Favore.pl

Pomoc

Jak zamówić kampanię reklamową w wyszukiwarce Google? - Reklamy Google

TEMATY POMOCY
Nie znalazłeś odpowiedzi?  Skontaktuj się z nami 
JAK ZAMÓWIĆ KAMPANIĘ REKLAMOWĄ W WYSZUKIWARCE GOOGLE?
1. Jak mogę zamówić reklamę w wyszukiwarce?

Aby zamówić Reklamę w wyszukiwarce:

1. Zaloguj się na swoje konto
Zaloguj się na swoje konto na Favore.pl, wybierz w panelu „Moje usługi” i przy ogłoszeniu, dla którego ma być prowadzona reklama wybierz opcję „Reklama Google”

2. Wybierz pakiet
Wskaż odpowiedni pakiet kliknięć (200 lub 500 kliknięć)

3. Wybierz zasięg
Wybierz zasięg terytorialny, w którym reklama ma być emitowana

4. Wpisz słowa kluczowe
Wpisz swoje, sugerowane słowa kluczowe (podanie sugerowanych słów kluczowych nie jest wymagane)

5. Wpisz Treść reklamy
Wpisz sugerowany tekst reklamy, jaka powinna być wyświetlana w Google (nie jest wymagane)

6. Potwierdz zamówienie

Usługa zostanie aktywowana w dniu roboczym (od poniedziałku do piątku), do 72 godzin po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym Favore.pl, a jej szczegóły będziesz mógł sprawdzić w panelu „Moje konto” w sekcji "Płatności".

2. Który pakiet kliknięć wybrać?

Pakiet 200 kliknięć to reklama, która będzie trwać około 1 miesiąca i każdego dnia 5-10 Twoich potencjalnych klientów odwiedzi Twoje ogłoszenie. Jeśli chciałbyś, aby reklama była bardziej intensywna i każdego dnia miała miejsce większa liczba wizyt, wykup pakiet 500 kliknięć.

Pamiętaj, że kampania reklamowa w wyszukiwarce zapewni wiele odwiedzin Twojej usłudze, ale to, ilu klientów zgłosi się do Ciebie, zależy od tego jak zaprezentujesz swoją ofertę. Ważne, abyś w opisie swojego ogłoszenia zawarł jak najwięcej informacji, które zachęcą klientów do kontaktu właśnie z Tobą. O ile to możliwe, zamieść zdjęcia pokazujące Twoją działalność – to wzbudza zaufanie.

3. Po co wskazywać zasięg terytorialny?

Określając zasięg terytorialny reklamy spowodujesz, że reklama będzie wyświetlała się tylko użytkownikom z wybranej lokalizacji. Dzięki temu masz gwarancję, że wykupione przez Ciebie kliki nie zostaną zużyte na wejścia osób z drugiego końca Polski, które prawdopodobnie nie skorzystałyby z Twoich usług.

Wskazując miejscowość lub województwo masz gwarancję, że tylko osoby z wybranej przez Ciebie okolicy będą widziały i klikały w Twoją reklamę.

4. Czym są słowa kluczowe?

Twoje słowa kluczowe to słowa lub wyrażenia, jakich klienci mogliby użyć, szukając informacji o Twoich usługach lub produktach.

Np. jeśli Twoja firma wykonuje remonty mieszkań, możesz użyć zwrotu "remont mieszkania" lub "ekipa remontowa" jako słowa kluczowego w reklamie. Gdy użytkownik wpisze w Google zapytanie "remont mieszkania" lub "ekipa remontowa", Twoja reklama może zostać wyświetlona obok wyników wyszukiwania.

Pamiętaj, że nie musisz samodzielnie wprowadzać słów kluczowych, zrobią to za Ciebie nasi specjaliści, sugerując się treścią Twojego ogłoszenia. Twoje sugestie słów kluczowych będą dla nich jednak dodatkową wskazówką.

5. Co to jest tekst reklamy?

Twoja reklama jest wyświetlana w wynikach wyszukiwania jako blok tekstu, którego treść możesz zaproponować, lub pozostawić ułożenie jego treści naszym specjalistom.



Tekst reklamy jest bardzo ważny. Musi zachęcać do kliknięcia ciekawym i obiecujących komunikatem, a jednocześnie być jednoznaczny i konkretny, aby klikali w niego wyłącznie Twoi potencjalni klienci, którzy z dużym prawdopodobieństwem zamówią u Ciebie usługę.

Załóżmy, że Twoja firma zajmuje się montażem i instalacją anten. Poniżej przykłady dobrych i złych komunikatów:

DOBRY Anteny Satelitarne
Profesjonalny montaż anten SAT, RTV.
Szybkie terminy, gwarancja, faktura

www.favore.pl
W tę reklamę klikną wyłącznie osoby, które w tym momencie chcą zamówić montaż anteny. Zachęci ich informacja, że mogą liczyć na szybką realizację usługi oraz gwarancję jakości jej wykonania.

