favore.pl
Chorwacja  -  Hotel Belvedere 3*  -  poleca Geotour

Chorwacja - Hotel Belvedere 3* - poleca Geotour nr 199751

Lokalizacja: Chorzów (woj. śląskie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Użytkownik
geotour (7)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
PAWEŁ KAPRAL
GEOTOUR
Wyślij e-mail
Sobieskiego 8
41-500 Chorzów

tel: 32 346030732 3460307
tel: 500556600500556600
fax: 32 2491453
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI
Hotel BELVEDERE *** autokarem - Chorwacja - Medulin (pokój z widokiem na park)
 
Państwo: Wyślij e-mail
Region: Wyślij e-mail
Miasto: Wyślij e-mail
Transport: Autokar
Profil wyjazdu: Pobyt wypoczynkowy, Wyjazd rodzinny
   
Wyżywienie: śniadanie, Obiadokolacje
Zakwaterowanie: Hotel
Wyposażenie: Basen, TV, Telefon, Restauracja, sauna, Klimatyzacja centralna, Parking, bar, Sklep, Internet , fryzjer, Program animacyjny, Winda, Plaża, Boisko
świadczenia:
Cena zawiera: zakwaterowanie, przejazd komfortowym autokarem (klimatyzacja, video, barek, WC), śniadania i obiadokolacje, ubezpieczenie (KL + NW + bagaż), opiekę pilota-rezydenta. Cena nie zawiera: taksy klimatycznej, napojów do obiadokolacji.
Cena podstawowa:
Pokój 2-osobowy, Wyjazd z Bielska-Białej, Autokar, Osoba dorosła, Gwarancja niezmienności ceny, Promocja wiosenna do 21.05.2010
Dodatkowy atut:
Dziecko do lat 6 jako 3-cia osoba w pokoju 2-osobowym na dostawce świadczenia hotelowe GRATIS !!!
Istria:
Istria to najbardziej urozmaicony region turystyczny Chorwacji. Jest największym półwyspem na wschodnim wybrzeżu Adriatyku i jednocześnie regionem najbardziej rozwiniętym pod względem turystycznym. Panuje tutaj klimat śródziemnomorski z elementami kontynentalnego, dlatego Istria zaliczana jest do najbardziej nasłonecznionych miejsc w Europie. Istria urzeka swoim kosmopolitycznym urokiem, malowniczymi krajobrazami, średniowiecznymi miasteczkami oraz przepięknym wybrzeżem. Najbardziej znane ośrodki turystyczne znajdują się na zachodnim wybrzeżu. Największym miastem Istrii jest Pula, która uchodzi za najstarsze miasto i uznawana jest za stolicę chorwackiej turystyki.
Medulin:
Medulin to malownicze miasteczko liczące około 1.700 mieszkańców, oddalone od Puli około 10 km. Niewątpliwym walorem tego kurortu są liczne, naturalne i połączone ze sobą zatoczki ze wspaniałymi, niepowtarzalnymi plażami oraz bliskość wysepek porośniętych śródziemnomorską roślinnością, do których można dotrzeć łódkami. W pobliżu miasteczka znajduje się przystań jachtowa oferująca żeglugę wśród malowniczego wybrzeża. Ze względu na swoje walory krajobrazowe i piękne pejzaże Medulin jest atrakcyjnym miejscem zarówno dla tych, którzy poszukują spokoju i relaksu, jak również dla miłośników aktywnego spędzania czasu.
hotel BELVEDERE ***:
Hotel położony nad morzem, 50 m od drobnokamienistej, dobrze zagospodarowanej plaży, oddalony około 1 km od centrum miasteczka Medulin. Piaszczysta plaża znajduje się w odległości około 450 m. Klimatyzowany budynek hotelowy składa się z 2 czteropiętrowych skrzydeł. Do dyspozycji gości: basen zewnętrzny z morską wodą (leżaki na basenie płatne), oddzielny brodzik dla dzieci, bar przy basenie, kryty basen (czynny w sezonie wyłącznie w przypadku niepogody), windy, recepcja, przestronny hol, taras z widokiem na morze, klimatyzowana restauracja, bar, sklepiki z pamiątkami, salon fryzjerski, parking. Dodatkowo dla gości hotel oferuje odpłatnie: centrum fitness, salon masażu, saunę, kącik internetowy, sejf w recepcji. W hotelu organizowany jest program animacyjny dla dzieci (lipiec, sierpień), aquaaerobic, gry sportowe, turnieje piłki nożnej. Niedaleko hotelu usytuowane jest centrum sportowe dysponujące boiskami do piłki nożnej, koszykówki, siatkówki, kortami tenisowymi, polami do mini-golfa, bieżnią lekkoatletyczną, stołami do tenisa. Na plaży istnieje możliwość wypożyczenia rowerów wodnych i skorzystania z łódek-taksówek oferujących rejsy na pobliskie wysepki.
POKOJE:
2-osobowe, z możliwością 1 dostawki, estetycznie urządzone, łazienka (prysznic, umywalka, WC), klimatyzacja sterowana centralnie, TV-SAT, telefon, balkon (stolik i 2 krzesła).
Świadczenia:
- przejazd komfortowym autokarem (klimatyzacja, video, barek, WC)
- 9 noclegów
- 9 śniadań (bufet)
- 9 obiadokolacji (bufet)
- ubezpieczenie (KL + NW + bagaż)
- opieka pilota-rezydenta

