favore.pl
ZIMA W AUSRTII - HOTEL 3* Z ALL INCLUSIVE

ZIMA W AUSRTII - HOTEL 3* Z ALL INCLUSIVE nr 233652

Lokalizacja: Chorzów (woj. śląskie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Użytkownik
geotour (7)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
PAWEŁ KAPRAL
GEOTOUR
Wyślij e-mail
Sobieskiego 8
41-500 Chorzów

tel: 32 346030732 3460307
tel: 500556600500556600
fax: 32 2491453
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI
FERIENDORF ALPINA 3***- all inclusive- miniclub-animacje- 300 m od wyciągów
Symbol oferty: 102/156
Państwo: Wyślij e-mail
Region: Wyślij e-mail
Miasto: Wyślij e-mail
Transport: Własny
Profil wyjazdu: Wyjazd narciarski
   
Wyżywienie: śniadanie, Obiady, Obiadokolacje, All inclusive
Zakwaterowanie: Ośrodek wypoczynkowy, Apartament
Wyposażenie: Kuchnia, Restauracja, sauna, Parking, bar, Jadalnia, Sala wielofunkcyjna, Stacja narciarska, Kolejka linowa, Program animacyjny
świadczenia:
Cena zawiera: 7 x nocleg, wyżywienie wg oferty, 5 x wstęp do sauny, pościel, ręczniki, sprzątanie końcowe, ubezpieczenie KL i NNW;
Cena nie zawiera: lokalnego podatku (2,25 EUR/os.pow.16 lat/dzień)- płatny obowiązkowo lokalnie;
Cena podstawowa:
ubezpieczenie KL i NNW, uczestnik, wyżywienie all inclusvie, apartament A1 (2-4 os)
WIOSKA WAKACYJNA:
Wioska wakacyjna Feriendorf Alpina składa się z dwóch oddalonych od siebie o ok. 500 m części, położonych w St.Oswald zaledwie 300 m od wyciągu Brunnachbahn. Bad Kleinkirchheim i słynne termy oddalone są o ok. 6 km. Wokół roztaczają się przepiękne krajobrazy Parku Narodowego Nockberge. Wioska wakacyjna obejmuje 41 przytulnych rustykalnych domków, w których znajdują się apartamenty urządzone w alpejskim stylu. W wiosce funkcjonuje miniclub (6 dni w tygodniu)- zabawy i animacje dla dzieci, prowadzone w języku niemieckim. Dodatkowo oferowane są animacje dla dorosłych- część atrakcji jest płatna lokalnie (np. spacer z pochodniami). Kategoria lokalna- 3***
APARTAMENTY:
Apartament A1 (2-4 os)- o powierzchni ok.35m2, posiada 1 sypialnię, aneks kuchenny z kącikiem jadalnym i dwoma miejscami do spania, dekoracyjny piec, łazienkę z WC, telefon i telewizor.
Apartament A2 (2-6 os)- o powierzchni ok. 55m2, posiada dodatkową sypialnię (pokój dziecięcy z dwoma miejscami do spania).
Apartamenty nie są sprzątane w ciągu pobytu. Na życzenie gościom jest udostępniony odkurzacz.
DO DYSPOZYCJI GOŚCI:
- recepcja
- restauracja all inclusive
- pizzeria
- miniclub
- pokój zabaw dla dzieci
- sauna (wstęp 5 x w tygodniu)
- scena do animacji
- parking
WYŻYWIENIE:
śniadanie w formie bufetu, zupa i przekąski popołudniowe, obiadokolacja w formie bufetu, napoje bezalkoholowe, lokalne piwo i wino w godz. 10.00-22.00
ZNIŻKI I DOPŁATY:
Zniżka dla dzieci w pokoju rodziców w zależności od wieku-
0-6 lat- cena wyjazdu= 99 PLN
7-14 lat- w zależności od terminu

Atrakcje:

