favore.pl
WŁOCHY  -  ZIMA 2010 / 2011  -  Hotel Vioz 3*  -  autokar

WŁOCHY - ZIMA 2010 / 2011 - Hotel Vioz 3* - autokar nr 237123

Lokalizacja: Chorzów (woj. śląskie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Użytkownik
geotour (7)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
PAWEŁ KAPRAL
GEOTOUR
Wyślij e-mail
Sobieskiego 8
41-500 Chorzów

tel: 32 346030732 3460307
tel: 500556600500556600
fax: 32 2491453
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI
Hotel Vioz *** - autokar

Państwo: Wyślij e-mail
Region: Wyślij e-mail
Miasto: Wyślij e-mail
Transport: Autokar
Profil wyjazdu: Pobyt wypoczynkowy, Wyjazd rodzinny, Wyjazd narciarski
   
Wyżywienie: śniadanie, Obiadokolacje
Zakwaterowanie: Hotel
Wyposażenie: TV, Telefon, Restauracja, sauna, Parking, bar
świadczenia:
Cena w PLN zawiera: transport autokarem z klimatyzacją, WC, video, barek, opieka pilota , transfery autokarowe do poszczególnych stacji narciarskich, ubezpieczenie SKI, KL, NW i bagaż, prowizja biura, podatek VAT. Cena w EUR zawiera: 7 noclegów (pokoje standard), wyżywienie: 7 śniadań, 7 obiadokolacji.Korzystanie z sauny, łaźni tureckiej, tuszy Kneipa, urządzeń do ćwiczeń.
Cena podstawowa:
przejazd autokarem, Kraków, transfery autokarowe do stacji narciarskich, pokój 2 osobowy, osoba dorosła, ubezpieczenie KL+NW+bagaż+narciarskie, wyżywienie 2 x dziennie: śniadania+obiadokolacje, prowizja biura
Opis miejscowości:
Cogolo di Pejo to jeden z najstarszych ośrodków turystycznych w Val di Sole, szczególnie znany ze swoich źródeł termalnych (już od 1650 r.). Stacja znana ze znakomicie utrzymanych tras i dbałości o bezpieczeństwo narciarzy, zaś położenie miasteczka w centralnej części Val di Sole sprawia, iż jest idealnym miejscem wypadowym do największych ośrodków w tym regionie, jak Marilleva-Folgarida, Madonna di Campiglio czy Tonale.
Opis obiektu:
Hotel VIOZ *** bardzo dobry hotel wchodzący w skład kompleksu Vioz - hotel, położony w Pejo, 300 m od stacji narciarskiej w Pejo na wys. 1400 m npm.. Cały kompleks wybudowany w stylu tyrolskim. Oferuje gościom pokoje o zróżnicowanym standardzie wyposażenia. Na pokoje typu standard składa się: pokój dla 2 lub 3 osób z łazienką, TV kolor, telefon, nie posiada balkonu. Pokoje typu comfort (droższe) to obszerniejsza dwójka lub trójka lub czwórka wyposażone w łazienkę z suszarką do włosów, TV kolor, telefon oraz balkon. Do dyspozycji gości stylowa restauracja, drink bar, prywatny parking, w każdy czwartek kolacja przy świecach z kuchnią trydencką, suna, łaźnia turecka, tusze Kneippa, urządzenia do ćwiczeń.
Wyżywienie:
Śniadania w formie bufetu, kolacja 3 daniowa + bufet sałatkowy+deser. Napoje do obiadokolacji płatne dodatkowo.
Dopłaty:
1. Kaucja zwrotna za skipass 5 EUR.
2. Do pokoju 1 osobowego 100 EUR.
3. Do pokoju typu comfort z balkonem 35 EUR /os.7 dni
4. Karnet narciarski: FMP + 1 MC to Folgarida, Marileva, Pejo + 1 dzień Madonna di Campiglio.
11.12 -29.01 i 12.03 - 26.03 170 EUR
29.01 - 12.03 198 EUR
Karnet FMP + 1MC: dla dzieci ur. po 30.11.1994 niski sezon - 119 EUR, wys. sezon - 139 EUR. Dla seniorów ur. przed 30.11.1945 niski sezon - 145 EUR, wys. sezon - 168 EUR
Zniżki:
1. Dziecko 0 - 2 lat gratis w hotelu jako 3 lub 4 w pokoju płacą 250 zł autokar i ubezpieczenie.
2. Dzieci 2 - 8 lat jako 3 lub 4 w pokoju płacą kwota w zł + 50 % kwoty EUR .
2. Dzieci 8 - 10 lat jako 3 lub 4 w pokoju płacą kwota w zł + 80 % kwoty EUR .
3. Osoby powyżej 10 lat jako 3 lub 4 w pokoju płacą kwotę w zł + 90 % kwoty EUR
Uwagi:
1.Kwota w PLN platna jest w Polsce, kwota w EUR platna jest na miejscu wypoczynku.
2. W przypadku wplaty calej kwoty w Polsce, kwote w EUR nalezy przeliczyc po kursie NBP tabela C sprzedaz z dnia ostatniej wplaty.
3. W przypadku wykupienie ubezpieczenia od kosztów rezygnacji całość należności musi być wpłacona w Polsce. Kwota w EUR przeliczana po kursie BPH pieniądz-sprzedaż w dniu podpisania umowy. Ubezpieczenie może być wykupione najpóźniej na 5 dni od momentu podpisania umowy.
Opis regionu:
Pejo Kurort narciarski Pejo jest jednym z najstarszych ośrodków narciarskich u podnóża gór Ortles-Cevedale. Trasy położone są tutaj na wysokości od 1400 do 2400 m. n.p.mStacja narciarska Pejo dysponuje 16 km tras o różnym stopniu trudności. Stoki są niezwykle widokowe. Przepustowość wyciągów wynosi ok. 4500 os./godz. Stacja objęta jest karnetem Sikrama lub Superskirama Dolomiti Adamello Brenta. Piękne krajobrazy sprzyjają również narciarstwu biegowemu. Wyciągi: - koleje linowe i gondole: 1
- wyciągi krzesełkowe: 2
- wyciągi orczykowe: 3

