Favore.pl

Informacje o użytkowniku "proart2006"

Informacje o użytkowniku "proart2006"

Wyślij zapytanie Pokaż na mapie Zobacz opinie lub Wystaw opinię Obserwuj
Użytkownik
Kontakt
Proart Foto & Design Studio
Wyślij e-mail
ul. Bartla 19d/45
30-389 Kraków
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu powołaj się na Favore.pl
Rejestracja
18 lip 2007, 10:37
Logowanie
6 kwi 2014, 22:46
STATYSTYKI
  • Opini pozytywnych 2
  • Opini neutralnych 0
  • Opini negatywnych 1
  • Aktywnych usług 1
  • Aktywnych produktów 0
  • Wpisów na forum 0
  • Wpisów w bazie wiedzy 0
  • Zdjęcia Ślubne Fotografia Ślubna KRAKÓW+ Plener Wszystkie wykonane zdęcia na DVD! 180 zdjęć wywołanych po obróbce cyfrowej oraz wszystkie (ok 1000 zdjęć) na DVD - Przygotowania, OElub, Wesele, Plen...Zdjęcia Ślubne Fotografia Ślubna KRAKÓW+Plener, Kraków, małopolskie 1 950 zł sztuka Rabat Krakówmałopolskie
OPINIE O UŻYTKOWNIKU
pozytywna
rozwiń Witam Chcialam serdecznie polecic firme ProArtFoto Razem z mężem nie mieliśmy czasu na wybieranie zdjęć czy konsultacje i wszystko zostawilismy w rękach Pana Mariusza. Spisał się świetnie, albumy, fotoksiążka i film są świetne, każdemu polecam szczególnie fotoksiążke, wszyscy którzy ją oglądaja, sa zachwyceni. Świetna sesja plenerowa, super dobrane zdjęcia i szybko wykonane. Bardzo profesjonalna obsługa, stały kontakt mailowy. Polecamy Anka i Artur Wystawiona 05-01-2010 13:20 przez Świetny fotograf (20.142.116.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Chcielibysmy podzielic sie naszym doswiadczeniem z praca z panem Mariuszem - swietny fachowiec, zna sie na rzeczy, jestesmy szalenie zadowoleni z efektow i cudownego albumu, ktory dostalismy szybko i bez problemow. Wracamy do niego bardzo czesto i nie mozemy sie napatrzec na ta cudowna pamiatke. dziekujemy Panie Mariuszu, swietnie wykonanane zdjecia i album - Ania z Rafalem Wystawiona 03-11-2009 17:03 przez Ania i Rafal (159.134.94.*)   Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń Nie polecam usług pana Mariusza Wilka i Proart Foto & Design Studio z Krakowa. Żeby było dobrze trzeba się nabiegać i nakrzyczeć My zaczęliśmy współpracę z nimi, ponieważ bardzo spodobały nam się zdjęcia ze strony internetowej. Pierwsze, co nas zaskoczyło negatywnie, to informacja, że na ślub i wesele przyjedzie pan Tomasz, miła osoba, jednak jak się okazało mało uzdolniony fotograf. Zdjęcia z wesela i ślubu są źle kadrowane, wychodząc z kościoła pan Tomasz uciekł gdzieś daleko i mamy te ważne zdjęcia wykonane w ogromnym oddaleniu, ponadto większość ze zdjęć tego pana ukazuje pourywane w kolanach nogi gości, korpusy ucięte w połowie i fragmenty tylko twarzy, podobnie rzecz się ma z martwą naturą - obcięta limuzyna, połowa sukni ślubnej panny młodej, itp. Ponadto pan Tomasz od razu po oczepinach ucieka do domu Pan Mariusz z kolei spóźnia się na plener, ale to dopiero pierwsza jego wpadka. Na odbiór zdjęć czeka się ok. 2,5 miesiąca. Pierwsze zdjęcia, które otrzymaliśmy były bardzo przeciętne, jeśli chodzi o korektę, wykonawca nie wysilił się, na jakiekolwiek poprawki nie z automatu, brak rozmazania na wymienionych wcześniej fragmentach np. nóg u góry zdjęcia, brak odmładzania twarzy (czytaj pieprzyki, zmarszczki, plamki z lamp oświetlających salę na skórze itp.). Oczywiście fotograf zaczął