FERIENDORF ALPINA 3 St. Oswald Austria

FERIENDORF ALPINA 3 St. Oswald Austria

FERIENDORF ALPINA 3 St. Oswald Austria

FERIENDORF ALPINA 3 St. Oswald Austria

FERIENDORF ALPINA 3 St. Oswald Austria

FERIENDORF ALPINA 3 St. Oswald Austria

FERIENDORF ALPINA 3 St. Oswald Austria

Wyślij e-mail
termin dni typ oferty grupa cenowa cena od osoby miejsca
od:2010-12-19 do:2010-12-26 8 katalogowa 102 1899 PLN Wyślij e-mail
Dodatkowe informacje/uwagi: kolacja świąteczna w cenie

od:2010-12-26 do:2011-01-02 8 katalogowa 102A 3099 PLN Wyślij e-mail
Dodatkowe informacje/uwagi: kolacja noworoczna w cenie

od:2011-01-09 do:2011-01-15 7 katalogowa 102B 1699 PLN Wyślij e-mail
Dodatkowe informacje/uwagi: krótszy termin- w cenie 6 x nocleg

od:2011-01-15 do:2011-01-22 8 katalogowa 102B 1699 PLN Wyślij e-mail

od:2011-01-22 do:2011-01-29 8 katalogowa 102C 1799 PLN Wyślij e-mail

od:2011-01-29 do:2011-02-05 8 katalogowa 102C 1799 PLN Wyślij e-mail

od:2011-02-05 do:2011-02-12 8 katalogowa 102 1899 PLN Wyślij e-mail

od:2011-02-12 do:2011-02-19 8 katalogowa 102D 1999 PLN Wyślij e-mail

od:2011-02-19 do:2011-02-26 8 katalogowa 102E 2399 PLN Wyślij e-mail

od:2011-02-26 do:2011-03-05 8 katalogowa 102C 1799 PLN Wyślij e-mail

od:2011-03-05 do:2011-03-12 8 katalogowa 102E 2399 PLN Wyślij e-mail

od:2011-03-12 do:2011-03-19 8 katalogowa 102B 1699 PLN Wyślij e-mail

od:2011-03-19 do:2011-03-26 8 katalogowa 102F 1499 PLN Wyślij e-mail

od:2011-03-26 do:2011-04-02 8 katalogowa 102F 1499 PLN Wyślij e-mail

 


BIURO PODRÓŻY GEOTOUR

ul.Sobieskiego 8

41-500 Chorzów

tel 0-32-346-03-06, 0-32-249-14-53, 0-32-3460307

tel/fax 0-32-249-14-53

tel kom 0-500-55-66-00 (czynny do 22.00)

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail


ZAPRASZAMY !!!



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Użytkownik
geotour (7)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
PAWEŁ KAPRAL
GEOTOUR
Wyślij e-mail
Sobieskiego 8
41-500 Chorzów

