favore.pl
Włochy - Hotel ALPHOLIDAY 4* dojazd własny VAL DI S

Włochy - Hotel ALPHOLIDAY 4* dojazd własny VAL DI S nr 232372

Lokalizacja: Chorzów (woj. śląskie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Użytkownik
geotour (7)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
PAWEŁ KAPRAL
GEOTOUR
Wyślij e-mail
Sobieskiego 8
41-500 Chorzów

tel: 32 346030732 3460307
tel: 500556600500556600
fax: 32 2491453
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI
Hotel ALPHOLIDAY**** dojazd własny VAL DI SOLE

Państwo: Wyślij e-mail
Region: Wyślij e-mail
Miasto: Wyślij e-mail
Transport: Własny
Profil wyjazdu: Wyjazd narciarski
   
Wyżywienie: śniadanie, Obiadokolacje
Zakwaterowanie: Hotel
świadczenia:
Cena zawiera: 7 noclegów * śniadania i obiadokolacje * korzystanie z centrum wellness * 1 masaż bezgrawitacyjny lub terapię uciskową podczas pobytu * opiekę pilota i rezydenta * ubezpieczenie KL, NNW oraz ratownictwo górskie (opcjonalnie OC, dodatkowo płatne) * podatek VAT * w terminach 26.03 i 02.04 karnet 6 x Superskirama. Cena nie zawiera: napojów do obiadokolacji * karnetu poza oznaczonymi terminami * transferów do wyciągów * odpłatności za solarium, masaże i zabiegi kosmetyczne. Wpłata zaliczki i dopłaty dokonywane są w PLN. Przeliczenie z EURO na PLN następuje wg tabeli NBP (sprzedaż) po kursie: zaliczka – kurs z dnia dokonania rezerwacji, dopłata do 100% - kurs z dnia dokonania dopłaty.
Cena podstawowa:
pokój 2 osobowy, osoba dorosła, dojazd własny, KL i NW i Bagaż Signal Iduna Travel (wariant 2111), wyżywienie - śniadania i obiadokolacje
Położenie::
hotel położony w Dimaro, zaledwie 3 km od Commezzadury, skąd gondola wywozi narciarzy w sam środek stacji narciarskiej Marilleva-Folgarida, połączonej także z Madonną di Campiglio, 27 km od terenów narciarskich Adamello Ski (Passo Tonale).

Hotel::
poza świetną lokalizacją, ten czterogwiazdkowy obiekt oferuje jedno z najlepiej rozwiniętych zapleczy rekreacyjno - rozrywkowych z takimi atrakcjami jak np. podgrzewany basen zewnętrzny. Robi wrażenie infrastruktura stworzona z myślą o rodzinach: basen dziecięcy ze zjeżdżalnią, sala zabaw czy sala gier.

Pokoje::
komfortowo wyposażone, 2-, 3-, 4-osobowe, w każdym znajduje się: łazienka z prysznicem lub wanną, suszarką do włosów; telefon, TV sat, Wi-Fi (odpłatnie) sejf, radio, minibar, indywidualnie regulowane ogrzewanie. Większość pokoi posiada balkony.

Do dyspozycji::
imponującej wielkości centrum wellness: basen wewnętrzny z hydromasażem, podgrzewany basen zewnętrzny, basen dla dzieci ze zjeżdżalniami, jacuzzi, aromatyzowana łaźnia turecka, sauny fińskie (5 kabin, wstęp pow. 18 lat), laconicum, prysznice aromatyczne, solarium (odpłatnie), siłownia, zabiegi estetyczne i masaże (odpłatnie); restauracja, czytelnia, Wi-Fi (odpłatnie), piano bar, bar, stoły do bilarda i ping-pong’a, 3 sale konferencyjne, sala zabaw dla dzieci, parking, garaż (odpłatnie), narciarnia, winda, skibus.

Po nartach::
w Dimaro znajdują się liczne zabytki, restauracje, bary. Można się również wybrać na kręgle do Monclassico lub na dyskotekę do Commezzadury.