Pierwszym świadczeniem jest obiadokolacja pierwszego dnia pobytu.
Ostatnim świadczeniem jest śniadanie w ostatnim dniu pobytu.
Zakwaterowanie od godz. 14:00. Wykwaterowanie do godz. 10:00.
Uwaga:
Uczestnicy sami pokrywają na miejscu koszty taksy klimatycznej 9 EURO za cały pobyt. Osoby w wieku 12 - 18 lat płacą 50% taksy. Dzieci do 12 lat - taksa klimatyczna gratis.

Wyjazdy z Polski wg rozkładu jazdy. Przyjazd na miejsce w godzinach przedpołudniowych. Wyjazd z Medulinu w godzinach popołudniowych. Powrót do Bielska-Białej około godz. 9:00. Pozostałe miasta wg rozkładu jazdy.

Atrakcje:
Hotel 3* o bardzo dobrym standardzie z przyjemną atmosferą, cieszący się bardzo dobrą opinią wśród naszych klientów i obecny już 6-ty sezon w naszej ofercie. Dzięki dogodnemu położeniu jest odpowiedni zarówno dla osób pragnących spokoju, jak i nastawionych na korzystanie z szerokiego wachlarza sportów. Ze względu na atut, jakim jest bliskość piaszczystej plaży, oraz program animacyjny,szczególnie polecany dla rodzin z dziećmi.
Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail
termin dni typ oferty grupa cenowa cena od osoby miejsca
od:2010-06-21 do:2010-07-02 12 last-minute A 1979 PLN
1700 PLN
Wyślij e-mail

od:2010-06-30 do:2010-07-11 12 last-minute B 2039 PLN
1914 PLN
Wyślij e-mail
Dodatkowe informacje/uwagi: OSTATNI WOLNY POKÓJ !

od:2010-07-09 do:2010-07-20 12 specjalna C 2139 PLN
2014 PLN
Wyślij e-mail

od:2010-07-18 do:2010-07-29 12 specjalna C 2139 PLN
2014 PLN
Wyślij e-mail

od:2010-07-27 do:2010-08-07 12 specjalna C 2139 PLN
2014 PLN
Wyślij e-mail

od:2010-08-05 do:2010-08-16 12 specjalna C 2139 PLN
2014 PLN
Wyślij e-mail

od:2010-08-14 do:2010-08-25 12 specjalna C 2139 PLN
2014 PLN
Wyślij e-mail

od:2010-08-23 do:2010-09-03 12 specjalna D 2119 PLN
1994 PLN
Wyślij e-mail

od:2010-09-01 do:2010-09-12 12 specjalna E 2069 PLN
1944 PLN
Wyślij e-mail

 


BIURO PODRÓŻY GEOTOUR

ul.Sobieskiego 8

41-500 Chorzów

tel 0-32-346-03-06, 0-32-249-14-53, 0-32-3460307

tel/fax 0-32-249-14-53

tel kom 0-500-55-66-00 (czynny do 22.00)

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail


ZAPRASZAMY !!!



