Favore.plBaza wiedzyPozostałe

"Dług" w artykułach z kategorii Praca

Dodaj zlecenie
1 2 3 z 3  
  • Jak znaleźć pierwszą pracę po studiach?

    Autor: KarolinaRoksela   |   2 lip 2021, 12:15   |   Dział: Artykuły
    Jak znaleźć pierwszą pracę po studiach?Odebranie dyplomu to bardzo ważna chwila w życiu każdego studenta. Tuż po zakończeniu studiów wielu absolwentów szkół wyższych rozpoczyna poszukiwania pierwszego zatrudnienia. Dla części z nich zadanie to może okazać się dużym wyzwaniem, szczególnie jeśli nie posiadają doświadczenia zawodowego. Przeczytaj nasz poradnik, w którym przedstawiamy jak skutecznie wejść na rynek pracy.
  • Poznaj najskuteczniejsze sposoby na radzenie sobie ze stresem w pracy

    Autor: KarolinaRoksela   |   5 mar 2021, 12:53   |   Dział: Artykuły
    Poznaj najskuteczniejsze sposoby na radzenie sobie ze stresem w pracyJednym z najbardziej niekorzystnych czynników w codziennej pracy jest stres zawodowy. Może on nieść ze sobą poważne konsekwencje zarówno dla zatrudnionych, jak i dla ich pracodawcy. Jak więc zapobiegać wytworzeniu się takiego napięcia w środowisku pracowniczym? Dowiedz się, co może nasilać takie emocje i jak najlepiej sobie z nimi radzić. Sprawdź, czy to dotyczy również ciebie.
  • Wady i zalety pracy w korporacji

    Autor: magdalenaokowska   |   30 paź 2015, 11:28   |   Dział: Artykuły
    Wady i zalety pracy w korporacjiZastanawiając się nad podjęciem pracy coraz więcej osób waha się między pracą w małym przedsiębiorstwie, a pracą w korporacji transnarodowej. Warto zastanowić się nad wadami i zaletami pracy w korporacji.
  • Stres w pracy, jak sobie z nim poradzić?

    Autor: magdalenaokowska   |   27 paź 2015, 15:19   |   Dział: Artykuły
    Stres w pracy, jak sobie z nim poradzić?W pracy często odczuwamy stres związany z wykonywaniem obowiązków. Najważniejsze to umieć sobie z nim poradzić.
  • 5 największych trudności w pracy lekarza

    Autor: Kasiamer   |   17 lip 2015, 12:09   |   Dział: Artykuły
    Wielu młodych ludzi marzy o pracy o lekarza, ale trzeba sobie uświadomić, że nie jest to praca dla każdego. Trzeba mieć na pewno określone predyspozycje psychiczne oraz osobowościowe, aby się odnaleźć w tym zawodzie.
  • 50 twarzy rekrutera

    Autor: GosiaT   |   19 cze 2015, 8:02   |   Dział: Artykuły
    Kandydaci postrzegają go jako strażnika wymarzonej posady, którego wszystkimi siłami trzeba przekonać, by nam ją podarował. On sam traktuje swój zawód jak konieczność - chyba, że jest jego pasją. Rekruter. Tak samo jak każdy inny człowiek, ma różne osobowości i różne drogi prowadzą do jego zrozumienia. Oto kilka najpopularniejszych twarzy osób zajmujących się rekrutacją i sposoby postępowania z każdą z nich.
  • Kiedy zmienić pracę?

    Autor: GosiaT   |   27 kwi 2015, 10:36   |   Dział: Artykuły
    Kiedy zmienić pracę?Dlaczego zmieniamy pracę? Bo pracodawca nie płaci w terminie, wynagrodzenie jest dla nas zbyt niskie, cały czas wyrabiamy nadgodziny. To są materialne powody, które możemy zauważyć i które widzi również nasze otoczenie. Jednak czasem zdarza się, że ogólnie jesteśmy zadowoleni z naszej pracy, ale jednak coś nas boli. Oto wewnętrzne sygnały mówiące, że czas rozejrzeć się za innymi ofertami o pracę.
  • Jestem nieśmiały. Jak negocjować pensję?

    Autor: GosiaT   |   20 mar 2015, 8:37   |   Dział: Artykuły
    Wreszcie nadszedł ten dzień. Po długotrwałym odpowiadaniu na oferty pracy, po wielu wysłanych aplikacjach i odbytych rozmowach kwalifikacyjnych firma twoich marzeń zaproponowała ci stanowisko. Pozostała jeszcze jedna kwestia, czyli ustalenie wynagrodzenia.
  • Efektywne planowanie pracy

    Autor: GosiaT   |   12 mar 2015, 9:26   |   Dział: Artykuły
    Długie godziny pracy wcale nie gwarantują wspaniałych efektów. Jeśli chcemy osiągać sukcesy, lepszym (i mniej męczącym) sposobem będzie inteligentne planowanie działań. Brak nadgodzin, świetne rezultaty oraz zadowolenie z pracy - to możliwe!
  • Podstawy dobrej organizacji dnia w pracy

    Autor: karolinau   |   20 lut 2015, 15:52   |   Dział: Artykuły
    Podstawy dobrej organizacji dnia w pracy Działania podjęte w celu efektywnego zarządzania czasem poprawiają twoją wydajność. Planując obowiązki jesteś w stanie wykonać ich więcej. Korzyści dostrzeżesz bardzo szybko. Przy organizacji czasu najważniejsza jest systematyczność i konsekwencja. Źle zorganizowana osoba podwaja wysiłek, a efekty jej pracy nie są zadowalające.
1 2 3 z 3