favore.pl
ZIMA -  Hotel KRAMERHOF 4* -  autokar -  5 DNI + karnet

ZIMA - Hotel KRAMERHOF 4* - autokar - 5 DNI + karnet nr 225842

Lokalizacja: Chorzów (woj. śląskie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Użytkownik
geotour (7)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
PAWEŁ KAPRAL
GEOTOUR
Wyślij e-mail
Sobieskiego 8
41-500 Chorzów

tel: 32 346030732 3460307
tel: 500556600500556600
fax: 32 2491453
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI
Hotel KRAMERHOF**** autokarem AUSTRIA 5 DNI Z KARNETEM
 
Państwo: Wyślij e-mail
Region: Wyślij e-mail
Miasto: Wyślij e-mail
Transport: Autokar
Profil wyjazdu: Wyjazd narciarski
   
Wyżywienie: śniadanie, Obiadokolacje
Zakwaterowanie: Hotel
Wyposażenie: TV, Telefon, sauna, Parking, bar
świadczenia:
Cena zawiera: 5 noclegów * transport autokarem oraz transfery na stoki * śniadania i obiadokolacje * korzystanie sauny * opiekę pilota i rezydenta * ubezpieczenie KL, NNW oraz ratownictwo górskie (opcjonalnie OC, dodatkowo płatne) * podatek VAT* 5-dniowy karnet narciarski 3+2 Kössen/Going-Ellmau. Cena nie zawiera: napojów do obiadokolacji * korzystania z solarium. Uwaga: obecność polskiego rezydenta na miejscu uzależniona od liczby osób, w niektórych terminach obowiązki rezydenta przejmuje przedstawiciel kontrahenta austriackiego. Wpłata zaliczki i dopłaty dokonywane są w PLN. Przeliczenie z EURO na PLN następuje wg tabeli NBP (sprzedaż) po kursie: zaliczka – kurs z dnia dokonania rezerwacji, dopłata do 100% - kurs z dnia dokonania dopłaty.
Cena podstawowa:
pokój 2 osobowy, osoba dorosła, KL i NW i Bagaż Signal Iduna Travel (wariant 2111), transfery na stoki narciarskie wg. programu, Katowice, przejazd autokarem do Austrii - terminy 5 noclegow, wyżywienie - śniadania i obiadokolacje, Free Stylowy Bonus
Położenie::
hotel Kramerhof położony jest ok. 3 km od centrum miejscowości Kirchdorf. Jest to świetny punkt, skąd realizować można program narciarski 3+2; gdzie 3 dni jeździmy na stacji Kössen (ok. 16 km; 30 km tras) oraz 2 dni na połączonych stokach Going-Ellmau (część stacji SkiWelt; ok. 14 km; 15 km tras).
Hotel::
ten czterogwiazdkowy obiekt to połączenie wygodnej nowoczesności z tyrolską tradycją. Regionalna kuchnia, malownicza lokalizacja, świetny program narciarski oraz nieco krótszy, za to intensywny program pobytu pozwolą spędzić niezapomniane narciarskie wakacje.
Pokoje::
przytulne, wykończone w tradycyjnym stylu, podkreślone piecem kaflowym, 2-osobowe z możliwością 1 dostawki lub familijne (składają się z 2 pomieszczeń); w pokoju łazienka z prysznicem lub wanną, suszarką do włosów, TV sat, radio, telefon, balkon.
Do dyspozycji::
korzystanie z sauny, solarium (odpłatnie); bar, tradycyjny Stube, narciarnia, winda, parking, garaż (odpłatnie), sejf na recepcji.
Po nartach::
hotel okazjonalnie organizuje tradycyjne wieczorki z muzyką na żywo. Ponadto możliwość skorzystania z toru saneczkowego, wypożyczalnia w hotelu; możliwość organizacji kuligu (odpłatnie). W Kirchdorfie znajduje się centrum wellness Kaiserquell: basen, sauny, łaźnia turecka (odpłatnie; dla gości hotelu zniżka). W centrum znajduje się kilka sklepików oraz pubów, ale aby zakosztować życia wieczornego proponujemy udać się do Kitzbühel (ok. 15 km).
Kuchnia::
bogate śniadanie w formie bufetu, część produktów z własnego gospodarstwa, 15-17 przekąska popołudniowa, kolacja 4-daniowa (z daniem głównym do wyboru); drink powitalny. Dania kuchni tyrolskiej i międzynarodowej.
Program narciarski::
w naszym programie przeznaczamy 3 dni na stację Kössen oraz 2 dni na stoki Ellmau-Going będące częścią stacji SkiWelt (możliwość korzystania tylko z następujących wyciągów: Marcher, Sternfeld I i II, Vötterstätt, Bärenlift, Kirchbichl, Hausberg, Astberg, Sonnenlift, Lanzenberg, Brandlfeld, Wagnerfeld) - karnet wliczony w cenę.
Karnet narciarski::
W cenie 5-dniowy karnet narciarski 3+2 (3x Kössen + 2x Ellmau-Going - część stacji SkiWelt: możliwość korzystania tylko z następujących wyciągów: Marcher, Sternfeld I i II, Vötterstätt, Bärenlift, Kirchbichl, Hausberg, Astberg, Sonnenlift, Lanzenberg, Brandlfeld, Wagnerfeld).