Madonna di Campiglio to jeden z najsłynniejszych kurortów narciarskich w Europie. Ośrodek oferuje zarówno trasy po stronie wschodniej w masywie Brenta, jak i po stronie zachodniej na Presanelli. W najniższym punkcie doliny obydwa systemy tras łączą się ruchomą taśmą co znacznie ułatwia przemieszczanie się. Najdłuższy przejazd (z Passo Groste do Madonny) to niemal 8000 m (licząc niemal płaską końcówkę). Po stronie Brenty trasy są szersze i łatwiejsze, natomiast Presanella dysponuje trudniejszymi, ale krótszymi trasami i jest połączona wyciągiem z obszarem Val di Sole (Folgarida i Marilleva), co przy pakiecie ze skipassem Superskirama stwarza doskonałe możliwości narciarskie. Madonna di Campiglio oferuje ok. 60 km tras w tym: 27 km tras niebieskich, 20 km tras czerwonych i 6 km czarnych. Dla zaawansowanych narciarzy ciekawą propozycją jest trasa Spinale Direttissima z Monte Spinale oraz trasa Pucharu Świata F.I.S 3-TRE łącząca się z Canalone Miramonti tworząc niezwykle wymagającą trasę. Przepustowość wyciągów to przeszło 33 000 os./h. Początkujący pod okiem instruktorów oraz samodzielnie mogą rozpocząć swoją przygodę z narciarstwem na przy dwóch wyciągach orczykowych na Campo Carlo Magno.
Dla snowboardzistów poniżej Passo Groste znajduje się Ursus Snow Park z half-pipe oraz licznymi skoczniami o różnych skalach trudności. Dla zwolenników bogatego życia -Apre-ski” polecamy liczne knajpki na Groste czy w sąsiedniej Folgaridzie i Marillevie, gdzie do legendy przeszły już słynne -tańce” na stołach.
Wyciągi: - koleje linowe i gondole: 5
- wyciągi krzesełkowe: 12
- wyciągi orczykowe: 5
Rozkład jazdy autokaru:
Bielsko-Biała Zatoczka WPK 22:00
Częstochowa McDonalds przy trasie E75 kierunek Katowice 17:30
Gliwice Dworzec PKS ul. Toszecka, 19:30
Katowice ul.Olimpijska parking za Spodkiem 20:30
Kielce parking przed Dworcem PKP 15:30
Kraków ul. Reymonta, parking przed stadionem 19:00
Łódź parking przed Dworcem PKP Łódź Fabryczna 15:00
Opole ul.Oleska hotel Festiwal 18:00
Radom Dworzec PKP, parking przy zegarze 14:00
Warszawa Plac Bankowy 12:00
Wrocław parking pod Wzgórzem Andersa od ul. Ślężnej 16:00
Ramowy program imprezy:
Dzień 1 - wyjazd zgodnie z rozkładem jazdy, przejazd przez Czechy, Austrię.
Dzień 2 - przyjazd do hotelu, zakwaterowanie od godziny 14:00, obiadokolacja, nocleg.
Dzień 3/8 - białe szaleństwo na stokach Dolomitów. Transfery autokarowe do/z stoków narciarskich.
Dzień 9 - śniadanie, wyjazd w drogę powrotną, przejazd przez Austrię i Czechy.
Dzień 10 - przyjazd do Polski w godzinach przedpołudniowych.
Praktyczne informacje:
Wydział Konsularny
Ambasady Rzeczypospolitej Polskiej w Rzymie


