, aby łatwo i szybko odnaleźć potrzebne wiadomości?
Policja ostrzega, media informują, a znajomi opowiadają mrożące krew w żyłach historie. Główni bohaterowie internetowy naciągacz i niczego nieświadomy klient.