Atrakcje:

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail
termin dni typ oferty grupa cenowa cena od osoby miejsca
od:2011-01-15 do:2011-01-22 8 wczesna rezerwacja C 1998 PLN = 497 EUR Wyślij e-mail
Dodatkowe informacje/uwagi: W CENIE KARNET 3 X KÖSSEN, 2 X GOING-ELLMAU

od:2011-01-22 do:2011-01-29 8 wczesna rezerwacja D 2115 PLN = 526 EUR Wyślij e-mail
Dodatkowe informacje/uwagi: W CENIE KARNET 3 X KÖSSEN, 2 X GOING-ELLMAU

od:2011-01-29 do:2011-02-05 8 wczesna rezerwacja E 2159 PLN = 537 EUR Wyślij e-mail
Dodatkowe informacje/uwagi: W CENIE KARNET 3 X KÖSSEN, 2 X GOING-ELLMAU

od:2011-02-05 do:2011-02-12 8 wczesna rezerwacja F 2272 PLN = 565 EUR Wyślij e-mail
Dodatkowe informacje/uwagi: W CENIE KARNET 3 X KÖSSEN, 2 X GOING-ELLMAU

od:2011-02-12 do:2011-02-19 8 wczesna rezerwacja G 2272 PLN = 565 EUR Wyślij e-mail
Dodatkowe informacje/uwagi: W CENIE KARNET 3 X KÖSSEN, 2 X GOING-ELLMAU

od:2011-02-19 do:2011-02-26 8 wczesna rezerwacja H 2344 PLN = 583 EUR Wyślij e-mail
Dodatkowe informacje/uwagi: W CENIE KARNET 3 X KÖSSEN, 2 X GOING-ELLMAU

od:2011-02-26 do:2011-03-05 8 wczesna rezerwacja I 2023 PLN = 503 EUR Wyślij e-mail
Dodatkowe informacje/uwagi: W CENIE KARNET 3 X KÖSSEN, 2 X GOING-ELLMAU

od:2011-03-05 do:2011-03-12 8 wczesna rezerwacja J 2187 PLN = 544 EUR Wyślij e-mail
Dodatkowe informacje/uwagi: W CENIE KARNET 3 X KÖSSEN, 2 X GOING-ELLMAU

od:2011-03-12 do:2011-03-19 8 wczesna rezerwacja K 1898 PLN = 472 EUR Wyślij e-mail
Dodatkowe informacje/uwagi: W CENIE KARNET 3 X KÖSSEN, 2 X GOING-ELLMAU

BIURO PODRÓŻY GEOTOUR

ul.Sobieskiego 8

41-500 Chorzów

tel 0-32-346-03-06, 0-32-249-14-53, 0-32-3460307

tel/fax 0-32-249-14-53

tel kom 0-500-55-66-00 (czynny do 22.00)

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail


ZAPRASZAMY !!!



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Użytkownik
geotour (7)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
PAWEŁ KAPRAL
GEOTOUR
Wyślij e-mail
Sobieskiego 8
41-500 Chorzów