Kuchnia::
śniadania - bufet szwedzki, obiadokolacje 4-daniowe: bufet sałatkowo-przystawkowy, pierwsze i drugie danie (wybór spośród kilku wariantów), deser.

Program narciarski::
naszym autokarem zapewniamy dojazd do stoków wg następującego schematu: 4x Marilleva 900 lub Tonale trasą: Caldes (H. Laste) - Male (H. Liberty) - Dimaro (H. Alpholiday, H. Dolomiti) - Marilleva 900/Mezzana (H. Monte Giner) - Tonale; 1x Madonna di Campiglio trasą: Caldes (H. Laste) - Male (H. Liberty) - Dimaro (H. Alpholiday, H. Dolomiti) - Folgarida 1300 - Madonna di Campiglio; 1x Commezzadura. W związku z tym w zależności od wybranego karnetu narciarskiego (patrz str. 65) istnieje możliwość realizacji następujących programów narciarskich: 6x Marilleva/Folgarida lub 5x Marilleva/Folgarida + 1x Madonna di Campiglio lub 4x Tonale + 1x Marilleva/Folgarida+1x Madonna di Campiglio (karnet Skirama Adamello) lub dowolny program w oparciu o karnet Super Skirama.
Karnet w cenie::
w terminie 26.03, 6 x Superskirama.

Atrakcje:

Hotel ALPHOLIDAY Dimaro Włochy

Hotel ALPHOLIDAY Dimaro Włochy

Hotel ALPHOLIDAY Dimaro Włochy

Hotel ALPHOLIDAY Dimaro Włochy

Hotel ALPHOLIDAY Dimaro Włochy

Hotel ALPHOLIDAY Dimaro Włochy

Hotel ALPHOLIDAY Dimaro Włochy

Hotel ALPHOLIDAY Dimaro Włochy

Wyślij e-mail
termin dni typ oferty grupa cenowa cena od osoby miejsca
od:2011-01-15 do:2011-01-22 8 katalogowa D 1737 PLN = 433 EUR Wyślij e-mail

od:2011-01-22 do:2011-01-29 8 katalogowa E 1877 PLN = 468 EUR Wyślij e-mail

od:2011-01-29 do:2011-02-05 8 katalogowa F 2034 PLN = 507 EUR Wyślij e-mail

od:2011-02-05 do:2011-02-12 8 katalogowa G 2034 PLN = 507 EUR Wyślij e-mail

od:2011-02-12 do:2011-02-19 8 katalogowa H 2034 PLN = 507 EUR Wyślij e-mail

od:2011-02-19 do:2011-02-26 8 katalogowa I 2034 PLN = 507 EUR Wyślij e-mail

od:2011-02-26 do:2011-03-05 8 katalogowa J 1877 PLN = 468 EUR Wyślij e-mail

od:2011-03-05 do:2011-03-12 8 katalogowa K 1877 PLN = 468 EUR Wyślij e-mail

od:2011-03-12 do:2011-03-19 8 katalogowa L 1737 PLN = 433 EUR Wyślij e-mail

od:2011-03-19 do:2011-03-26 8 katalogowa M 1833 PLN = 457 EUR Wyślij e-mail

od:2011-03-26 do:2011-04-02 8 katalogowa N 2290 PLN = 571 EUR Wyślij e-mail
Dodatkowe informacje/uwagi: W CENIE KARNET 6 X SUPERSKIRAMA

 


BIURO PODRÓŻY GEOTOUR

ul.Sobieskiego 8

41-500 Chorzów

tel 0-32-346-03-06, 0-32-249-14-53, 0-32-3460307

tel/fax 0-32-249-14-53

tel kom 0-500-55-66-00 (czynny do 22.00)

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail


ZAPRASZAMY !!!



