Favore.plBaza wiedzyDla firmy i biura

"Przemyśl" w artykułach z kategorii Reklama, marketing (strona 2)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Jak sobie radzić w Łodzi

    Autor: Kasiamer   |   3 gru 2014, 14:48   |   Dział: Artykuły
    Jak sobie radzić w ŁodziWielu osobom Łódź kojarzy się z miejscem zapomnianym przez nowoczesne technologie. Jednak mało kto wie, iż obecnie miasto to obecnie prężnie się rozwija. Swe siedziby oraz odziały mają tam światowe marki.
  • Czy miasto to już marka?

    Autor: donau   |   30 sie 2013, 16:49   |   Dział: Artykuły
    Czy miasto to już marka?Do tej pory marka kojarzona była z produktami i usługami, które dzięki niej zwiększały swój potencjał sprzedażowy. Im większa i bardziej znana marka, tym większy sukces rynkowy. Z miastami jest nieco inaczej. Wrocław, Warszawa, Łódź, Kraków... te największe miasta w Polsce zna każdy. Po co więc się promują?
  • Jak zaistnieć w sieci

    Autor: inclick   |   1 maj 2013, 18:23   |   Dział: Artykuły
    Wydawać by się mogło, że istnienie przedsiębiorstwa w Internecie zaczyna się i kończy na umieszczeniu banerów reklamowych tu i ówdzie i nerwowym sprawdzaniu statystyk odwiedzin wyróżnionych ofert. Nic bardziej mylnego. Kreowanie swojej marki w sieci to nie tylko postawienie strony firmowej na jednym z dostępnych serwerów. To także, a może przede wszystkim, kierowanie sił i środków, aby pojawiały się na niej treści wysokiej jakości, które zainteresują potencjalnych klientów do zapoznania się z naszą ofertą.
  • Promocja nieodłączny element reklamy

    Autor: RedaktorNaczelny   |   28 lut 2013, 14:04   |   Dział: Artykuły
    Promocja  nieodłączny element reklamyCzy kiedykolwiek podczas zakupów zastanawialiśmy się nad tym, dlaczego produkty na półkach ułożone są w taki, a nie inny sposób, albo nad kolejnością, w jakiej uporządkowane zostały poszczególne działy? Być może niektórzy z nas zwrócili uwagę na to, jak przemyślnie sąsiadują ze sobą produkty spożywcze czy kosmetyczne.
  • Aspekty psychologii społecznej przydatne w sprzedaży

    Autor: dom_szkolen   |   6 paź 2011, 13:08   |   Dział: Artykuły
    Psychologia społeczna to nauka o oddziaływaniu rzeczywistej lub wyobrażonej obecności na innych myśli, uczucia i zachowania osób. Od dawna fascynujemy się tym, w jaki sposób możemy być bardziej przekonujący i dlaczego obecność innych ma tak duży wpływ.