tel: 32 346030732 3460307
tel: 500556600500556600
fax: 32 2491453
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU geotour
pozytywna
rozwiń Krótko i na temat - w niedzielę 01.11.2015 pomogli mi w rezerwacji biletu do Londynu - Dzięki Wielkie ! Wystawiona 03-11-2015 09:53 przez Kasia (83.30.166.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dziękuję za udane wakacje w Turcji W biurze Geotour spotkałam się z miłą i profesjonalną obsługą Dzięki raz jeszcze Panie Pawle Wystawiona 06-08-2012 12:29 przez Marzena (88.5.232.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Jestem bardzo zadowolona z usług Biura Podróży Geotour. W dniu Święta Narodowego - 11.11.2011 dokonałam rezerwacji online biletu autobusowego do Kolonii, dziękuję za pomoc telefoniczną - była ona bardzo istotna dla mnie. Niestety nikt na żadnej infolinii nie pracował - a tutaj pozytywne zaskoczenie. Pozdrawiam Basia - od teraz tylko i wyłącznie będę korzystała z usług Geotour-u Wystawiona 12-11-2011 12:25 przez Basia (83.29.82.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Hotel bardzo przytulny i rodzinny; pokoje, łazienka ok-codziennie sprzątane, basen mały ale bardzo zadbany, przemiła obsługa szefostwa-naprawdę życzliwi ludzie; ceny w hotelowej restauracji bardzo przystępne, np. dobre wino już od 3 levów a posiłki bardzo smaczne; odległosc do plaży 10 min pieszo; bylismy we wrzesniu, upalnie-temp. 28 stopni C. Wystawiona 09-10-2011 13:09 przez zadowoleni (46.113.157.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dzięki nim udało mi się zarezerwować bilet w godzinach wieczornych - Tylko tutaj znalazłem pomoc. Dziękuję i pozdrawiam Wystawiona 02-06-2011 06:49 przez Mariusz (109.212.164.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Byliśmy w hotelu President z roku 2010 - Rewelacja - Mogę tylko polecić tą ofertę. Obsługa w biurze - jak najbardziej OK, wszystko szybko i sprawnie Wystawiona 03-04-2011 18:41 przez Iza (178.159.193.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Miła obsługa, rezerwacja biletu mailem trwała 7 minut - Jak dla mnie Rewelacja !!! Polecam Geotour Wystawiona 28-01-2011 18:12 przez Kasia (83.22.251.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Ładny, mały pensjonacik w Rawdzie. Mały basenik. Usytuowany obok drogi- trochę głośno. Codziennie sprzątane pokoje (choć na pewno nie dla pedantów;)). Jedzenie ok, ale trochę za mało- trzeba dokupić sobie gdzieś coś na obiad. Przemiła obsługa!!!!! Klimatyzacja dodatkowo płatna 2Euro/ dzień. Do plaży idzie się ok. 10 minut, do centrum ok. 5 minut. Rawda to mała miejscowość turystyczna- sporo sklepików i restauracyjek. Nie dla bardzo rozrywkowych osób:) Za to ceny dużo niższe, niż w Słonecznym Brzegu. Plaża piaszczysta, sporo glonów (taki bułgarski urok), raczej węższa. Co godzinę kursują autobusy do Neseberu (koniecznie do zobaczenia nocą!)i Słonecznego Brzegu. Byliśmy 12 dni, w połowie sierpnia. Płaciliśmy 1129 zł/os i uważam, że za taką cenę to na prawdę fajne wakacje! Bawiliśmy się super:) Malkontentom polecam 5* hotele z aqua parkami;) Wystawiona 13-09-2010 16:25 przez Kasia (83.13.29.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Uwaga na firmę Janosik z Rzeszowa. Stanowczo odradzam. Firma Janosik z Rzeszowa która jeżdzi pod logo Sindbad to jedna z najgorszych firm. Pod koniec kwietnia biuro podróży Orlando Travel zorganizowało pielgrzymkę do Włoch przewoźnikiem była firma Janosik. Kierowcy zostawili autokar na Via Aurelia w Rzymie i poszli na zakupy. Po powrocie okazało się że mieli włamanie. Nie powiadomili policji oraz pilota. Zdarzenie miało miejsce między 11-12 a autokar po nas przyjechał ok goz.16:15. Kierowcy nadal nic nie powiedzieli. Dopiero jak zaczęliśmy zgłaszać że nie ma naszych rzeczy, które pozostawiliśmy w autokarze jeden z kierowców wspomniał że chyba mili włamanie bo został im wyłamany zamek ale myśleli że nic nie zostało skradzione. Słowa przepraszam nie usłyszeliśmy. 