favore.pl
SERWIS JUNKERS

SERWIS JUNKERS nr 177656

Lokalizacja:

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
250 / sztuka
Kontakt
ELTREX-GAZ
Wyślij e-mail
ul. Górna 53A
05-402 Otwock

tel: 606 577 259606 577 259
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI
              
                        
  KOMPLEKSOWE INSTALACJE DLA BUDOWNICTWA

   
 

Warto przeczytać!!!

Często klienci zadają pytanie: Dlaczego warto systematycznie przeprowadzać konserwację kotła grzewczego?

Najbardziej oczywiste argumenty przemawiające za systematyczną konserwacją:

  • obowiązujące przepisy prawne
  • brak niespodziewanych usterek wynikających z eksploatacyjnego zużycia poszczególnych części, a co za tym idzie wszystkich wiążących się z tym niedogodności (w szczególności niespodziewanych przerw w funkcjonowaniu)
  • wcześniej zaplanowane oraz niższe koszty serwisowe: urządzenia, które nie są regularnie konserwowane częściej ulegają usterkom, koszt konserwacji jest niższy od kosztu napraw realizowanych po wystąpieniu usterki.
  • mniejsze koszty eksploatacj, mniejsze spalanie przy dość wysokich cenach gazu !!!
  • większe bezpieczeństwo eksploatacji
  • zmniejszenie emisji szkodliwych dla środowiska spalin
USŁUGI:
  • pogwarancyjne naprawy kotłów, czyszczenie, przeglądy, autoryzacja ( takie marki jak Junkers, Vaillant, Vissman i inne... )
  • montaż zakupionych u nas urządzeń
O firmie

Od ponad 15 lat zdobywamy doświadczenie w dziedzinie instalacji wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania oraz gazowych. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu jesteśmy w stanie podjąć się realizacji najtrudniejszych inwestycji na terenie województwa mazowieckiego.

Nasza firma zajmuje się:

  • nowoczesne systemy grzewcze, sprzedaż urządzeń, autoryzowany instalator: JUNKERS  Vaillant  Viessmann
  • elektromechanika urządzeń
  • instalacje elektryczne
  • instalacje sanitarne (centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjne, gazowe, z tworzyw sztucznych, miedzi oraz stali)
  • instalacje sprzężonego powietrza
  • instalacje gazowe, gazu płynnego propanu-butanu
  • kotłownie na paliwo stałe, olej i gaz
  • instalacje centralnego odkurzania
  • niekonwencjonalne źródła energii — kolektory słoneczne i pompy ciepła
  • roboty ogólnobudowlane
  • kompleksowa dostawa materiałów i urządzeń

Podstawowym przedmiotem działalności firmy jest montaż i remonty instalacji: centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjnych oraz gazowych w obiektach mieszkaniowych budynków jedno- i wielorodzinnych.

Działalność firmy obejmuje także budownictwo: przemysłowe, jak i również użyteczności publicznej. Wśród naszych klientów są: indywidualni inwestorzy, stacje benzynowe, zakłady przemysłowe i produkcyjne.

Zrealizowane obiekty pozostają pod naszą opieką serwisowo-gwarancyjną oraz pogwarancyjną. Dzięki takiemu postępowaniu możemy utrzymać dobrą opinię o montowanych przez nas urz±dzeniach.

Potwierdzeniem jakości świadczonych usług są liczne certyfikaty, dyplomy oraz referencje.

Od wielu lat jesteśmy autoryzowanym partnerem firm; JUNKERS, Viessmann, Vaillant, Ariston, oraz wielu innych.

Jesteśmy sprawdzonym i wiarygodnym partnerem przy realizacji wszelkiego typu inwestycji, charakteryzuje nas:

  • Wysoka jakość świadczonych usług
  • Duża dyspozycyjność i elastyczność przy realizacji zleconych prac
  • Terminowość postawionych zadań

Zapraszamy do współpracy !

Aukcja posiada charakter informacyjny!


                                       
Wyślij e-mail Wyślij e-mail
Wyślij e-mail Wyślij e-mail
Wyślij e-mail Wyślij e-mail
Wyślij e-mail Wyślij e-mail


Wyślij e-mail    


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
250 / sztuka
Kontakt
ELTREX-GAZ
Wyślij e-mail
ul. Górna 53A
05-402 Otwock