tel: 32 346030732 3460307
tel: 500556600500556600
fax: 32 2491453
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU geotour
pozytywna
rozwiń Krótko i na temat - w niedzielę 01.11.2015 pomogli mi w rezerwacji biletu do Londynu - Dzięki Wielkie ! Wystawiona 03-11-2015 09:53 przez Kasia (83.30.166.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dziękuję za udane wakacje w Turcji W biurze Geotour spotkałam się z miłą i profesjonalną obsługą Dzięki raz jeszcze Panie Pawle Wystawiona 06-08-2012 12:29 przez Marzena (88.5.232.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Jestem bardzo zadowolona z usług Biura Podróży Geotour. W dniu Święta Narodowego - 11.11.2011 dokonałam rezerwacji online biletu autobusowego do Kolonii, dziękuję za pomoc telefoniczną - była ona bardzo istotna dla mnie. Niestety nikt na żadnej infolinii nie pracował - a tutaj pozytywne zaskoczenie. Pozdrawiam Basia - od teraz tylko i wyłącznie będę korzystała z usług Geotour-u Wystawiona 12-11-2011 12:25 przez Basia (83.29.82.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Hotel bardzo przytulny i rodzinny; pokoje, łazienka ok-codziennie sprzątane, basen mały ale bardzo zadbany, przemiła obsługa szefostwa-naprawdę życzliwi ludzie; ceny w hotelowej restauracji bardzo przystępne, np. dobre wino już od 3 levów a posiłki bardzo smaczne; odległosc do plaży 10 min pieszo; bylismy we wrzesniu, upalnie-temp. 28 stopni C. Wystawiona 09-10-2011 13:09 przez zadowoleni (46.113.157.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dzięki nim udało mi się zarezerwować bilet w godzinach wieczornych - Tylko tutaj znalazłem pomoc. Dziękuję i pozdrawiam Wystawiona 02-06-2011 06:49 przez Mariusz (109.212.164.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Byliśmy w hotelu President z roku 2010 - Rewelacja - Mogę tylko polecić tą ofertę. Obsługa w biurze - jak najbardziej OK, wszystko szybko i sprawnie Wystawiona 03-04-2011 18:41 przez Iza (178.159.193.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Miła obsługa, rezerwacja biletu mailem trwała 7 minut - Jak dla mnie Rewelacja !!! Polecam Geotour Wystawiona 28-01-2011 18:12 przez Kasia (83.22.251.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Ładny, mały pensjonacik w Rawdzie. Mały basenik. Usytuowany obok drogi- trochę głośno. Codziennie sprzątane pokoje (choć na pewno nie dla pedantów;)). Jedzenie ok, ale trochę za mało- trzeba dokupić sobie gdzieś coś na obiad. Przemiła obsługa!!!!! Klimatyzacja dodatkowo płatna 2Euro/ dzień. Do plaży idzie się ok. 10 minut, do centrum ok. 5 minut. Rawda to mała miejscowość turystyczna- sporo sklepików i restauracyjek. Nie dla bardzo rozrywkowych osób:) Za to ceny dużo niższe, niż w Słonecznym Brzegu. Plaża piaszczysta, sporo glonów (taki bułgarski urok), raczej węższa. Co godzinę kursują autobusy do Neseberu (koniecznie do zobaczenia nocą!)i Słonecznego Brzegu. Byliśmy 12 dni, w połowie sierpnia. Płaciliśmy 1129 zł/os i uważam, że za taką cenę to na prawdę fajne wakacje! Bawiliśmy się super:) Malkontentom polecam 5* hotele z aqua parkami;) Wystawiona 13-09-2010 16:25 przez Kasia (83.13.29.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Uwaga na firmę Janosik z Rzeszowa. Stanowczo odradzam. Firma Janosik z Rzeszowa która jeżdzi pod logo Sindbad to jedna z najgorszych firm. Pod koniec kwietnia biuro podróży Orlando Travel zorganizowało pielgrzymkę do Włoch przewoźnikiem była firma Janosik. Kierowcy zostawili autokar na Via Aurelia w Rzymie i poszli na zakupy. Po powrocie okazało się że mieli włamanie. Nie powiadomili policji oraz pilota. Zdarzenie miało miejsce między 11-12 a autokar po nas przyjechał ok goz.16:15. Kierowcy nadal nic nie powiedzieli. Dopiero jak zaczęliśmy zgłaszać że nie ma naszych rzeczy, które pozostawiliśmy w autokarze jeden z kierowców wspomniał że chyba mili włamanie bo został im wyłamany zamek ale myśleli że nic nie zostało skradzione. Słowa przepraszam nie usłyszeliśmy. 