Obsługa sekretariatu obejmuje m.in.:
Þ obsługę korespondencji:
· redagowanie i przepisywanie pism na komputerze,
· kopiowanie, drukowanie i powielanie biurowe oraz czynności podobne,
· obsługa (odbieranie i wysyłanie) poczty, faksów i wiadomości e-mail,, rozdzielanie korespondencji, rejestrowanie korespondencji, organizowanie przesyłek kurierskich itp.,
Þ czynności oganizacyjno-administracyjne firmy,
· monitorowanie płatności, poprzez przypominanie klientom
o przeterminowanych zobowiązaniach,
· odbieranie telefonów,
· udzielanie informacji wskazanych przez Zlecającego (np. o zakresie i cenach usług lub towarów, numerach kontaktowych, itp.,
· prowadzenie terminarza Zlecającego, w tym umawianie spotkań, wynajem salek konferencyjnych, organizacja cateringu,
· załatwianie formalności związanych z rezerwacją, np.: hotelu, sali, biletów,
· poszukiwanie ofert i dostawców, a także gromadzenie informacji;
· przygotowywanie ofert dla potencjalnych Klientów.
CENA DO NEGOCJACJI. ZAPRASZAM DO WSPÓŁPRACY!!!!