Favore.plForumKomputery, Internet, telefony

Monitor komputerowy TFT

Aby dodać lub edytować usługę, musisz być zalogowany. Jeśli jeszcze nie masz konta, zarejestruj się teraz!
FORA TEMATYCZNE
NAJNOWSZE DYSKUSJE
OSTATNIO POPULARNE
PROMOWANE USŁUGI

Dodaj zlecenie

Monitor komputerowy TFT

Login Hasło ZalogujNie masz konta?   Zarejestruj sięObserwuj
  • Zalto 2 gru 2010, 12:09
    Chciałbym kupić większy monitor komputerowy, ale nie wiem jaki. Obecnie ma taki kineskopowy 17 calowy. Jest duży i cięzki.
    Rozglądałem się za nowym i za cenę 700 zł można dostać nawet 23 calowy. Tylko czy to dobry wybór.
    Monitor jest do oglądania filmów, pisania, czasem grania. Nie jestem profesjonalnym grafikiem.
  • Holo_gram 2 gru 2010, 13:27
    Nie polecam plazmy jako monitora. Są to duże ekrany min 32 cale (np. model LG 32PG6000) – raczej jest to TV z opcją podłączania kompa.
    Co prawda mają znakomitą jakość czerni, są szybsze od LCD i ładniej wyświetlają obraz. Problem jest taki, że są one prądożerne, mają stałą rozdzielczość i strasznie się grzeją.
    Cena pewnie też nie należy do najniższych.
  • CoolerFan 2 gru 2010, 16:28
    Ja inaczej podchodzę do tej kwestii. Skupiam się na budowie, wyposażeniu i wyglądzie a dopiero potem na tym czy ma bajery typu LED itd. Osobiście ma Sony SDM-X72 17"(4000zł 10 lat temu) oraz IIYAMA E2472HD LED 24"(1100zł).
    Zwróć uwagę na wagę monitora, z reguły waga i solidność idą w parze. Proponuję iiyamę z LEDem i HDMI w cenie 1100-1300zł obecnie.
  • PCdrom 6 gru 2010, 12:30
    Może mój sposób wyda się mało ekscytujący.
    Najlepiej idź do sklepu gdzie stoi dużo monitorów i zobacz, który ładnie wyświetla obraz. Jak tak kupowałem telewizor.
    Naczytałem się w necie o parametrach, kontrastach i całej masie innych określeń i specyfikacji.
    Wybrałem się do sklepu i po prostu zobaczyłem, który ładnie wyświetla obraz. Pospisywałem sobie nazwy i modele, wróciłem do domu i poszukałem po sieci opinii i cen.