6 osób starciło wiele rzeczy w tym dokumety, leki, pieniądze, karty płatnicze. Strata została wyceniona na prawie 5 tys PLN.Pilotka staciła cały swój warsztat pracy. Skradziono jej wszystkie notatki,adresy,kontakty,płyty DVD. Niestety firma Janosik w ogóle nie poczuwa się do odpowiedzialności i nie wypłaciła nam odszkodowania. Napisali że nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w autokarze. Tylko firma Orlando ze względu na dobre imię wypłaciła nam z własnych pieniędzi 70% wartości roszczeń. Kierowcy zachowali się totalnie nie odpowiedzialnie jak smarkate dzieci. Jak można nie zgłosić włamania wiedzac że w srodku autokaru znajdowały się rzeczy osobiste uczestników.Firma Janosik powinna za ich błędy zapłacić i ponieś konsekwencje. Osoby poszkodowanie zastanawiają się czy nie wystapić na drogę sądową. Nikt nie ma pretensji o włamanie tylko o to że nie powiadomili policji, pilota a przede wszystkim uczestników pielgrzymki. Jak można się było tak zachować i nawet nie przeprosić poszkodowanych Wystawiona 07-06-2010 21:31 przez poszkodowany (95.41.125.*)   Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń Masakra ! Moje dziecko było na koloniach tanecznych i za jego odwiedzenie tj. parking około 30 minut zapłaciłem 20 złotych. Nie ma informacji o cenniku, nikt nie stoi na bramce, brama była otwarta a przy wyjeździe zamknięta i czerwone karteczki na samochodach. W recepcji 20 PLN do opłacenia. To wstyd tak oszukiwać ludzi ! Do tej pory moja opinia o ośrodku była dobra. W zeszłym roku parking był bezpłatny. Szkoda, że za 20 złotych można tak zniszczyć opinię o tym ośrodku.
Odpowiedź z dnia 02-09-2013 12:28
Bardzo proszę o podanie nazwy ośrodka w którym było dziecko. Negatywną opinię pisze Pan Piotr pod adresem naszego biura, a dotyczy ona jakiegoś ośrodka wypoczynkowego ? Nie sprzedawaliśmy żądnego obozu tanecznego w tym roku - więc opinia (jeśli jest słuszna i negatywna) powinna być skierowana do adresata - czyli jakiegoś ośrodka w Polsce (z którego Pan Piotr jak widzę korzystał przynajmniej po raz drugi). Opinia zupełnie bezpodstawna jak widać.
Wystawiona 26-08-2013 11:43 przez Piotr (212.33.79.*)   Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
pozytywna
rozwiń Krótko i na temat - w niedzielę 01.11.2015 pomogli mi w rezerwacji biletu do Londynu - Dzięki Wielkie ! Wystawiona 03-11-2015 09:53 przez Kasia (83.30.166.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dziękuję za udane wakacje w Turcji W biurze Geotour spotkałam się z miłą i profesjonalną obsługą Dzięki raz jeszcze Panie Pawle Wystawiona 06-08-2012 12:29 przez Marzena (88.5.232.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Jestem bardzo zadowolona z usług Biura Podróży Geotour. W dniu Święta Narodowego - 11.11.2011 dokonałam rezerwacji online biletu autobusowego do Kolonii, dziękuję za pomoc telefoniczną - była ona bardzo istotna dla mnie. Niestety nikt na żadnej infolinii nie pracował - a tutaj pozytywne zaskoczenie. Pozdrawiam Basia - od teraz tylko i wyłącznie będę korzystała z usług Geotour-u Wystawiona 12-11-2011 12:25 przez Basia (83.29.82.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Hotel bardzo przytulny i rodzinny; pokoje, łazienka ok-codziennie sprzątane, basen mały ale bardzo zadbany, przemiła obsługa szefostwa-naprawdę życzliwi ludzie; ceny w hotelowej restauracji bardzo przystępne, np. dobre wino już od 3 levów a posiłki bardzo smaczne; odległosc do plaży 10 min pieszo; bylismy we wrzesniu, upalnie-temp. 28 stopni C. Wystawiona 09-10-2011 13:09 przez zadowoleni (46.113.157.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dzięki nim udało mi się zarezerwować bilet w godzinach wieczornych - Tylko tutaj znalazłem pomoc. Dziękuję i pozdrawiam Wystawiona 02-06-2011 06:49 przez Mariusz (109.212.164.*)   Zgłoś nadużycie
Zobacz wszystkie

Wystaw opinię
ZIMA W AUSRTII - HOTEL 3* Z ALL INCLUSIVE - galeria
ZIMA W AUSRTII - HOTEL 3* Z ALL INCLUSIVE Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 4)
Poprzednia usługa: Plac zabaw producent   Następna usługa: Przyjme zlecenia na wykonanie pokryc dachowych