narzekać, że dodatkowa korekta to praca ponad plan, co z tego, że podpisujesz umowę o dzieło, a ono jest fatalnie wykonanie Każdy z państwa, kto choć trochę zna podstawy Photoshop zrobi taką korektę wszystkich zdjęć w przeciągu kilku godzin, a tu od razu chcą zgarnąć na kliencie dodatkową kasę Korektę w końcu wykonano za darmo, ale po kilku tygodniach, bo pan Mariusz wyjechał sobie następnego dnia przypuszczam, że na wakacje i dlatego chciał zgarnąć większą sumkę na urlopowe wydatki za minimum wkładu własnego. Kontakt mailowy z wykonawcą to katorga, ten człowiek nie rozumie co się do niego pisze i robi wszystko po swojemu, czyli na odwal się Ze spraw technicznych - system na stronie internetowej, gdzie po zalogowaniu wybiera się zdjęcia jest błędny, miniatury mają inną numerację niż większy podgląd zdjęcia, co utrudnia wybór, ponadto formaty zdjęć podane przez fotografa nie zgadzają się z podanymi na stronie internetowej. Nie powinno być również tak, że naszą galerię w Internecie widzą inni klienci pana Mariusza, a my cudze zdjęcia. Na dzień przed wyznaczonym dniem odbioru zdjęć dostajemy telefon, że kilku z nich zabrakło i musimy przyjechać później. Gdy już w końcu jesteśmy w Krakowie po odbiór, okazuje się, że w dalszym ciągu brakuje aż 10 zdjęć w albumie, a chronologia wydarzeń jest niezachowana (wykonawca bezczelnie chciał nam wcisnąć bubel, który miał wcześniej poprawić! Proponuje nam przesłać nowy album kurierem, ale zapłacić mamy z góry nie widząc końcowego dzieła, oczywiście nie zgadzamy się, za kota w worku się nie płaci Ramki w zdjęciach z pleneru są ogromne, każde zdjęcie z nimi wydaje się o format mniejsze niż w rzeczywistości, a przy ich wyborze nie podano nam jak szerokie będą, bo pokazane były na czarnym tle, a nie na przykładowym zdjęciu. Ponadto powiększony album jest tak ogromny, że zdjęcia się w nim gubią, o czym też nas nie poinformowano, a wystarczyło powiedzieć, żeby dla tej ilości zdjęć nie brać tak dużego Pan Mariusz niczym się nie przejmuje, nie przeprasza za błędy, umawia się z nami na kilka dni później. Oczywiście przy odbiorze, tym razem, gdy już jesteśmy na trasie, dzwoni, że nie ma jeszcze zdjęć Przy odbiorze byliśmy w końcu zaskoczeni pozytywnie, tym razem wszystkie zdjęcia zostały wklejone, we właściwym porządku, ponadto zostało dodanych 5 zdjęć, a kilka innych zostało powiększonych za darmo szkoda, że na gorszym jakościowo papierze, ponieważ to widać i szkoda, że na paru zdjęciach widać ślady po kleju, a na wielu innych zarysowania, ale w sumie jest w miarę ok. i szkoda już kasy na paliwo do Krakowa. Na minus jeszcze, że pudełko na płytki jest tandetnym plastikiem, konkurencja daje bardziej eleganckie, wolałbym również, żeby zdjęcia miały więcej niż 5 MB każde, ponieważ łatwiej mogę samodzielnie wykadrować fragmenty spieprzone przez pana Tomasza. Podsumowując Mariusz Wilk naprawdę dobry fotograf, ma oko, ale bez zaangażowania w przypadku korekty (wszystko trzeba wymuszać), na pewno nie powinien jednak obsługiwać klienta, ponieważ jest trudny w komunikacji. Po drugie osobiście powinien jeździć na wesele i ślub klienta, ponieważ pracownik niszczy jego album swoimi nieudolnymi kadrami, naprawdę są fatalne! Wystawiona 13-09-2011 11:19 przez klient (80.50.54.*)   Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.