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Użytkownik
geotour (7)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
PAWEŁ KAPRAL
GEOTOUR
Wyślij e-mail
Sobieskiego 8
41-500 Chorzów

tel: 32 346030732 3460307
tel: 500556600500556600
fax: 32 2491453
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU geotour
pozytywna
rozwiń Krótko i na temat - w niedzielę 01.11.2015 pomogli mi w rezerwacji biletu do Londynu - Dzięki Wielkie ! Wystawiona 03-11-2015 09:53 przez Kasia (83.30.166.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dziękuję za udane wakacje w Turcji W biurze Geotour spotkałam się z miłą i profesjonalną obsługą Dzięki raz jeszcze Panie Pawle Wystawiona 06-08-2012 12:29 przez Marzena (88.5.232.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Jestem bardzo zadowolona z usług Biura Podróży Geotour. W dniu Święta Narodowego - 11.11.2011 dokonałam rezerwacji online biletu autobusowego do Kolonii, dziękuję za pomoc telefoniczną - była ona bardzo istotna dla mnie. Niestety nikt na żadnej infolinii nie pracował - a tutaj pozytywne zaskoczenie. Pozdrawiam Basia - od teraz tylko i wyłącznie będę korzystała z usług Geotour-u Wystawiona 12-11-2011 12:25 przez Basia (83.29.82.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Hotel bardzo przytulny i rodzinny; pokoje, łazienka ok-codziennie sprzątane, basen mały ale bardzo zadbany, przemiła obsługa szefostwa-naprawdę życzliwi ludzie; ceny w hotelowej restauracji bardzo przystępne, np. dobre wino już od 3 levów a posiłki bardzo smaczne; odległosc do plaży 10 min pieszo; bylismy we wrzesniu, upalnie-temp. 28 stopni C. Wystawiona 09-10-2011 13:09 przez zadowoleni (46.113.157.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dzięki nim udało mi się zarezerwować bilet w godzinach wieczornych - Tylko tutaj znalazłem pomoc. Dziękuję i pozdrawiam Wystawiona 02-06-2011 06:49 przez Mariusz (109.212.164.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Byliśmy w hotelu President z roku 2010 - Rewelacja - Mogę tylko polecić tą ofertę. Obsługa w biurze - jak najbardziej OK, wszystko szybko i sprawnie Wystawiona 03-04-2011 18:41 przez Iza (178.159.193.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Miła obsługa, rezerwacja biletu mailem trwała 7 minut - Jak dla mnie Rewelacja !!! Polecam Geotour Wystawiona 28-01-2011 18:12 przez Kasia (83.22.251.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Ładny, mały pensjonacik w Rawdzie. Mały basenik. Usytuowany obok drogi- trochę głośno. Codziennie sprzątane pokoje (choć na pewno nie dla pedantów;)). Jedzenie ok, ale trochę za mało- trzeba dokupić sobie gdzieś coś na obiad. Przemiła obsługa!!!!! Klimatyzacja dodatkowo płatna 2Euro/ dzień. Do plaży idzie się ok. 10 minut, do centrum ok. 5 minut. Rawda to mała miejscowość turystyczna- sporo sklepików i restauracyjek. Nie dla bardzo rozrywkowych osób:) Za to ceny dużo niższe, niż w Słonecznym Brzegu. Plaża piaszczysta, sporo glonów (taki bułgarski urok), raczej węższa. Co godzinę kursują autobusy do Neseberu (koniecznie do zobaczenia nocą!)i Słonecznego Brzegu. Byliśmy 12 dni, w połowie sierpnia. Płaciliśmy 1129 zł/os i uważam, że za taką cenę to na prawdę fajne wakacje! Bawiliśmy się super:) Malkontentom polecam 5* hotele z aqua parkami;) Wystawiona 13-09-2010 16:25 przez Kasia (83.13.29.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Uwaga na firmę Janosik z Rzeszowa. Stanowczo odradzam. Firma Janosik z Rzeszowa która jeżdzi pod logo Sindbad to jedna z najgorszych firm. Pod koniec kwietnia biuro podróży Orlando Travel zorganizowało pielgrzymkę do Włoch przewoźnikiem była firma Janosik. Kierowcy zostawili autokar na Via Aurelia w Rzymie i poszli na zakupy. Po powrocie okazało się że mieli włamanie. Nie powiadomili policji oraz pilota. Zdarzenie miało miejsce między 11-12 a autokar po nas przyjechał ok goz.16:15. Kierowcy nadal nic nie powiedzieli. Dopiero jak zaczęliśmy zgłaszać że nie ma naszych rzeczy, które pozostawiliśmy w autokarze jeden z kierowców wspomniał że chyba mili włamanie bo został im wyłamany zamek ale myśleli że nic nie zostało skradzione. Słowa przepraszam nie usłyszeliśmy. 