tel: 606 577 259606 577 259
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU profi7
negatywna
rozwiń Nie polecam. Po awarii16- letniego pieca Junkers pilnie szukałam fachowca. Na tego Pana trafiłam szukając na stronie Firmy Junkers. Zaproponował mi wymianę na nowy piec kondensacyjny Junkers Smart. Po wykonaniu usługi piec nie działał prawidłowo. Wezwałam innego instalatora i okazało się , że usługa montażu wykonana została nie fachowo, a bezpośrednią przyczyną nieprawidłowego działania pieca była żle podłączona czujka temperatury do zasobnika cwu. Po roku zaczęła cieknąć woda na połączeniu rur doprowadzających wodę do pieca. Poza tym Fachowiec nie solidny, obiecuje a nie wykonuje - od ponad roku czekam na podłączenie czujki pogodowej i nie mogę się doczekać. Fakturę za usługę wystawił po ponad pół roku od wykonania usługi i jeszcze na niższą kwotę niż zapłaciłam. Miałam nadzieję, że Junkers poleca tylko sprawdzonych fachowców, ale chyba lepiej korzystać z fachowców poleconych przez innych.
Odpowiedź z dnia 11-02-2013 13:36
Negatywny komentarz jest złośliwy, mija się z faktami. Usługa wykonana została zgodnie z życzeniem i umową, która dotyczyła wymiany zużytego 16 letniego kotła atmosferycznego na kosioł CO kondensacyjny Junkres Cerapur-Smart z pozostawieniem starego 16 letniego zasobnika CWU. Zgodnie z życzeniem zamontowano regulator temperatury pokojowy, tygodniowy w wersji radiowej. Regulator ten z powodu nie prawidłowej obsługi został uszkodzony, oczywiście wymieniono go na drugi nowy nieodpłatnie. Po zainstalowaniu układ działał prawidłowo. Ponadto zgodnie z obowiązującą procedurą w firmie Junkers - urządzenie montuję autoryzowany instalator. Następnie autoryzowany serwis dokonuję ostatecznego uruchomienia, potwierdza protokołem, który podpisuje klient. Nie zgłoszono żadnych zastrzeżeń. Przekazano instrukcję obsługi urządzeń, poinstruowano odnośnie regulacji i obsługi. Po dłuższym okresie eksploatacji pojawił się problem zakamienienia wężownicy i zasobnika CWU. W 16 letnim, zakamienionym zasobniku czujnik temperatury wody nie odczytywał prawidłowo temperatury wody. Kilkakrotnie przepłukano i odpowietrzono wężownicę. Jest to skutek eksploatacyjny a nie montażu. Jak sama klientka oświadcza, że po roku wezwała innego instalatora, który rozszczelnił instalację, zrywając połączenie lutowane dużą siłą. Oczywiście wmówiono mi, że to moja wina, nieodpłatnie dokonałem naprawy. Jak wynika z oszczerczej opinii, klientka oczekuje, usiłuje wymusić kolejną nieodpłatna usługę polegającą na zamontowaniu zupełnie innego regulatora temperatury pomieszczeń, który nie był przedmiotem umowy. Wystawiona faktura oczekiwała ponad pół roku na odbiór. Usługa wykonana w 100% procentach.
Wystawiona 02-02-2013 18:46 przez Danuta Jastrzębska (77.254.110.*)   Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
negatywna
rozwiń Nie polecam. Po awarii16- letniego pieca Junkers pilnie szukałam fachowca. Na tego Pana trafiłam szukając na stronie Firmy Junkers. Zaproponował mi wymianę na nowy piec kondensacyjny Junkers Smart. Po wykonaniu usługi piec nie działał prawidłowo. Wezwałam innego instalatora i okazało się , że usługa montażu wykonana została nie fachowo, a bezpośrednią przyczyną nieprawidłowego działania pieca była żle podłączona czujka temperatury do zasobnika cwu. Po roku zaczęła cieknąć woda na połączeniu rur doprowadzających wodę do pieca. Poza tym Fachowiec nie solidny, obiecuje a nie wykonuje - od ponad roku czekam na podłączenie czujki pogodowej i nie mogę się doczekać. Fakturę za usługę wystawił po ponad pół roku od wykonania usługi i jeszcze na niższą kwotę niż zapłaciłam. Miałam nadzieję, że Junkers poleca tylko sprawdzonych fachowców, ale chyba lepiej korzystać z fachowców poleconych przez innych.
Odpowiedź z dnia 11-02-2013 13:36
Negatywny komentarz jest złośliwy, mija się z faktami. Usługa wykonana została zgodnie z życzeniem i umową, która dotyczyła wymiany zużytego 16 letniego kotła atmosferycznego na kosioł CO kondensacyjny Junkres Cerapur-Smart z pozostawieniem starego 16 letniego zasobnika CWU. Zgodnie z życzeniem zamontowano regulator temperatury pokojowy, tygodniowy w wersji radiowej. Regulator ten z powodu nie prawidłowej obsługi został uszkodzony, oczywiście wymieniono go na drugi nowy nieodpłatnie. Po zainstalowaniu układ działał prawidłowo. Ponadto zgodnie z obowiązującą procedurą w firmie Junkers - urządzenie montuję autoryzowany instalator. Następnie autoryzowany serwis dokonuję ostatecznego uruchomienia, potwierdza protokołem, który podpisuje klient. Nie zgłoszono żadnych zastrzeżeń. Przekazano instrukcję obsługi urządzeń, poinstruowano odnośnie regulacji i obsługi. Po dłuższym okresie eksploatacji pojawił się problem zakamienienia wężownicy i zasobnika CWU. W 16 letnim, zakamienionym zasobniku czujnik temperatury wody nie odczytywał prawidłowo temperatury wody. Kilkakrotnie przepłukano i odpowietrzono wężownicę. Jest to skutek eksploatacyjny a nie montażu. Jak sama klientka oświadcza, że po roku wezwała innego instalatora, który rozszczelnił instalację, zrywając połączenie lutowane dużą siłą. Oczywiście wmówiono mi, że to moja wina, nieodpłatnie dokonałem naprawy. Jak wynika z oszczerczej opinii, klientka oczekuje, usiłuje wymusić kolejną nieodpłatna usługę polegającą na zamontowaniu zupełnie innego regulatora temperatury pomieszczeń, który nie był przedmiotem umowy. Wystawiona faktura oczekiwała ponad pół roku na odbiór. Usługa wykonana w 100% procentach.
Wystawiona 02-02-2013 18:46 przez Danuta Jastrzębska (77.254.110.*)   Zgłoś nadużycie
Zobacz wszystkie

Wystaw opinię
SERWIS JUNKERS - galeria
SERWIS JUNKERS Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 17)
Poprzednia usługa: Obsługa i pomoc prawna   Następna usługa: Zdobiona drewniana witryna 3 - drzwiowa DM - 803