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Użytkownik
geotour (7)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
PAWEŁ KAPRAL
GEOTOUR
Wyślij e-mail
Sobieskiego 8
41-500 Chorzów

tel: 32 346030732 3460307
tel: 500556600500556600
fax: 32 2491453
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU geotour
pozytywna
rozwiń Krótko i na temat - w niedzielę 01.11.2015 pomogli mi w rezerwacji biletu do Londynu - Dzięki Wielkie ! Wystawiona 03-11-2015 09:53 przez Kasia (83.30.166.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dziękuję za udane wakacje w Turcji W biurze Geotour spotkałam się z miłą i profesjonalną obsługą Dzięki raz jeszcze Panie Pawle Wystawiona 06-08-2012 12:29 przez Marzena (88.5.232.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Jestem bardzo zadowolona z usług Biura Podróży Geotour. W dniu Święta Narodowego - 11.11.2011 dokonałam rezerwacji online biletu autobusowego do Kolonii, dziękuję za pomoc telefoniczną - była ona bardzo istotna dla mnie. Niestety nikt na żadnej infolinii nie pracował - a tutaj pozytywne zaskoczenie. Pozdrawiam Basia - od teraz tylko i wyłącznie będę korzystała z usług Geotour-u Wystawiona 12-11-2011 12:25 przez Basia (83.29.82.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Hotel bardzo przytulny i rodzinny; pokoje, łazienka ok-codziennie sprzątane, basen mały ale bardzo zadbany, przemiła obsługa szefostwa-naprawdę życzliwi ludzie; ceny w hotelowej restauracji bardzo przystępne, np. dobre wino już od 3 levów a posiłki bardzo smaczne; odległosc do plaży 10 min pieszo; bylismy we wrzesniu, upalnie-temp. 28 stopni C. Wystawiona 09-10-2011 13:09 przez zadowoleni (46.113.157.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dzięki nim udało mi się zarezerwować bilet w godzinach wieczornych - Tylko tutaj znalazłem pomoc. Dziękuję i pozdrawiam Wystawiona 02-06-2011 06:49 przez Mariusz (109.212.164.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Byliśmy w hotelu President z roku 2010 - Rewelacja - Mogę tylko polecić tą ofertę. Obsługa w biurze - jak najbardziej OK, wszystko szybko i sprawnie Wystawiona 03-04-2011 18:41 przez Iza (178.159.193.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Miła obsługa, rezerwacja biletu mailem trwała 7 minut - Jak dla mnie Rewelacja !!! Polecam Geotour Wystawiona 28-01-2011 18:12 przez Kasia (83.22.251.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Ładny, mały pensjonacik w Rawdzie. Mały basenik. Usytuowany obok drogi- trochę głośno. Codziennie sprzątane pokoje (choć na pewno nie dla pedantów;)). Jedzenie ok, ale trochę za mało- trzeba dokupić sobie gdzieś coś na obiad. Przemiła obsługa!!!!! Klimatyzacja dodatkowo płatna 2Euro/ dzień. Do plaży idzie się ok. 10 minut, do centrum ok. 5 minut. Rawda to mała miejscowość turystyczna- sporo sklepików i restauracyjek. Nie dla bardzo rozrywkowych osób:) Za to ceny dużo niższe, niż w Słonecznym Brzegu. Plaża piaszczysta, sporo glonów (taki bułgarski urok), raczej węższa. Co godzinę kursują autobusy do Neseberu (koniecznie do zobaczenia nocą!)i Słonecznego Brzegu. Byliśmy 12 dni, w połowie sierpnia. Płaciliśmy 1129 zł/os i uważam, że za taką cenę to na prawdę fajne wakacje! Bawiliśmy się super:) Malkontentom polecam 5* hotele z aqua parkami;) Wystawiona 13-09-2010 16:25 przez Kasia (83.13.29.