ZŁY Antena Wrocław
Zawsze tanio! Zobacz ofertę tygodnia
www.favore.pl
Ta reklama jest mało konkretna, kojarzy się raczej z gazetkami hipermarketów, niż obietnicą dobrze wykonanej usługi. Mogą w nią klikać nie tylko osoby, które chcą zamówić instalację anteny, ale także te, które chcą kupić sprzęt. Jeśli nie sprzedajesz anten, a tylko je montujesz, szkoda aby Twoje kliki zostały zużyte na wejścia osób, które nie skorzystają z Twojej usługi.

6. Jak długo będzie wyświetlana moja reklama?

Twoja reklama w wyszukiwarce zostanie uruchomiona w ciągu 24h od otrzymania przez nas wpłaty, o czym zostaniesz powiadomiony drogą e-mailową.

Trudno jest określić, jak długo reklama w wyszukiwarce będzie trwała. Zależy to od tego, jak szybko wyczerpie się zapas wykupionych kliknięć, czyli jak wiele osób w danym momencie poszukuje wykonawcy usług, które świadczysz. Jeśli zajmujesz się np. „odśnieżaniem posesji” i zlecisz nam przeprowadzenie kampanii reklamowej w czerwcu, to prawdopodobnie będzie ona aktywna aż do pierwszych opadów śniegu, kiedy ludzie zaczną wyszukiwać takie usługi w wyszukiwarce. Jeśli zaś jesteś zawodowym Mikołajem, to w okolicach grudnia Twoja reklama może wykorzystać wszystkie kliknięcia w ciągu jednego tygodnia.

Zwykle staramy się tak ustawić reklamę, aby kliknięcia rozłożyły się równo w okresie 1 miesiąca. W panelu „Moje konto”, opcja „Płatności” możesz na bieżąco śledzić na wykresie, jak wygląda zużycie Twojego pakietu kliknięć. Jeśli uznasz, że zgłasza się np. zbyt wielu klientów i nie jesteś w stanie ich wszystkich obsłużyć, skontaktuj się z nami, abyśmy spowolnili wyświetlanie reklamy. Jeśli natomiast jesteś w stanie obsłużyć każdą ilość zgłaszających się klientów, polecamy wykupić pakiet 500 kliknięć zamiast 200, co będzie dla nas sygnałem, że kampania reklamowa powinna być intensywniejsza.

W momencie wyczerpania się dostępnych kliknięć, realizacja usługi zostanie automatycznie wstrzymana. Wznowienie reklamy będzie możliwe po dokonaniu wpłaty i zaksięgowaniu środków na rachunku bankowym Favore.pl.

7. Co mogę zrobić, by nie przerywać wyświetlania mojej reklamy?

W momencie, gdy liczba zrealizowanych klików będzie się zbliżała do poziomu wykupionego limitu, na adres e-mail otrzymasz powiadomienie z linkiem do strony, na której będziesz mógł dokupić nowy pakiet.

Aby dokupić kliki samodzielnie:

1. Przejdź do Reklam Google
Po zalogowaniu się na swoje konto na Favore.pl wybierz w panelu "Płatności" oraz menu "Reklamy Google/Statystyki".

2. Dokup kliknięcia
Przy reklamie, dla której limit kliknięć jest na wyczerpaniu, wybierz opcję "Dokup kliknięcia"

Najkorzystniej jest dokupić kliki do istniejącej reklamy, niż zakładać nową, ze względu na to, że pozycja, na której Google wyświetla Twoją reklamę zależy m.in. od dotychczasowej historii Twojej reklamy.

8. Jak mogę uzyskać informacje o mojej reklamie?

Szczegółowe informacje na temat zamówionych reklam, znajdziesz po zalogowaniu na swoje konto na Favore.pl. W menu po lewej stronie wybierz Płatności, a następnie zakładkę "Reklamy Google/Statystyki". Znajdziesz tam listę wszystkich zamówionych reklam wraz z informacją, jakiej usługi dotyczą, datą utworzenia, stanem oraz liczbą pozostałych kliknięć. Dostępny jest także wykres, na którym na bieżąco możesz śledzić liczbę kliknięć w Twoje reklamy Google.



Przy każdej reklamie, dostępne są 2 przyciski:

Statystyki - strona ze szczegółowymi informacjami na temat danej reklamy. Możesz sprawdzić tam m. in. informacje o zasięgu terytorialnym Twojej reklamy, ustawieniach słów kluczowych, wyglądzie wyświetlanej reklamy.

Dokup kliknięcia - opcja umożliwiająca zakupienie kolejnego pakietu kliknięć dla wybranej reklamy

ZOBACZ TAKŻE