Favore.plBaza wiedzyDla firmy i biura

"Złot" w artykułach z kategorii Reklama, marketing

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Polepszenie wyników sprzedaży

    Autor: unabellasorpresa   |   16 sty 2017, 12:14   |   Dział: Artykuły
    Polepszenie wyników sprzedażyDobry sprzedawca dwoi się i troi, żeby osiągać jak najkorzystniejsze rezultaty. Próbuje różnych technik, analizuje każde obiecujące pomysły. Stara się bo jest pewien, że od tego zależą przyszłe lata jego firmy. Z drugiej strony dobry pracodawca dobrze wie, że w to, w co często należy inwestować i na czym nie można oszczędzać to szkolenia. Techniki sprzedaży to w tym miejscu jedna z najważniejszych dziedzin, w których organizacje prowadzące szkolenia dla pracowników specjalizują się. Jakie są przeznaczenia tego typu szkoleń? Co zwykle one zawierają?
  • Jak stworzyć strategię marketingową, która działa?

    Autor: Reaktia   |   11 wrz 2014, 16:01   |   Dział: Artykuły
    Jak stworzyć strategię marketingową, która działa?Złoty środek nie istnieje. Tajemnicza reguła, która gwarantuje natychmiastowy sukces, też nie. Pomimo zapewnień niektórych, nie można określić jednej linii działań marketingowych, które przyniosą każdej firmie takie same (najlepiej świetne) efekty! Na co więc warto zwrócić uwagę, zanim zniechęcimy się i stwierdzimy, że marketing naszej firmy nie przynosi spodziewanych efektów?
  • Jakość jako kluczowy element pozyskiwania klienta

    Autor: konto_usuniete_354774   |   3 cze 2013, 16:10   |   Dział: Artykuły
    Jakość jako kluczowy element pozyskiwania klientaObecnie rynek dóbr i usług zalewany jest z każdej strony przez różnego rodzaju firmy, przedsiębiorców, którzy w tym momencie są w stanie zaoferować potencjalnemu klientowi praktycznie wszystko. Napływ firm na rynek jest tak duży, że konsumenci nie wiedzą momentami co kupować, więcej czasu spędzają na dokonaniu wyboru niż na korzystaniu z tego co chcieli nabyć. Tym bardziej się zastanawiają jeżeli przychodzi zetknąć im się z tym samym produktem innego producenta. Mają oni bowiem wtedy pewien zarys tego czego mogą się spodziewać po danym produkcie lub usłudze.