Czym jest reklama kontekstowa?
Jest to nowoczesna forma reklamy internetowej umożliwiająca dotarcie do sprecyzowanej grupy docelowej i skierowanie na stronę internetową znacznej liczby potencjalnych klientów. Podczas procesu tworzenia kampanii reklamy kontekstowej, dobierane są słowa kluczowe, które związane są z grupą docelową. System reklamowy skanuje strony z treścią, aby dopasować ich zawartość do słów kluczowych. Gdy znajdzie pasującą stronę, reklama jest kwalifikowana do wyświetlenia na niej. Rozbudowane technologie w zakresie wyszukiwania i przetwarzania lingwistycznego, gwarantują wyświetlanie reklamy jedynie na stronach związanych z grupą docelową.
Formy reklamy
Reklama kontekstowa daje możliwość wykorzystania wielu formatów reklam:
Reklama tekstowa
Prezentuje reklamę w formie tekstu oraz adres strony internetowej.
Reklama tekstowa z logo
Prezentuje reklamę tekstową, oraz element graficzny.
Reklama graficzna
Prezentuje grafikę, oraz adres strony internetowej.
Reklama flash
Prezentuje reklamę w technologii flash, oraz adres strony internetowej.
Reklama video
Reklama video w formacie AVI, ASF, Quicktime, Windows Media lub MPEG
Reklama intextowa
Postać dymka reklamowego, który ukazuje się użytkownikowi serwisu WWW po najechaniu przez niego kursorem na wyróżnione w tekście artykułu słowo. Dymek reklamowy może zawierać reklamę tekstową, tekstową z logo, flash lub video.
Systemy reklamy kontekstowej
Synerway prowadzi kampanie reklamy kontekstowej przy użyciu wszystkich liczących się w Polsce systemów reklamy kontekstowej:
Google - Prezentacja reklam w sieci stron z treścią Google obejmującej setki tysięcy wysokiej jakości witryn, serwisów informacyjnych i blogów, programów pocztowych (w tym Gmail) które współdziałają z Google w zakresie wyświetlania kierowanych reklam. Jest to największa sieć reklamy kontekstowej na świecie. Sieć stron z treścią Google dociera do ponad 75% niepowtarzalnych użytkowników internetu w ponad 20 językach, na terenie ponad 100 krajów. Istnieje możliwość targetowania demograficznego według np: wieku, płci grupy docelowej.
Adkontekst - Sieć reklamy kontekstowej emitowanej w Wirtualnej Polsce (www.wp.pl) i w serwisach partnerskich. Sieć zarządzana jest wspólnie przez NetSprint.pl i Wirtualną Polskę. Powstała na bazie wspólnych, ponad
7-letnich doświadczeń obu firm w obszarach wyszukiwania informacji oraz zarządzania i emisji reklam kontekstowych. Sieć zrzesza najbardziej opiniotwórcze i renomowane serwisy polskiego internetu.
SmartContext - System reklamy kontekstowej emitowanej w setkach polskich witryn tematycznych. Wiele z nich to uznane marki w internecie. Reklama może dotrzeć do 70% polskich internautów.
Onet - Sieć należąca do Grupy Onet. Pozwala na prezentację reklam w portalu Onet.pl oraz innych serwisach należących do grupy.
Gazeta.pl - Sieć Gazety.pl to reklamy wyświetlane na stronach portalu Gazeta.pl.
Businessclick - Sieć reklamy kontekstowej zrzeszająca czołowych wydawców biznesowych.
Xclaim - Włascicielem systemu jest Ad.Net S.A. Reklamy te mają ogromny zasięg i zrzeszają setki witryn o różnej tematyce: rozrywkowej, turystycznej, czy np. finansowej.
Dlaczego warto?
Pozyskanie nowych klientów
Reklama kontekstowa, umożliwia dotarcie z przekazem reklamowym do większości polskich internautów. Ciągle rosnąca liczba internautów to potencjalnie coraz większa liczba klientów. Poniżej prezentujemy wzrost liczby polskich użytkowników internetu.
Dotarcie do konsumentów na różnych etapach cyklu zakupu
Reklama kontekstowa umożliwia dotarcie do potencjalnych klientów na różnych etapach cyklu zakupu:
# rozpoznanie potrzeb
# poszukiwanie informacji
# ocena alternatyw
# decyzja zakupu i dokonanie zakupu
Dokładne targetowanie
Reklama kontekstowa jest bardzo skuteczną metodą promocji, dociera bowiem do dokładnie sprecyzowanej grupy docelowej.
