Jak podnieść poziom obsługi klienta? Jakość, techniki, standardy
Zapraszamy na szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta. Szkolenie rozwija umiejętności budowania długotrwałych i satysfakcjonujących relacji z klientem. Szczególny nacisk położony jest na działania służące wzmocnieniu standardów obsługi klienta.
Cel szkolenia: Szkolenie ma na celu zapoznanie się ze technikami i standardami budowania długotrwałych i satysfakcjonujących relacji z klientem. Wiedza zdobyta na szkoleniu prowadzi do podniesienia jakości obsługi oraz zadowolenia klienta, co stanowi najwyższą wartość w codziennej współpracy oraz budowaniu długofalowych relacji z klientem.
Idea szkolenia: Program koncentruje się na umożliwieniu uczestnikom szkolenia poznania i przećwiczenia kluczowych technik efektywnej obsługi klienta z uwzględnieniem sytuacji trudnych. Szkolenie ma również na celu uświadomienie uczestnikom, że mają realny wpływ na proces obsługi i stopień zadowolenia klienta, poprzez zastosowanie odpowiednich technik i standardów obsługi.
Korzyści dla uczestników: Uczestnicy rozwiną umiejętności komunikacyjne w procesie obsługi klienta. Dzięki zastosowaniu poznanych zasad będą potrafili umiejętnie prowadzić rozmowę, dowiedzą się na co klienci podświadomie i świadomie zwracają uwagę w procesie oraz jakie czynniki mają wpływ na zadowolenie klienta.
Agenda szkolenia:
1. Kim jest Klient?
2. Profesjonalna obsługa klienta
3. Budowanie Mapy Oczekiwań
4. Doradca/konsultant wizytówką firmy w oczach klienta
5. Kanały kontaktu z klientem: bezpośredni, telefoniczny, mailowy
6. Doskonalenie kompetencji w nawiązywaniu i utrzymywaniu dobrej relacji z klientem
7. Elementy wywierania wpływu - pierwsze wrażenie, głos/mowa ciała, emocje
8. Doskonalenie techniki prowadzenia rozmów z klientem
9. Nabycie umiejętności reagowania zarówno na sytuacje typowe jak i nieprzewidziane
10. Rola komunikacji, zwroty negatywne i pozytywne podczas rozmowy z klientem
Trener prowadzący: Wyślij e-mail
Trener, coach i mediator. Absolwentka Politechniki Wrocławskiej, oraz studiów podyplomowych jako manager zasobów ludzkich (ARG Poznań) oraz trener Biznesu (Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu). Mediator, członek Krajowego Stowarzyszenia Mediatorów i równocześnie trener z ramienia stowarzyszenia.
Osobom, które zgłoszą się na szkolenie do 15 listopada 2010 roku
oferujemy atrakcyjny rabat 10 %.
Cena podstawowa: 220 PLN brutto
Cena z rabatem 10 %: 200 PLN brutto
Więcej informacji oraz możliwość zapisu dostępne na stronie: Wyślij e-mail
W razie dodatkowych pytań czekamy na kontakt:
Łukasz Matuszewski, e-mail: Wyślij e-mail tel. (42) 630-80-99