Adres: 00197 Rzym, via di San Valentino 12
Tel: Wyślij e-mail
Fax: Wyślij e-mail
e-mail: Wyślij e-mail

Atrakcje:
Korzystanie z sauny, łaźni tureckiej, tuszy Kneipa, urządzeń do ćwiczeń.
Hotel Vioz  Cogolo Di Pejo Włochy

Hotel Vioz  Cogolo Di Pejo Włochy

Hotel Vioz  Cogolo Di Pejo Włochy

Hotel Vioz  Cogolo Di Pejo Włochy

Hotel Vioz  Cogolo Di Pejo Włochy

Hotel Vioz  Cogolo Di Pejo Włochy

Hotel Vioz  Cogolo Di Pejo Włochy

Hotel Vioz  Cogolo Di Pejo Włochy

Wyślij e-mail
termin dni typ oferty grupa cenowa cena od osoby miejsca
od:2011-01-14 do:2011-01-23 10 wczesna rezerwacja A 650 PLN Wyślij e-mail
Dodatkowe informacje/uwagi: na miejscu do zapłaty 290 EUR/os.

od:2011-01-21 do:2011-01-30 10 wczesna rezerwacja A 650 PLN Wyślij e-mail
Dodatkowe informacje/uwagi: na miejscu do zapłaty 290 EUR/os.

od:2011-01-28 do:2011-02-06 10 wczesna rezerwacja A 650 PLN Wyślij e-mail
Dodatkowe informacje/uwagi: na miejscu do zapłaty 315 EUR/os.

od:2011-02-04 do:2011-02-13 10 wczesna rezerwacja A 650 PLN Wyślij e-mail
Dodatkowe informacje/uwagi: na miejscu do zapłaty 315 EUR/os.

od:2011-02-11 do:2011-02-20 10 wczesna rezerwacja A 650 PLN Wyślij e-mail
Dodatkowe informacje/uwagi: na miejscu do zapłaty 315 EUR/os.

od:2011-02-18 do:2011-02-27 10 wczesna rezerwacja A 650 PLN Wyślij e-mail
Dodatkowe informacje/uwagi: na miejscu do zapłaty 315 EUR/os.

od:2011-02-25 do:2011-03-06 10 wczesna rezerwacja A 650 PLN Wyślij e-mail
Dodatkowe informacje/uwagi: na miejscu do zapłaty 315 EUR/os.

od:2011-03-04 do:2011-03-13 10 wczesna rezerwacja A 650 PLN Wyślij e-mail
Dodatkowe informacje/uwagi: na miejscu do zapłaty 340 EUR/os.

od:2011-03-11 do:2011-03-20 10 wczesna rezerwacja A 650 PLN Wyślij e-mail
Dodatkowe informacje/uwagi: na miejscu do zapłaty 290 EUR/os.

od:2011-03-18 do:2011-03-27 10 wczesna rezerwacja A 650 PLN Wyślij e-mail
Dodatkowe informacje/uwagi: na miejscu do zapłaty 290 EUR/os.

BIURO PODRÓŻY GEOTOUR

ul.Sobieskiego 8

41-500 Chorzów

tel 0-32-346-03-06, 0-32-249-14-53, 0-32-3460307

tel/fax 0-32-249-14-53

tel kom 0-500-55-66-00 (czynny do 22.00)

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail


ZAPRASZAMY !!!