Szerszy zasięg oferty
Bariery geograficzne nie znają w przypadku reklamy kontekstowej granic - ze swoją reklamą możesz dotrzeć do klienta mieszkającego tam, gdzie jest dostęp do internetu.
Zmniejszenie wydatków związanych z pozyskaniem klientów
Koszty reklamy kontekstowej są często dużo niższe w porównaniu do innych metod reklamy, zarówno internetowej jak i tradycyjnej. Dzięki reklamie w wyszukiwarkach, można obniżyć koszty sprzedaży.
Skuteczna konkurencja z największymi
Możliwość konkurowania z najlepszymi i najbardziej znanymi firmami w Polsce i na świecie.
Płatność tylko za przejście potencjalnego klienta na Państwa stronę
Istnieje możliwość rozliczania płatności na zasadzie opłaty wyłącznie za kliknięcia, czyli przejście potencjalnego klienta na Państwa stronę. Wyświetlanie reklam jest natomiast bezpłatne.
Elastyczność prowadzonej kampanii
Kampania może być wielokrotnie modyfikowana poprzez zmianę: grupy docelowej, fraz, reklam.
Dlaczego Synerway?
Kilkuset zadowolonych klientów
W chwili obecnej Synerway świadczy usługi marketingu internetowego kilkuset klientom.
Międzynarodowy obszar działania
W gronie zadowolonych klientów znajdują się firmy z Europy Zachodniej i Ameryki Północnej. Synerway może podjąć się działań marketingowych w dowolnej wyszukiwarce internetowej.
Wieloletnie doświadczenie
Już w 2002 roku zauważyliśmy potrzebę wsparcia naszych klientów w zakresie promocji witryn internetowych – utworzyliśmy eMarketing Department – aktualnie jeden z największych działów w Synerway. Specjaliści Synerway posiadają Certyfikat Wykwalifikowanych Specjalistów Google (Google Advertising Professional) oraz Certyfikat Wykwalifikowanych Specjalistów Analytics (Google Analytics Individual Qualification).
Obecność w organizacjach branżowych
Synerway jest członkiem stowarzyszenia Interactive Advertising Bureau. IAB ma za zadanie pokazywać skuteczne rozwiązania, tworzyć i prezentować standardy jakościowe, uświadamiać klientom, czego powinni oczekiwać od internetu i od rynku usług internetowych oraz jakie wymagania powinni stawiać agencjom świadczącym usługi eMarketingu.
Indywidualne podejście do klienta
Klienci Synerway traktowani są w sposób indywidualny, a certyfikowani konsultanci są do Państwa dyspozycji. Oznacza to, iż na każdym etapie współpracy staramy się być elastyczni i dopasowywać do potrzeb naszych klientów.
Korzystne rabaty przy długotrwałej współpracy
Dla klientów, którzy zdecydują się na współpracę przekraczającą 6 miesięcy Synerway oferuje atrakcyjne rabaty.
Bezpłatne doradztwo w zakresie reklamy internetowej
Konsultanci Synerway bezpłatnie doradzą Państwu także w innych aspektach eMarketingu takich jak: pozycjonowanie stron internetowych, kampanie linków sponsorowanych, reklama kontekstowa, mailing, optymalizacja stron internetowych, statystyki i analizy efektywności kampanii reklamowych.
Budżet na kliknięcia/wyświetlenia
Istnieje kilka możliwości rozliczeń płatności za reklamę kontekstową:
max CPC - Cena za kliknięcie (Cost per Click - CPC) ustala się ją na zasadzie licytacji, podczas której brana jest pod uwagę popularność danej strony wydawcy wśród reklamodawców. Im bardziej popularna witryna tym koszt jest wyższy. Ponieważ powyższe czynniki są bardzo elastyczne nie można dokładnie ustalić wysokości kosztu za kliknięcie w przyszłości, jednakże można określić maksymalne stawki jakie możecie Państwo zaakceptować. W ramach wykupionego budżetu sami Państwo określacie jaką cenę możeciezaakceptować. Współpracując z Synerway na zasadzie Pakietu kontekst Mini, kontekst Standard lub kontekst PLUS, nie płacą Państwo za pakiet kliknięć, nie znając rzeczywistego kosztu kliknięcia. Płacą Państwo natomiast dokładnie taką kwotę, jaką pobiera system kontekstowy za kliknięcia w Państwa reklamę i mogą ją Państwo na bieżąco monitorować.