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Uwaga na firmę Janosik z Rzeszowa. Stanowczo odradzam. Firma Janosik z Rzeszowa która jeżdzi pod logo Sindbad to jedna z najgorszych firm. Pod koniec kwietnia biuro podróży Orlando Travel zorganizowało pielgrzymkę do Włoch przewoźnikiem była firma Janosik. Kierowcy zostawili autokar na Via Aurelia w Rzymie i poszli na zakupy. Po powrocie okazało się że mieli włamanie. Nie powiadomili policji oraz pilota. Zdarzenie miało miejsce między 11-12 a autokar po nas przyjechał ok goz.16:15. Kierowcy nadal nic nie powiedzieli. Dopiero jak zaczęliśmy zgłaszać że nie ma naszych rzeczy, które pozostawiliśmy w autokarze jeden z kierowców wspomniał że chyba mili włamanie bo został im wyłamany zamek ale myśleli że nic nie zostało skradzione. Słowa przepraszam nie usłyszeliśmy. 6 osób starciło wiele rzeczy w tym dokumety, leki, pieniądze, karty płatnicze. Strata została wyceniona na prawie 5 tys PLN.Pilotka staciła cały swój warsztat pracy. Skradziono jej wszystkie notatki,adresy,kontakty,płyty DVD. Niestety firma Janosik w ogóle nie poczuwa się do odpowiedzialności i nie wypłaciła nam odszkodowania. Napisali że nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w autokarze. Tylko firma Orlando ze względu na dobre imię wypłaciła nam z własnych pieniędzi 70% wartości roszczeń. Kierowcy zachowali się totalnie nie odpowiedzialnie jak smarkate dzieci. Jak można nie zgłosić włamania wiedzac że w srodku autokaru znajdowały się rzeczy osobiste uczestników.Firma Janosik powinna za ich błędy zapłacić i ponieś konsekwencje. Osoby poszkodowanie zastanawiają się czy nie wystapić na drogę sądową. Nikt nie ma pretensji o włamanie tylko o to że nie powiadomili policji, pilota a przede wszystkim uczestników pielgrzymki. Jak można się było tak zachować i nawet nie przeprosić poszkodowanych Wystawiona 07-06-2010 21:31 przez poszkodowany (95.41.125.*)   Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
pozytywna
rozwiń Krótko i na temat - w niedzielę 01.11.2015 pomogli mi w rezerwacji biletu do Londynu - Dzięki Wielkie ! Wystawiona 03-11-2015 09:53 przez Kasia (83.30.166.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dziękuję za udane wakacje w Turcji W biurze Geotour spotkałam się z miłą i profesjonalną obsługą Dzięki raz jeszcze Panie Pawle Wystawiona 06-08-2012 12:29 przez Marzena (88.5.232.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Jestem bardzo zadowolona z usług Biura Podróży Geotour. W dniu Święta Narodowego - 11.11.2011 dokonałam rezerwacji online biletu autobusowego do Kolonii, dziękuję za pomoc telefoniczną - była ona bardzo istotna dla mnie. Niestety nikt na żadnej infolinii nie pracował - a tutaj pozytywne zaskoczenie. Pozdrawiam Basia - od teraz tylko i wyłącznie będę korzystała z usług Geotour-u Wystawiona 12-11-2011 12:25 przez Basia (83.29.82.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Hotel bardzo przytulny i rodzinny; pokoje, łazienka ok-codziennie sprzątane, basen mały ale bardzo zadbany, przemiła obsługa szefostwa-naprawdę życzliwi ludzie; ceny w hotelowej restauracji bardzo przystępne, np. dobre wino już od 3 levów a posiłki bardzo smaczne; odległosc do plaży 10 min pieszo; bylismy we wrzesniu, upalnie-temp. 28 stopni C. Wystawiona 09-10-2011 13:09 przez zadowoleni (46.113.157.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dzięki nim udało mi się zarezerwować bilet w godzinach wieczornych - Tylko tutaj znalazłem pomoc. Dziękuję i pozdrawiam Wystawiona 02-06-2011 06:49 przez Mariusz (109.212.164.*)   Zgłoś nadużycie
Zobacz wszystkie

Wystaw opinię
Włochy - Hotel ALPHOLIDAY 4* dojazd własny VAL DI S - galeria
Włochy - Hotel ALPHOLIDAY 4* dojazd własny VAL DI S Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 7)
Poprzednia usługa: Wspolpraca   Następna usługa: NOGAFASHION hurtownia odzieży duńskiej Kraków