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Użytkownik
geotour (7)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
PAWEŁ KAPRAL
GEOTOUR
Wyślij e-mail
Sobieskiego 8
41-500 Chorzów

tel: 32 346030732 3460307
tel: 500556600500556600
fax: 32 2491453
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU geotour
pozytywna
rozwiń Krótko i na temat - w niedzielę 01.11.2015 pomogli mi w rezerwacji biletu do Londynu - Dzięki Wielkie ! Wystawiona 03-11-2015 09:53 przez Kasia (83.30.166.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dziękuję za udane wakacje w Turcji W biurze Geotour spotkałam się z miłą i profesjonalną obsługą Dzięki raz jeszcze Panie Pawle Wystawiona 06-08-2012 12:29 przez Marzena (88.5.232.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Jestem bardzo zadowolona z usług Biura Podróży Geotour. W dniu Święta Narodowego - 11.11.2011 dokonałam rezerwacji online biletu autobusowego do Kolonii, dziękuję za pomoc telefoniczną - była ona bardzo istotna dla mnie. Niestety nikt na żadnej infolinii nie pracował - a tutaj pozytywne zaskoczenie. Pozdrawiam Basia - od teraz tylko i wyłącznie będę korzystała z usług Geotour-u Wystawiona 12-11-2011 12:25 przez Basia (83.29.82.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Hotel bardzo przytulny i rodzinny; pokoje, łazienka ok-codziennie sprzątane, basen mały ale bardzo zadbany, przemiła obsługa szefostwa-naprawdę życzliwi ludzie; ceny w hotelowej restauracji bardzo przystępne, np. dobre wino już od 3 levów a posiłki bardzo smaczne; odległosc do plaży 10 min pieszo; bylismy we wrzesniu, upalnie-temp. 28 stopni C. Wystawiona 09-10-2011 13:09 przez zadowoleni (46.113.157.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dzięki nim udało mi się zarezerwować bilet w godzinach wieczornych - Tylko tutaj znalazłem pomoc. Dziękuję i pozdrawiam Wystawiona 02-06-2011 06:49 przez Mariusz (109.212.164.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Byliśmy w hotelu President z roku 2010 - Rewelacja - Mogę tylko polecić tą ofertę. Obsługa w biurze - jak najbardziej OK, wszystko szybko i sprawnie Wystawiona 03-04-2011 18:41 przez Iza (178.159.193.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Miła obsługa, rezerwacja biletu mailem trwała 7 minut - Jak dla mnie Rewelacja !!! Polecam Geotour Wystawiona 28-01-2011 18:12 przez Kasia (83.22.251.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Ładny, mały pensjonacik w Rawdzie. Mały basenik. Usytuowany obok drogi- trochę głośno. Codziennie sprzątane pokoje (choć na pewno nie dla pedantów;)). Jedzenie ok, ale trochę za mało- trzeba dokupić sobie gdzieś coś na obiad. Przemiła obsługa!!!!! Klimatyzacja dodatkowo płatna 2Euro/ dzień. Do plaży idzie się ok. 10 minut, do centrum ok. 5 minut. Rawda to mała miejscowość turystyczna- sporo sklepików i restauracyjek. Nie dla bardzo rozrywkowych osób:) Za to ceny dużo niższe, niż w Słonecznym Brzegu. Plaża piaszczysta, sporo glonów (taki bułgarski urok), raczej węższa. Co godzinę kursują autobusy do Neseberu (koniecznie do zobaczenia nocą!)i Słonecznego Brzegu. Byliśmy 12 dni, w połowie sierpnia. Płaciliśmy 1129 zł/os i uważam, że za taką cenę to na prawdę fajne wakacje! Bawiliśmy się super:) Malkontentom polecam 5* hotele z aqua parkami;) Wystawiona 13-09-2010 16:25 przez Kasia (83.13.29.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Uwaga na firmę Janosik z Rzeszowa. Stanowczo odradzam. Firma Janosik z Rzeszowa która jeżdzi pod logo Sindbad to jedna z najgorszych firm. Pod koniec kwietnia biuro podróży Orlando Travel zorganizowało pielgrzymkę do Włoch przewoźnikiem była firma Janosik. Kierowcy zostawili autokar na Via Aurelia w Rzymie i poszli na zakupy. Po powrocie okazało się że mieli włamanie. Nie powiadomili policji oraz pilota. Zdarzenie miało miejsce między 11-12 a autokar po nas przyjechał ok goz.16:15. Kierowcy nadal nic nie powiedzieli. Dopiero jak zaczęliśmy zgłaszać że nie ma naszych rzeczy, które pozostawiliśmy w autokarze jeden z kierowców wspomniał że chyba mili włamanie bo został im wyłamany zamek ale myśleli że nic nie zostało skradzione. Słowa przepraszam nie usłyszeliśmy. 