Sprzedaż laptopów oraz komputerów
Krapkowice (opolskie)
Wersja testowa jednego z najbardziej oczekiwanych produktów minionego roku właśnie została wycofana z rynku, by na nowo przyjrzeć się pomysłowi i wyeliminować powstałe po drodze błędy.
Serwisy e-commerce są to portale umożliwiające sprzedaż dóbr i usług, poprzez przyjmowanie zamówień, umożliwiając przy tym płatność bezgotówkową. Są to więc portale, które pozwalają przeprowadzić transakcje sprzedaży-kupna przy użyciu internetu.
Najważniejszym elementem promocji w dzisiejszych czasach jest strona internetowa. Bez niej żadne przedsiębiorstwo nie ma szans utrzymać się na rynku i być konkurencyjnym wobec innych przedsiębiorstw. Strona internetowa jest niejako wizytówką firmy. Najczęściej potencjalny klient zanim osobiście zjawi się w siedzibie przedsiębiorstwa najpierw odwiedzi jego stronę www. Jest to jego pierwszy kontakt z firmą, jeśli strona przykuje jego uwagę oraz wzbudzi zainteresowanie, a przy tym nie stworzy kłopotów z odnalezieniem potrzebnych informacji, dużo większa jest szansa na nawiązanie współpracy tego klienta z firmą.
Jak powszechnie wiadomo nie każdy użytkownik Internetu jest również specem od komputerów. W zasadzie to większość z nas wybierając sprzęt, na którym przyjdzie im działać kieruje się tylko jednym aspektem-ceną. Nie jest to oczywiście błędne podejście, bo przecież nie każdy może sobie pozwolić na zakup komputera w skład, które będą wchodzić same nowinki techniczne. Jeśli jednak dokładnie przestudiujemy oferty, i porównamy komponenty oferowane w różnych modelach komputerów, dojdziemy do wniosku, że za całkiem niewielkie pieniądze jak na taki sprzęt, można otrzymać bardzo przyzwoite części.
W dzisiejszych czasach nowoczesne technologie informatyczne pełnią coraz ważniejszą rolę na wielu płaszczyznach biznesowych. Ten trend można również zaobserwować w szeroko pojętej gastronomii. Restauracje, bary czy kawiarnie zamieniają tradycyjne kasy fiskalne na dotykowe panele, znacznie ułatwiające pracę kelnerów. Stale rosnące wymagania klientów, oraz konieczność rywalizowania z rynkową konkurencją wymuszają na właścicielach lokali gastronomicznych konieczność podnoszenia standardu jakości obsługi. Jednym z najciekawszych rozwiązań z dziedziny IT, dedykowanym dla restauracji jest elektroniczne menu.
Według najświeższych informacji jakie Graphcom otrzymał z PARP wynika, że obecnie przeliczana jest wysokość środków, jaka pozostała do rozdysponowania w ramach działania 8.2. POIG. Wysoce prawdopodobne jest, że będzie to pokaźna kwota, a dodatkowy konkurs zostanie ogłoszony już w styczniu 2014 roku. W związku z powyższym, należy liczyć się z małą ilością czasu, jaki PARP da zainteresowanym na przygotowanie wniosku. Aby zdążyć na czas, już teraz należy rozpocząć kompletowanie niezbędnych danych i dokumentów!