favore.pl
Telefoniczne umawianie spotkań handlowych

Telefoniczne umawianie spotkań handlowych nr 220722

Lokalizacja: Warszawa (woj. mazowieckie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Użytkownik
Kontakt
Marzena Baranowska
Gration Sp. z o.o.
Wyślij e-mail
Al. Jana Pawła II 61c/304
01-031 Warszawa

tel: 608630994608630994
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI
Sprzedajemy również materiały szkoleniowe opracowane specjalnie z myślą o samokształceniu.

Zapraszamy na szkolenia:

Telefoniczne umawianie spotkań i telesprzedaż

Jak powiedzieć i osiągnąć cel, czyli jakość mówienia

Szkolenie jest przeznaczone dla wszystkich, którzy nie chcą już słyszeć w słuchawce zdań w stylu: „Nie, dziękujemy. Nie jesteśmy zainteresowani. Jesteśmy zadowoleni z usług naszych dostawców."

Skuteczna rozmowa telefoniczna z potencjalnym klientem zwiększa motywację i efektywność działań pracownika, ale również wpływa na realizacje planu sprzedaży. Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych to klucz do sukcesu w sprzedaży. Sztuka ta jednak nie jest łatwa, a bywa nawet żmudna i niewdzięczna. Nie wszystko da się sprzedać przez telefon. W przypadku sprzedaży wymagającej kontaktu osobistego ważne jest spotkanie z klientem.

Dobra relacja biznesowa zawsze rozpoczyna się od nawiązania kontaktu. Można perfekcyjnie opanować teorię sztuki sprzedaży, ale każdy doświadczony handlowiec powie, że to nie wszystko. Dlatego proponujemy szkolenie, na którym uczymy i trenujemy sposoby panowania nad emocjami oraz kontrolowania i panowania nad rozmową telefoniczną przez handlowców. Uczestnicy dowiedzą się, jak zwiększyć własną efektywność w zakresie sprzedaży lub umawiania spotkań i za pierwszym razem skutecznie osiągać cel. Powiemy również jak radzić sobie z odmowami.

Im więcej skutecznych spotkań, tym większe szanse na zwiększenie liczby klientów.

Cele szkolenia

Szkolenie w postaci intensywnego treningu, prowadzone przez praktyka, który zaprezentuje formy i możliwości wykorzystania telemarketingu w sprzedaży – sposoby i metody przekazywania informacji z zachowaniem wysokiej jakości i profesjonalizmu. Celem jest zdobycie i udoskonalenie umiejętności w zakresie komunikowania się, sterowania przebiegiem rozmowy przez telefon, efektywnej organizacji pracy telemarketera, diagnozy potrzeb klienta, argumentacji telemarketera oraz przezwyciężania sytuacji trudnych w kontaktach telefonicznych.

Odbiorcy szkolenia

Handlowcy i wszyscy inni pracownicy, którzy chcieliby być podziwiani za skuteczne i ekonomiczne rozmowy z klientem przez telefon, których celem jest umówienie spotkania.

Korzyści dla uczestników

  • Zwiększenie motywacji do prowadzenia rozmów telefonicznych
  • Jak przejść - „bramkarzy i podobnych”
  • Spokój i pewność w realizacji wytyczonych celów sprzedażowych
  • Utrwalenie poczucia swojej siły przekonywania i pewności w rozmowach telefonicznych
  • Odzyskanie kontroli i przejmowanie inicjatywy w trakcie przyszłych rozmów z klientami
  • Prowadzenie skutecznych i bezstresowych rozmów z klientami, prowadzących do spotkań biznesowych


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Użytkownik
Kontakt
Marzena Baranowska
Gration Sp. z o.o.
Wyślij e-mail
Al. Jana Pawła II 61c/304
01-031 Warszawa

tel: 608630994608630994
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU gration
pozytywna
rozwiń Niezłe. Wystawiona 15-12-2009 16:17 przez Vectra (87.205.245.*)   Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
pozytywna
rozwiń Niezłe. Wystawiona 15-12-2009 16:17 przez Vectra (87.205.245.*)   Zgłoś nadużycie
Zobacz wszystkie

Wystaw opinię
Telefoniczne umawianie spotkań handlowych - galeria
Telefoniczne umawianie spotkań handlowych Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 11)
Poprzednia usługa: ESTETICA UMBRO zestaw damski - fiolet   Następna usługa: Projektowanie wnętrz - atrakcyjne ceny