favore.pl
Favore.plZleceniaZlecenia dla firmy i biuraZlecenia pozostałeZlecenia archiwizacyjne

Zlecę usługi archiwizacji akt kategorii B w formie papierowej, Warszawa, mazowieckie

Zlecenie straciło ważność.
Zobacz poniżej aktualnie dostępne podobne zlecenia.
Zlecenia widoczne poniżej skierowane są do wykonawców świadczących usługi. Zarejestrowani na Favore.pl wykonawcy otrzymują na swoje skrzynki e-mail zlecenia odpowiadające ich profilowi działalności. Wysyłka zleceń do wykonawców realizowana jest niezwłocznie po ich opublikowaniu w serwisie. Aby otrzymywać zlecenia ze swojej branży, zarejestruj się i dodaj usługę do odpowiedniej kategorii. rozwiń
KATEGORIE
Zleć wykonanie pracyprzebieraj w ofertach wykonawców Zarejestruj swoją firmęotrzymuj zlecenia na e-mail

Zlecę usługi archiwizacji akt kategorii B w formie papierowej, Warszawa nr 270136 (archiwum)

Zlecenie skierowane do usługodawców z województwa: mazowieckie
Data dodania: 31 mar 2015, 16:50
TREŚĆ ZLECENIA
Zlecę usługi archiwizacji akt kategorii B w formie papierowej

Przedmiot zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi archiwizacji akt kategorii B wformie papierowej, w ilości szacunkowo 850 m. b., przy czym wykonanie usługi dla co najmniej 300 m. b. wskazanych przez Zamawiającego akt w terminie 3 miesięcy od dnia podpisania umowy. Akta dotyczą w szczególności korespondencji ogólnej, wniosków, decyzji administracyjnych, dokumentacji księgowej, kadrowej i płacowej. Około 50% dokumentacji znajduje się w stanie uporządkowanym, pozostała część jest wymieszana. Akta umieszczone są w segregatorach, teczkach aktowych bądź luzem wkartonach.


2) Przewidywany zakres prac obejmuje:
przejęcie na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego dokumentacji zkomórek organizacyjnych Zamawiającego,
spakowanie i transport dokumentacji w miejsce wykonywania usługi;
wykonanie kompleksowych czynności archiwizacyjnych, w tym wszczególności: porządkowanie dokumentacji, zakwalifikowanie akt do odpowiedniej kategorii, uformowanie chronologiczne, tematyczne poszczególnych jednostek (segregatorów, pudeł, teczek), spięcie klipsami wskazanej dokumentacji, oznaczenie teczek, pudeł lub segregatorów przez umieszczenie na wierzchniej stronie : nazwy instytucji i komórki w której akta powstały, znaku i tytułu akt według JRWA, zakres lat, w których powstały, sygnatury archiwalnej i ilości tomów w formie opisu, etykiety/etykiety termotransferowej lub odtworzenie tytułu teczek zgodnie z jej zawartością aktową wraz z określeniem kategorii i właściwym opisem dokumentacji, spakowanie wszystkich dokumentów do teczek, segregatorów lub pudeł archiwizacyjnych według wskazań Zamawiającego, w tym do pudeł orozmiarach 34x44x30 cm przekazanych przez Zamawiającego wraz z ich opisem/etykietowaniem, sporządzenie spisów zdawczo-odbiorczych owysokim stopniu szczegółowości w formie papierowej i elektronicznej, wydzielenie akt do brakowania, dla których minął okres przechowywania wraz ze sporządzeniem spisów zdawczo-odbiorczych;
transport zarchiwizowanych akt do magazynu Archiwum Zakładowego Zamawiającego w odległości do 20 km od siedziby Zamawiającego.

Miejsce i termin realizacji: u Zamawiającego lub u Wykonawcy w terminie do dnia 27 listopada 2015 r.

Oferty składać do dnia: 07-04-2015, godz: 16:00 na e-mail

Wybierz kategorię zleceń

Wybierz lokalizację