Ten system rozliczeń funkcjonuje w: Google AdWords, Adkontekst, OnetBoksy.
stały CPC – Cena za kliknięcie ustalana na stałe dla danej kampanii, każde kliknięcie jest w jednej stałej cenie.
Ten system rozliczeń funkcjonuje w: Adkontekst, SmartContext, boksy Gazeta.pl, Businessclick, Xclaim.
CPM – (Cost per Mille) cena za 1000 wyświetleń reklamy.
Ten system rozliczeń funkcjonuje w: Google AdWords, SmartContext, Businessclick, Xclaim.
Specjaliści Synerway pomogą Państwu w doborze optymalnych systemów reklamy kontekstowej i wysokości budżetu dla osiągnięcia pożądanego celu.
SYNERWAY S.A.
Al. Niepodległości 18
02-653 Warszawa
tel. (+48 22) 322 73 01
fax. (+48 22) 322 76 50
email:
Wyślij e-mail
Wyślij e-mail
Propozycja dodatkowych usług eMarketingu
Pozycjonowanie stron internetowych
Pozycjonowanie stron - działania, których celem jest umieszczenie danej witryny na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania (takich wyszukiwarek jak Google, Yahoo czy też Bing) za pomocą określonych słów kluczowych, związanych z tematyką witryny. Efektem skutecznego pozycjonowania jest zwiększona liczba odwiedzin strony przez docelową grupę internautów, poprawa wizerunku firmy, oraz wzrost sprzedaży.
Linki sponsorowane
To forma reklamy umożliwiająca wykorzystanie w celach marketingowych płatnych linków umieszczanych w widocznych miejscach wyszukiwarki. Opłata pobierana jest tylko za pojedyncze kliknięcie, oznaczające odwiedzenie witryny przez konkretnego internautę. Synerway może przeprowadzić kampanię linków sponsorowanych w dowolnej polskiej bądź zagranicznej wyszukiwarce.
Wyślij e-mail -v2-google_small.gif" />
Statystyki internetowe
Statystyki internetowe są niezbędnym narzędziem w prowadzeniu skutecznych działań z zakresu eMarketingu. Synerway świadczy usługi doboru i instalacji skutecznych narzędzi do analizowania strony internetowej i prowadzonych działań marketingowych.
Optymalizacja stron
Dostosowanie kodu strony internetowej pod kontem wyszukiwarek internetowych. Dzięki optymalizacji poprawie ulegają pozycje oraz indeksowanie strony w wyszukiwarkach.
Kampanie wizerunkowe na stronach www
Bardzo skuteczne narzędzie budujące wizerunek marki lub produktu. Dzięki współpracy Synerway z portalami i domami mediowymi prowadzone kampanie docierają do ściśle wskazanej przez reklamodawcę grupy docelowej.
Mailing
Reklama w postaci listów poczty elektronicznej w formie pliku tekstowego lub graficznego. Poprzez targetowanie umożliwia szybkie dotarcie do wybranej grupy odbiorców.
Audyt SEO
Ocena budowy strony internetowej pod względem wytycznych wyszukiwarek, oraz prowadzonych działań pozycjonerskich.
System Raportów
Narzędzie automatycznie sprawdzające pozycje strony internetowej pod wybranymi frazami w popularnych wyszukiwarkach internetowych.
SEO Copywriting
Usługa polegająca na pisaniu przyjaznych wyszukiwarkom tekstów na strony internetowe.
Badania internetu i użyteczności strony internetowej
Pozwalające w uzasadniony sposób optymalizować witrynę internetową tak, aby zwiększyć jej użyteczność.
Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani powyższymi usługami, prosimy o kontakt z konsultantem Synerway.
SYNERWAY S.A.
Al. Niepodległości 18
02-653 Warszawa
tel. (+48 22) 322 73 01
fax. (+48 22) 322 76 50
email:
Wyślij e-mail
Wyślij e-mail
Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.