6 osób starciło wiele rzeczy w tym dokumety, leki, pieniądze, karty płatnicze. Strata została wyceniona na prawie 5 tys PLN.Pilotka staciła cały swój warsztat pracy. Skradziono jej wszystkie notatki,adresy,kontakty,płyty DVD. Niestety firma Janosik w ogóle nie poczuwa się do odpowiedzialności i nie wypłaciła nam odszkodowania. Napisali że nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w autokarze. Tylko firma Orlando ze względu na dobre imię wypłaciła nam z własnych pieniędzi 70% wartości roszczeń. Kierowcy zachowali się totalnie nie odpowiedzialnie jak smarkate dzieci. Jak można nie zgłosić włamania wiedzac że w srodku autokaru znajdowały się rzeczy osobiste uczestników.Firma Janosik powinna za ich błędy zapłacić i ponieś konsekwencje. Osoby poszkodowanie zastanawiają się czy nie wystapić na drogę sądową. Nikt nie ma pretensji o włamanie tylko o to że nie powiadomili policji, pilota a przede wszystkim uczestników pielgrzymki. Jak można się było tak zachować i nawet nie przeprosić poszkodowanych Wystawiona 07-06-2010 21:31 przez poszkodowany (95.41.125.*)   Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń Masakra ! Moje dziecko było na koloniach tanecznych i za jego odwiedzenie tj. parking około 30 minut zapłaciłem 20 złotych. Nie ma informacji o cenniku, nikt nie stoi na bramce, brama była otwarta a przy wyjeździe zamknięta i czerwone karteczki na samochodach. W recepcji 20 PLN do opłacenia. To wstyd tak oszukiwać ludzi ! Do tej pory moja opinia o ośrodku była dobra. W zeszłym roku parking był bezpłatny. Szkoda, że za 20 złotych można tak zniszczyć opinię o tym ośrodku.
Odpowiedź z dnia 02-09-2013 12:28
Bardzo proszę o podanie nazwy ośrodka w którym było dziecko. Negatywną opinię pisze Pan Piotr pod adresem naszego biura, a dotyczy ona jakiegoś ośrodka wypoczynkowego ? Nie sprzedawaliśmy żądnego obozu tanecznego w tym roku - więc opinia (jeśli jest słuszna i negatywna) powinna być skierowana do adresata - czyli jakiegoś ośrodka w Polsce (z którego Pan Piotr jak widzę korzystał przynajmniej po raz drugi). Opinia zupełnie bezpodstawna jak widać.
Wystawiona 26-08-2013 11:43 przez Piotr (212.33.79.*)   Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
pozytywna
rozwiń Krótko i na temat - w niedzielę 01.11.2015 pomogli mi w rezerwacji biletu do Londynu - Dzięki Wielkie ! Wystawiona 03-11-2015 09:53 przez Kasia (83.30.166.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dziękuję za udane wakacje w Turcji W biurze Geotour spotkałam się z miłą i profesjonalną obsługą Dzięki raz jeszcze Panie Pawle Wystawiona 06-08-2012 12:29 przez Marzena (88.5.232.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Jestem bardzo zadowolona z usług Biura Podróży Geotour. W dniu Święta Narodowego - 11.11.2011 dokonałam rezerwacji online biletu autobusowego do Kolonii, dziękuję za pomoc telefoniczną - była ona bardzo istotna dla mnie. Niestety nikt na żadnej infolinii nie pracował - a tutaj pozytywne zaskoczenie. Pozdrawiam Basia - od teraz tylko i wyłącznie będę korzystała z usług Geotour-u Wystawiona 12-11-2011 12:25 przez Basia (83.29.82.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Hotel bardzo przytulny i rodzinny; pokoje, łazienka ok-codziennie sprzątane, basen mały ale bardzo zadbany, przemiła obsługa szefostwa-naprawdę życzliwi ludzie; ceny w hotelowej restauracji bardzo przystępne, np. dobre wino już od 3 levów a posiłki bardzo smaczne; odległosc do plaży 10 min pieszo; bylismy we wrzesniu, upalnie-temp. 28 stopni C. Wystawiona 09-10-2011 13:09 przez zadowoleni (46.113.157.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dzięki nim udało mi się zarezerwować bilet w godzinach wieczornych - Tylko tutaj znalazłem pomoc. Dziękuję i pozdrawiam Wystawiona 02-06-2011 06:49 przez Mariusz (109.212.164.*)   Zgłoś nadużycie
Zobacz wszystkie

Wystaw opinię
ZIMA - Hotel KRAMERHOF 4* - autokar - 5 DNI + karnet - galeria
ZIMA - Hotel KRAMERHOF 4* - autokar - 5 DNI + karnet Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 5)
Poprzednia usługa: NAJTAŃSZE KREDYTY SAMOCHODOWE I GOTÓWKOWE   Następna usługa: ZIMA - Hotel KRAMERHOF 4* - dojazd własny + karne