6 osób starciło wiele rzeczy w tym dokumety, leki, pieniądze, karty płatnicze. Strata została wyceniona na prawie 5 tys PLN.Pilotka staciła cały swój warsztat pracy. Skradziono jej wszystkie notatki,adresy,kontakty,płyty DVD. Niestety firma Janosik w ogóle nie poczuwa się do odpowiedzialności i nie wypłaciła nam odszkodowania. Napisali że nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w autokarze. Tylko firma Orlando ze względu na dobre imię wypłaciła nam z własnych pieniędzi 70% wartości roszczeń. Kierowcy zachowali się totalnie nie odpowiedzialnie jak smarkate dzieci. Jak można nie zgłosić włamania wiedzac że w srodku autokaru znajdowały się rzeczy osobiste uczestników.Firma Janosik powinna za ich błędy zapłacić i ponieś konsekwencje. Osoby poszkodowanie zastanawiają się czy nie wystapić na drogę sądową. Nikt nie ma pretensji o włamanie tylko o to że nie powiadomili policji, pilota a przede wszystkim uczestników pielgrzymki. Jak można się było tak zachować i nawet nie przeprosić poszkodowanych Wystawiona 07-06-2010 21:31 przez poszkodowany (95.41.125.*)   Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń Masakra ! Moje dziecko było na koloniach tanecznych i za jego odwiedzenie tj. parking około 30 minut zapłaciłem 20 złotych. Nie ma informacji o cenniku, nikt nie stoi na bramce, brama była otwarta a przy wyjeździe zamknięta i czerwone karteczki na samochodach. W recepcji 20 PLN do opłacenia. To wstyd tak oszukiwać ludzi ! Do tej pory moja opinia o ośrodku była dobra. W zeszłym roku parking był bezpłatny. Szkoda, że za 20 złotych można tak zniszczyć opinię o tym ośrodku.
Odpowiedź z dnia 02-09-2013 12:28
Bardzo proszę o podanie nazwy ośrodka w którym było dziecko. Negatywną opinię pisze Pan Piotr pod adresem naszego biura, a dotyczy ona jakiegoś ośrodka wypoczynkowego ? Nie sprzedawaliśmy żądnego obozu tanecznego w tym roku - więc opinia (jeśli jest słuszna i negatywna) powinna być skierowana do adresata - czyli jakiegoś ośrodka w Polsce (z którego Pan Piotr jak widzę korzystał przynajmniej po raz drugi). Opinia zupełnie bezpodstawna jak widać.
Wystawiona 26-08-2013 11:43 przez Piotr (212.33.79.*)   Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
pozytywna
rozwiń Krótko i na temat - w niedzielę 01.11.2015 pomogli mi w rezerwacji biletu do Londynu - Dzięki Wielkie ! Wystawiona 03-11-2015 09:53 przez Kasia (83.30.166.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dziękuję za udane wakacje w Turcji W biurze Geotour spotkałam się z miłą i profesjonalną obsługą Dzięki raz jeszcze Panie Pawle Wystawiona 06-08-2012 12:29 przez Marzena (88.5.232.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Jestem bardzo zadowolona z usług Biura Podróży Geotour. W dniu Święta Narodowego - 11.11.2011 dokonałam rezerwacji online biletu autobusowego do Kolonii, dziękuję za pomoc telefoniczną - była ona bardzo istotna dla mnie. Niestety nikt na żadnej infolinii nie pracował - a tutaj pozytywne zaskoczenie. Pozdrawiam Basia - od teraz tylko i wyłącznie będę korzystała z usług Geotour-u Wystawiona 12-11-2011 12:25 przez Basia (83.29.82.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Hotel bardzo przytulny i rodzinny; pokoje, łazienka ok-codziennie sprzątane, basen mały ale bardzo zadbany, przemiła obsługa szefostwa-naprawdę życzliwi ludzie; ceny w hotelowej restauracji bardzo przystępne, np. dobre wino już od 3 levów a posiłki bardzo smaczne; odległosc do plaży 10 min pieszo; bylismy we wrzesniu, upalnie-temp. 28 stopni C. Wystawiona 09-10-2011 13:09 przez zadowoleni (46.113.157.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dzięki nim udało mi się zarezerwować bilet w godzinach wieczornych - Tylko tutaj znalazłem pomoc. Dziękuję i pozdrawiam Wystawiona 02-06-2011 06:49 przez Mariusz (109.212.164.*)   Zgłoś nadużycie
Zobacz wszystkie

Wystaw opinię
Chorwacja - Hotel Belvedere 3* - poleca Geotour - galeria
Chorwacja - Hotel Belvedere 3* - poleca Geotour Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 2)
Poprzednia usługa: PRACE MATURALNE - SZYBKO   Następna usługa: Producent materacy kieszeniowych - EL - MAT