6 osób starciło wiele rzeczy w tym dokumety, leki, pieniądze, karty płatnicze. Strata została wyceniona na prawie 5 tys PLN.Pilotka staciła cały swój warsztat pracy. Skradziono jej wszystkie notatki,adresy,kontakty,płyty DVD. Niestety firma Janosik w ogóle nie poczuwa się do odpowiedzialności i nie wypłaciła nam odszkodowania. Napisali że nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w autokarze. Tylko firma Orlando ze względu na dobre imię wypłaciła nam z własnych pieniędzi 70% wartości roszczeń. Kierowcy zachowali się totalnie nie odpowiedzialnie jak smarkate dzieci. Jak można nie zgłosić włamania wiedzac że w srodku autokaru znajdowały się rzeczy osobiste uczestników.Firma Janosik powinna za ich błędy zapłacić i ponieś konsekwencje. Osoby poszkodowanie zastanawiają się czy nie wystapić na drogę sądową. Nikt nie ma pretensji o włamanie tylko o to że nie powiadomili policji, pilota a przede wszystkim uczestników pielgrzymki. Jak można się było tak zachować i nawet nie przeprosić poszkodowanych Wystawiona 07-06-2010 21:31 przez poszkodowany (95.41.125.*)   Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń Masakra ! Moje dziecko było na koloniach tanecznych i za jego odwiedzenie tj. parking około 30 minut zapłaciłem 20 złotych. Nie ma informacji o cenniku, nikt nie stoi na bramce, brama była otwarta a przy wyjeździe zamknięta i czerwone karteczki na samochodach. W recepcji 20 PLN do opłacenia. To wstyd tak oszukiwać ludzi ! Do tej pory moja opinia o ośrodku była dobra. W zeszłym roku parking był bezpłatny. Szkoda, że za 20 złotych można tak zniszczyć opinię o tym ośrodku.
Odpowiedź z dnia 02-09-2013 12:28
Bardzo proszę o podanie nazwy ośrodka w którym było dziecko. Negatywną opinię pisze Pan Piotr pod adresem naszego biura, a dotyczy ona jakiegoś ośrodka wypoczynkowego ? Nie sprzedawaliśmy żądnego obozu tanecznego w tym roku - więc opinia (jeśli jest słuszna i negatywna) powinna być skierowana do adresata - czyli jakiegoś ośrodka w Polsce (z którego Pan Piotr jak widzę korzystał przynajmniej po raz drugi). Opinia zupełnie bezpodstawna jak widać.
Wystawiona 26-08-2013 11:43 przez Piotr (212.33.79.*)   Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
pozytywna
rozwiń Krótko i na temat - w niedzielę 01.11.2015 pomogli mi w rezerwacji biletu do Londynu - Dzięki Wielkie ! Wystawiona 03-11-2015 09:53 przez Kasia (83.30.166.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dziękuję za udane wakacje w Turcji W biurze Geotour spotkałam się z miłą i profesjonalną obsługą Dzięki raz jeszcze Panie Pawle Wystawiona 06-08-2012 12:29 przez Marzena (88.5.232.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Jestem bardzo zadowolona z usług Biura Podróży Geotour. W dniu Święta Narodowego - 11.11.2011 dokonałam rezerwacji online biletu autobusowego do Kolonii, dziękuję za pomoc telefoniczną - była ona bardzo istotna dla mnie. Niestety nikt na żadnej infolinii nie pracował - a tutaj pozytywne zaskoczenie. Pozdrawiam Basia - od teraz tylko i wyłącznie będę korzystała z usług Geotour-u Wystawiona 12-11-2011 12:25 przez Basia (83.29.82.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Hotel bardzo przytulny i rodzinny; pokoje, łazienka ok-codziennie sprzątane, basen mały ale bardzo zadbany, przemiła obsługa szefostwa-naprawdę życzliwi ludzie; ceny w hotelowej restauracji bardzo przystępne, np. dobre wino już od 3 levów a posiłki bardzo smaczne; odległosc do plaży 10 min pieszo; bylismy we wrzesniu, upalnie-temp. 28 stopni C. Wystawiona 09-10-2011 13:09 przez zadowoleni (46.113.157.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dzięki nim udało mi się zarezerwować bilet w godzinach wieczornych - Tylko tutaj znalazłem pomoc. Dziękuję i pozdrawiam Wystawiona 02-06-2011 06:49 przez Mariusz (109.212.164.*)   Zgłoś nadużycie
Zobacz wszystkie

Wystaw opinię
WŁOCHY - ZIMA 2010 / 2011 - Hotel Vioz 3* - autokar - galeria
WŁOCHY - ZIMA 2010 / 2011 - Hotel Vioz 3* - autokar Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 7)
Poprzednia usługa: Lekcję gry na fortepianie   Następna usługa: Korepetycje Język Niemiecki