Naprawa wanien z hydromasażem, serwis SPA, montaż wanien
Warszawa (mazowieckie)
Pomoc w sprzedaży nieruchomości - mieszkania, domy, działki
Warszawa (mazowieckie)
Pralnia
Nysa (opolskie)
Dachy drewniane
Zubole (podlaskie)
Wakacje za pasem. Zajęcia w szkołach i na uczelniach dobiegają końca. Jeszcze tylko ostatnie egzaminy - i wreszcie dwa miesiące odpoczynku! Ale lato to nie tylko okazja do naładowania akumulatorów. Właśnie teraz mnóstwo młodych ludzi dysponuje wolnym czasem i pragnie zarobić nieco pieniędzy. Szukają więc wakacyjnej pracy.
Pierwszy dzień tygodnia to trudny czas dla pracownika. Od nowa trzeba wdrożyć się w zadania już zapomniane przez weekend, a wspomnienia błogiego odpoczynku nie działają zbyt motywująco. Jak poradzić sobie z tym dniem i uczynić go bardziej znośnym?
Powszechnie panuje pogląd, że umowa o pracę, jest najbardziej korzystna dla pracownika i stosunkowo najmniej opłacalna dla pracodawcy. Czy tak jest faktycznie?
Dodatki poza płacowe są dla polskich przedsiębiorców nie tylko kosztem, ale także inwestycją, która ma na celu skuteczniej zmotywować pracowników do podjętej pracy. Benefity pracownicze są również efektywnym sposobem przyciągania do firmy specjalistów, dla których wynagrodzenie nie jest jedynym aspektem decydującym o przyjęciu, bądź też odrzuceniu danej oferty pracy.
Często w momencie gdy otrzymujemy ofertę pracy zgadzamy się na takie warunki, jakie proponuje nam nasz przyszły pracodawca. Nie wiemy, że możemy lub nie czujemy się na siłach, żeby spróbować wynegocjować lepsze zarobki.
Obecnie rozwój kariery coraz częściej wymaga od nas podjęcia trudnej decyzji o przejściu do innej firmy, a co za tym idzie, zwolnieniu się z obecnej. Nowe wyzwania, awanse i lepsze wynagrodzenie sprawiają, że pracownicy nie chcą pracować przez całe życie w jednej firmie i gdy otrzymają lepszą propozycję odchodzą z obecnej firmy. Jak możemy zwolnić sie z pracy, żeby nie spalić za sobą mostów?
Działania podjęte w celu efektywnego zarządzania czasem poprawiają twoją wydajność. Planując obowiązki jesteś w stanie wykonać ich więcej. Korzyści dostrzeżesz bardzo szybko. Przy organizacji czasu najważniejsza jest systematyczność i konsekwencja. Źle zorganizowana osoba podwaja wysiłek, a efekty jej pracy nie są zadowalające.