Brak zdjęcia

Zarządzanie nieruchomościami nr 140059

Lokalizacja: Kraków (woj. małopolskie)Więcej: Os. Centrum A 3

INFORMACJE
Kontakt
Adnier s.c. - Zarządzanie i Administrowanie Nieruchomościami
Wyślij e-mail
os. Centrum A 3
31-923 Kraków

tel: 12 412 53 72
fax: 12 412 03 21
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu powołaj się na Favore.pl i zapytaj o rabat
Strona WWW
brak
Godziny
pn: 09:00-17:00
wt: 08:00-16:00
śr: 08:00-16:00
cz: 08:00-16:00
pt: 08:00-16:00
rozwiń
WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
Oświadczam, że znam i akceptuję Regulamin Favore.pl i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez Favore.pl Sp. z o.o. albo odbiorców danych zgodnie z Polityką Prywatności. Administratorem danych osobowych jest Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Grochowska 341 lok. 32.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane w szczególności w celu wykonania Umowy zawartej z Tobą na podstawie Regulaminu, w tym do umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z serwisu favore.pl, w tym dodawania i publikowania zapytań/zleceń do Dostawców interesujących Cię usług i produktów oraz kontaktowania Cię z nimi. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. [zwiń]

OPIS USŁUGI
Firma Adnier s.c. - Wyślij e-mail :

Obsługa administracyjna  Wyślij e-mail Wyślij e-mail
  • prowadzenie i aktualizowanie ewidencji nieruchomości,
  • prowadzenie książki obiektu, teczek właścicieli oraz innej dokumentacji technicznej,
  • prowadzenie odczytów wodomierzy i liczników zużycia ciepła zainstalowanych w budynku oraz w lokalach i rozliczanie opłat za zużytą wodę,
  • dokonywanie rozliczeń opłat za media jeden raz w roku na dzień 31.grudnia,
  • na życzenie rozliczanie mediów częściej niż raz w roku, np.rozliczanie zużytego ciepła na koniec okresu grzewczego,
  • przyjmowanie zgłoszeń, interwencji i wniosków właścicieli lokali,
  • przygotowywanie zebrań wspólnoty,
  • przygotowywanie uchwał i innych dokumentów koniecznych na zebraniu wspólnoty,
  • uczestniczenie w zebraniach Zarządu wspólnoty (na życzenie członków Zarządu).
Obsługa finansowo-księgowa budynków Wyślij e-mail Wyślij e-mail
  • prowadzenie obsługi w zakresie wymiaru opłat z tytułu kosztów zarządu, kosztów bieżącego utrzymania budynku oraz kosztów remontu, opłat za centralne ogrzewanie, ciepłą i zimną wodę, kanalizację wywóz nieczystości, oraz innych opłat, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
  • prowadzenie dla każdej nieruchomości odpowiedniej księgowości finansowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
  • księgowanie wpłat dokonywanych przez banki, placówki pocztowe i inne, na podstawie wyciągów bankowych,
  • prowadzenie imiennej ewidencji finansowej dla każdego lokalu w zakresie naliczonych opłat oraz dokonywanych wpłat, jak również występujących zaległości i nadpłat,
  • kontrolowanie terminowości wpłat,
  • wystawianie i doręczanie dłużnikom upomnień,
  • podejmowanie działań mających na celu wyegzekwowanie zaległych opłat z zachowaniem trybu dopuszczonego przepisami prawa,
  • dokonywanie przeliczeń wymiaru należności w przypadku zmiany wysokości cen mediów lub innych opłat związanych z użytkowaniem lokalu,
  • doręczanie właścicielom książeczek opłat,
  • sporządzanie rocznego bilansu,
  • sporządzanie informacji dodatkowej dotyczącej sprawozdania finansowego,
  • sporządzanie wykazu sald na poszczególnych kontach księgowych narastająco, po zaksięgowaniu każdego miesiąca.
Organizacja robót konserwatorskich Wyślij e-mail Wyślij e-mail
  • utrzymywanie obiektów, instalacji i urządzeń technicznych w stanie sprawności użytkowej,
  • organizacja przeglądów i oględzin stanu technicznego obiektów i ich wyposażenia technicznego oraz zlecanie likwidacji stwierdzonych uszkodzeń i niesprawności technicznych,
  • sporządzanie harmonogramów przeglądów oraz robót występujących w budynku,
  • organizowanie usług pogotowia awaryjnego CO, elektrycznego, wod-kan-gaz.
Utrzymanie czystości i porządku Wyślij e-mail Wyślij e-mail
  • organizacja i nadzór nad wszystkimi czynnościami związanymi z utrzymywaniem czystości i porządku w budynkach,
  • zlecanie wykonania dezynfekcji i dezynsekcji pomieszczeń wspólnego użytku (np. w przypadku plagi insektów itp.),
  • dekorowanie budynków flagami narodowymi w okresach świąt państwowych,
  • przygotowanie budynków do okresu zimowego i wiosennego,
  • organizacja i nadzór nad wszystkimi czynnościami związanymi z utrzymaniem czystości terenów bezpośrednio przyległych do budynków.
Obsługa techniczna  Wyślij e-mail Wyślij e-mail
  • wykonywanie bieżących kontroli stanu technicznego obiektów,
  • sporządzanie bilansu potrzeb remontowych budynku,
  • zlecanie sporządzenia kosztorysów inwestorskich,
  • ocena pilności realizacji potrzeb remontowych,
  • sporządzanie umów o roboty remontowe,
  • prowadzenie przetargów na roboty budowlane,
  • wyłanianie dostawców i wykonawców prac remontowych zgodnie z przepisami o zamówieniach publicznych,
  • przestrzeganie procedur konserwatorskich dla nieruchomości wpisanych do rejestru zabytków,
  • załatwianie spraw związanych z uzyskaniem pozwolenia na budowę przy remontach wymagających takiej decyzji,
  • sporządzanie dokumentów niezbędnych do zgłoszenia zamiaru wykonywania robót remontowych,
  • uczestnictwo w realizacji zadań remontowych,
  • uczestnictwo w przetargach oraz udział w odbiorach wykonanych robót,
  • prowadzenie dokumentów określonych przepisami prawa budowlanego i przepisami dozoru technicznego,
  • organizowanie działań związanych z likwidacją przyczyn awarii instalacji i urządzeń,
  • pozyskiwanie kredytów termomodernizacyjnych oraz na roboty budowlane,


Działamy na terenie Krakowa i okolic.

Więcej informacji na stronach internetowych Wyślij e-mail - zarządca administrator nieruchomości


Adnier.s.c.
os. Centrum A 3
31-923 Kraków
tel.: Wyślij e-mail

Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


OPINIE O UŻYTKOWNIKU Adnier

Zarządzanie nieruchomościami Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 4)
Poprzednia usługa: Pokoje gościnne w Szczawnicy. Super wypoczynek   Następna usługa: Elewacje, remonty, malowanie i wiele innych