favore.pl
Jak radzić sobie z narzekającymi pracownikami.

Jak radzić sobie z narzekającymi pracownikami. nr 21738

Lokalizacja: cała Polska

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
3 590 / dzień
Kontakt
INVENTI Consulting
INVENTI Consulting
Wyślij e-mail
ul. Mogilska 43
31-545 Kraków

tel: 12 398781812 3987818
tel: 12 398782012 3987820
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 09:00-17:00
OPIS USŁUGI
Truciciele w organizacji, czyli jak radzić sobie z narzekającymi pracownikami.


...W firmowej rzeczywistości często zdarza się nam spotykać osoby notorycznie kontestujące decyzje przełożonych, rozsyłające zaczepne maile, etc....[] Właściwe rozpoznanie patologicznych sytuacji, wprowadzenie środków zaradczych jak i mechanizmów zapobiegających tworzeniu się ognisk zapalnych może okazać się kluczowe dla stworzenia efektywnego i właściwie umotywowanego zespołu pracowników...


Większości z nas wydaje się, że potrafimy zarządzać pracownikami. Zdziwienie przychodzi w momencie gdy nasi podwładni niechętnie podejmują realizacji nowych wyzwań, gdy wciąż domagają się podwyżki i awansu a do tego wszystkiego z ich ust słyszymy komentarze w stylu „Nie po to studiowałem pięć lat by teraz…”. Jeśli jako szef czujesz się bezradny, zniechęcony i zakłopotany wysłuchiwaniem narzekań członków zespołu, rozstrzyganiem sytuacji konfliktowych, prowadzeniem mediacji w sytuacjach sporów między pracownikami to szkolenie jest rodzajem vademecum postępowania w takich sytuacjach.



Cele szkolenia:

  • Podniesienie kompetencji prowadzenia negocjacji problemowych i rozwiązywania sytuacji konfliktowych wśród grup pracowniczych
  • Wzmocnienie umiejętności radzenia sobie z „trucicielem”
  • Poszerzenie kompetencji w zakresie diagnostyki i profilaktyki nieefektywnych stylów komunikowania się pracowników
  • Zwiększenie repertuaru możliwości udzielania informacji zwrotnych w trudnych sytuacjach zarządzania personelem

Profil uczestnika

Osoby, które są odpowiedzialne za politykę personalną organizacji, głównie te osoby, które są odpowiedzialne za zarządzanie pracownikami.


Korzyści dla uczestnika

Po zakończeniu szkolenia uczestnicy:

  • Będą znali sposoby prowadzenia rozmów z narzekającym pracownikiem
  • Nabędą umiejętności diagnozowania nieefektywnych zachowań pracowników, odnajdą nieprawidłowości operacji i procesów w zarządzaniu zasobami ludzkimi,
  • Wypracują środki zaradcze na "trucicieli" w organizacji
  • Zwiększą swoje umiejętności w zakresie rozstrzygania sytuacji konfliktowych indywidualnych i grupowych
  • Doświadczą sytuacji rozwiązywania negocjacji problemowych

Czas trwania szkolenia

2 dni szkoleniowe (szesnaście godzin intensywnych zajęć warsztatowych)


Metody szkoleniowe

  • ćwiczenia grupowe i indywidualne
  • gry i symulacje
  • analiza studium przypadku
  • dyskusje moderowane
  • techniki twórczego myślenia
  • prezentacje, demonstracje, obserwacja


 




Trener prowadzący szkolenie

Magdalena Czernecka
Wyślij e-mail


Cena szkolenia

Szczegółowy program szkolenia:


Pierwszy dzień szkolenia:

  

 

 

 

Moduł I: Przywództwo w zespole

  • Mój portret lidera – autodiagnoza własnego stylu lidera, metafora zarządzania – indywidualna praca każdego uczestnika, określenie celów szkoleniowych
  • Psychologiczne aspekty zarządzania konfliktowym pracownikiem - dyskusja moderowana, poznanie metod radzenia sobie z konfliktowymi sytuacjami w organizacji


Cel: Poszerzenie kompetencji w zakresie diagnostyki i profilaktyki nieefektywnych stylów komunikowania się pracowników

 


Moduł II:Diagnoza organizacji – elementy wzmacniające i osłabiające działanie organizacji w aspekcie zarządzania zasobami ludzkimi

  • Truciciel, wampir emocjonalny czyli pracownik konfliktowy– charakterystyka, potrzeby, style myślenia i działania,
  • Algorytm radzenia sobie z „trucicielem” – praktyka prowadzenia rozmowy w doświadczeniu uczestników
  • Narzędzia radzenia sobie z nieefektywnymi zachowaniami pracowników


Cel: Wzmocnienie umiejętności radzenia sobie z „trucicielem”

 

 

 

 
Drugi dzień szkolenia:

 

 


Moduł III: Diagnostyka konfliktów w organizacji - Jak szukać porozumienia i wspólnie osiągać założone cele

  • Argumentowanie, przekonywanie czyli w jaki sposób przekonywać pracowników do swoich racji w sytuacji rozbieżnych grup interesów – prowadzenie negocjacji problemowych w oparciu o case study


Cel: Podniesienie kompetencji prowadzenia negocjacji problemowych i rozwiązywania sytuacji konfliktowych wśród grup pracowniczych


Moduł IV: Wzmacnianie kompetencji udzielania informacji zwrotnych w trudnych sytuacjach zarządzania personelem

  • Asertywność czyli jak osiągać wspólne cele bez generowania konfliktów,
  • Konstruktywna informacja zwrotna czyli jak oni znoszą krytykę –praktyka menedżera udzielania informacji zwrotnych
  • Delegowanie zadań czyli czy mogę im zaufać czy jednak warto bym wszystko robił sam,

  

Cel: Zwiększenie repertuaru możliwości udzielania informacji zwrotnych w trudnych sytuacjach zarządzania personelem

Koszt szkolenia zamkniętego (grupa - 8-14 osób):

3 590 zł brutto/dzień



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
3 590 / dzień
Kontakt
INVENTI Consulting
INVENTI Consulting
Wyślij e-mail
ul. Mogilska 43
31-545 Kraków

tel: 12 398781812 3987818
tel: 12 398782012 3987820
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 09:00-17:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU inventi
brak opinii negatywnych - pokaż wszystkie opinie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Jak radzić sobie z narzekającymi pracownikami. - galeria
Jak radzić sobie z narzekającymi pracownikami. Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 9)
Poprzednia usługa: Wykańczanie wnętrz - remonty   Następna usługa: Nowoczesne techniki negocjacji